Eukko tuli juuri

pikkujouluista

.... joopajoo. Mitähän sitä pitäisi taas oikein ajatella, kun muija tuli firmansa juhlista puoli tuntia sitten ja painui samantien eteisestä kiireesti suihkuun, oli kuulemma niin hikinen olo ?

Viina haisi pitkälle ja todennäköisesti oli kiire mennä pesemään vieraat mömmöt haarovälistä pois.

Siellä se nyt luttaa pilluaan ja minua vituttaa !

No, toisaalta mun juhlat on viikon kuluttua ja nyt on helpompaa tarkistaa osastosihteerimme pikkuyksiö bileitten jälkeen. Sinne on pyydetty jo monta kertaa, mutta enää ei tarvitse kieltäytyä.

8

27688

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyny

vetäseen niille jälkiliukkaille kun kerrankin olis mahdollisuus.

• ja sinä tietysti

Ja tottakait sinä suuressa turhautuneisuudessasi heti käynnistit tietokoneen ja kirjoitit asiasta meille? Ihana ihminen?

Taidat kuitenkin vain taas yhden saamattoman yön jälkeen hekumoida ajatuksella että muijasi kelpaisi edes jollekin? Pelle.

• otan osaa

Voivoi.. Kyl muaki vituttais jos mun muija olis tollanen jakorasia...Mut on se sentää hyvä et jollekki antaa jos ei sulle...hahahaha...
      Ihana vittuilla tollasille pelleille joilla on huora naisen tilalla... :D

Synd

• tosissaan ?

Feikkijuttuhan tuo oli, tarkoituksena vain saada teidät idiootit kirjoittamaan typeriä naurujanne !!!

• kun täällä valitat

vai mitä !

• paska juttu

No hitto oliko olevinaan hyväkin vitsi?

Oma akkani ilmestyi pikkujouluista taksilla pihaan ja kannettiin taksarin kanssa sammuneena sohvalle. Riisuin siltä kenkiä pois kun huomasin hameen alta punaisten pikkuhousujen olevan keskeltä tummuneena kosteudesta. Riisuin polttavasta uteliaisuudesta pikkuhousut ja nepäs oli jo alkuun sisältäkin kovin tahmaiset. Vakoa kun vähän levitti niin vuolas spermapiskohan se sieltä valui noronna alas.

Vittu että vitutti moinen. Räkäsin oitis akan vittuun ja nussin sitä pitkään niin vittuun kun persereikään ja kirjoitin kuulakärkikynällä mahaan isolla että HUORA. Sitten pakkasin tavarani ja lähdin vetään.

• naurava juttu

No hitto oliko olevinaan hyväkin shitsi?

Naapurin akka ilmestyi pikkujouluista taksilla pihaan ja kannettiin naapurin kanssa sammuneena sohvalle. Riisuin siltä kenkiä pois kun huomasin hameen alta punaisten pikkuhousujen olevan keskeltä tummuneena kosteudesta. Riisuin polttavasta uteliaisuudesta pikkuhousut ja nepäs oli jo alkuun sisältäkin kovin tahmaiset. Vakoa kun vähän levitti niin vuolas spermapiskohan se sieltä valui noronna alas.

Vittu että vitutti moinen. Räkäsin oitis naapurin akan vittuun ja nussin sitä pitkään niin vittuun kun persereikään ja kirjoitin kuulakärkikynällä mahaan isolla että NAAPURIN HUORA. Sitten pakkasin tavarani ja lähdin vetään sieltä omaan kotiini. Ettäs tiedätte.

• tomking

..pelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      69
      871
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      852
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      541
      770
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe