EWTEK

J

Mitä mieltä? Osaisko joku kertoo plussia/miinuksia?

6

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grenoblen Paroni

Mika puoli?

• Grenoblen Paroni

Vuonna -97 jain tyottomaksi sahkomiehen ammatista, vakipaikkaa minulla ei tosin ollut. Patkatoita patkatoiden peraan. Tasta suivaantuneena pakkasin kimpsut ja kampsut ja paatin lahtea liftaamaan. Matkakassassa oli silloinen lopputilini 1800mk.

Porrailin muutaman viikon Amsterdamissa, mutta peli meni kohdaltani aika hurjaksi, joten paatin suunnata etelaan. Sen verran puuduksissa olin, etten tarkkaan muista miten paadyin tanne alppimaisemiin. Jonkun aikaa olin taalla ihan vaan oloneuvoksena ja aika neuvottomana, kieliahan en puhunut siihen aikaan ollenkaan. Onnellisten sattumien kautta tormasin Lars Riedel nimiseen Grenoblen yokiituriin joka neuvoi kaikki sossukuviot taalla. Tata kautta paasin oppisopimuskoulutukseen. Taalla saa BBA paprutkin oppisopimuksella. Eri systeemit kuin teilla Suomessa, en jaksa juurtajaksain selittaa. Tasta tuli kaanne kohdallani. Nyt olen tyoharjoittelussa. Markkinoin aikuisviihdetta. Tosi nastaa on ollut ja takas huuruiseen elamaan Suomeen en kaipaa. En ikavoi tuulipukuja. Muutamaa repsahdusta lukuunottamatta en ole juurikaan sortunut paihteisiin. Terkkuja kaikille.

• J

erityisesti kiinnostas..

• Ewtekki

Whussup paroni

Vieläx budjailet grenobles vittu vai minne on tuuli tuuli kuljettanu jäbää !

• Anonyymi

Ewtek vois valjastaa backkiin.

Suomi tarvii lisää laadukast Amkki opetust ja kyl se ewtekki tuottaa laatuu..

• Anonyymi

Evtek = nykyinen Metropolia(n osa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe