Kuinka moni alle 18-vuotias voi tunnustaa täällä teettävänsä undujen poikasia ja kyselevänsä sitten täällä matkan varrella tietoja?
En käsitä, miksei ihmiset osaa ajatella, että lintuja on muutenkin paljon kierrossa. Ettekö voisi vain niellä itsekkyyttänne ja haluanne päästä näkemään vauvaihmeen ja jättää poikasten teettäminen aikuisille kasvattajille. Opiskelkaa ja nauttikaa näistä ihanista lemmikeistä muuten, kunnes oikeasti tiedätte niistä tarpeeksi teettääksenne poikasia.
Ottaa päähän tämä nykylasten mulle kaikki nyt heti -mentaliteetti, ettei osata ajatella eläimen parasta. Itsellä ei näin aikuisenakaan tulisi mieleen teettää poikasia niin kauan, kun lintuja riittää niillekin jotka niitä ei hyvin hoida tai jotka joutuvat kiertoon. Ihaninta on seurata ja nauttia omien lemmikkien kasvusta ja erilaisten luonteiden seurailusta. Samalla omassa tahdissa kaverit myös kesyyntyvät ja tuottavat aina vain lisää iloa perheelleen.
Surullista
luettavaa
3
263
Vastaukset
- undumundu
Mutta tulee ottaa myös huomioon että vahinkojakin sattuu joskus, mutta tuo on aivan totta että tietämättömänä ei pidä lähteä poikasia "tehtailemaan".
- yksi tietämätön
Voiko vahinkoja undulaattien tapauksessa oikeasti tulla, jos ei pesämökkiä ole?
- tyttö 18-vuotias
Hei!
Itse teetin omilla linnuillani (alaikäinen olin sillon) poikasia. Pidin kaikki poikaset itselläni ja hoidan niitä edelleen, ja aivan loppuun asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116