Ihannetilanne kai olisi että naiset pystyisivät lukemaan ajatuksia.
Mies haluaa omaa aikaa mutta ei halua sitä pyytää.
Ihmettelee kun olo on kuin vankilassa eikä
vaimo tajua mitä mies tarvitsee.
Mies haluaa seksiä mutta nainen ei tiedä miten päin.
Ajatustenlukija tietäsi sen aina koska ja mitä
milloinkin.
Mies valittaa kavereille kun vaimo ei ymmärrä.
Nainen haluaa huomiota ja alkaa jäkkättää.
Mies kokee halun mennä kauemmaksi.
Vaimo kokee miehen hylkäävän.
Jos mies osaisi lukea ajatuksia hän ymmärtäisi
mitä vaimo haluaa.
Sitä ei kukaan mies ymmärrä miksi vaimo käyttäytyy niin vastenmielisesti silloin.
Tämä on kierre missä yksi asia johtaa toiseen.
Koska me voitaisiin puhua asioista oikeilla
nimillä ja niin kuin ne on.
Eli koska me sanotaan suoraan mitä me halutaan.
Torjutuksi tulemisen pelko ohjaa meitä toimimaan
niin että hylätyksi tuleminen toteutuu.
En osaa lukea ajatuksia
5
668
Vastaukset
- Neiti groove
Minä tiedän koska minun miehelläni on nälkä.
Ilman että sitä tarvitsee sanoa erikseen.
Siihen meni kolme vuotta. - ainamii
oletkaan! Murrrrr -ja sun pitäis tietää tarkoittaako se mieskielellä tänäänkin samaa kuin eilen -paitsi jossit eilenkään sen oikein tulkitsit...?
mut mitähän tän aamuinen häbädikäbädi mahtaa ollaa -meinaako ottää käpälämäet, mennä ajaa mopedilla, tehä vorschmakkia vai...
....mut määhän en vaan ymmärrä, vaik hää kuin selevällä suomella puhhuu, oujjee ;D Yksikään parisuhde ei olisi pystyssä, jos ihmiset voisivat lukea puolisonsa ajatuksia. Ajatuksiaan kun ei voi kontrolloida kuten sanojaan tai tekojaan.
Siinä olet oikeassa, että puhumalla pärjää suhteessa oikein hyvin. Ihmettelen vain, miksi sekin on joillekin niin vaikeaa."Ihmettelen vain, miksi sekin on joillekin niin vaikeaa."
- Eihän se puhuminen ole vaikeaa vaan sen puhumisen aiheuttamien jälkiseurauksien selvittely :)- s-ade
Richartti kirjoitti:
"Ihmettelen vain, miksi sekin on joillekin niin vaikeaa."
- Eihän se puhuminen ole vaikeaa vaan sen puhumisen aiheuttamien jälkiseurauksien selvittely :)kun puhutaan miellyttävistä asioista mutta miksi ihmeessä miehestä kuoriutuu keskenkasvuinen kakara, kun se vaan haistaakin että nyt mua ei kehuta ?
Vakaasti uskon, etteis ellaista parisuhdetta olekaan, missä ei tulisi eteen erimielisyyksiä. Miten niistä selvitään puhumalla, se on se miehen mitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634