NEUVOJA KAIVATAAN, ELI POJALLE OSTETTU LAHJAX NIKKO HUMMER H2, KAUKO-OHJATTAVA AUTO. ONKO TIETOA MENEEKÖ MIHIN KUNTOON JOS AJELEE TALVIAIKAAN MÄRÄSSÄ/JÄÄSSÄ/LUMESSA. KESTÄÄKÖ???
VÄHÄN TURHAN ISO SISÄAUTOKSI KUN EI KOTI OLE MIKÄÄN PALATSI...
NIKKO HUMMER
6
1438
Vastaukset
- RC-harrastaja............
Ei kannata Nikko-autoja ajaa ulkona muuta kun kesällä ja sillonkin vaan aurinkoisina päivinä kuivalla alustalla.
- minäpä
kyl kestää lumessa ja jäällä mut ei kannata ajaa mihinkään loskaan tai vesilätäkköön
- kylla voi
Kyllä voi koska mul on semmonen jeep rupicon ja mä aina ajan sillä ulkona vaikka siinä ei oo kotelo akkuu ,ut mun pitää aina laittaa siihen semmonen ilmastointi teippi että akku ei mee pilalle!!!!
Joten voi ajaa varsinkiin jos siinä on kotelo akku mut jos ei nii tee samallatavalla kuin minä!!!- ttx10
MISTÄ LÖYTÄÄ varaosia nikko hummer h2 esim:akun tai laturin renkaita tai sen korimallin? auttakaa plleeeess
- Gobra
Ajan minäki omalla nikolla jää/hiekka rallia ite tehyllä radalla.Kyllä kai se kestää ku ei mullakaan hajoa
- ttx10
itelläni on hummer h2 ja ajan kokoajan lumessa ei mee rikki mutta ne tarrat mitä siinä on ei pysy kovin hyvin itselläni on lähtenyt kaikki tarrat irti. ei mee rikki mutta tarrat meinaa lähtä. olen ajanut rapakosta ja uittanut sitä autoa vesi saavissa mutta vielä se pelaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181600
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29819Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34718Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42679Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653