Kuinka moni alle 18-vuotias voi tunnustaa täällä teettävänsä undujen poikasia ja kyselevänsä sitten täällä matkan varrella tietoja?
En käsitä, miksei ihmiset osaa ajatella, että lintuja on muutenkin paljon kierrossa. Ettekö voisi vain niellä itsekkyyttänne ja haluanne päästä näkemään vauvaihmeen ja jättää poikasten teettäminen aikuisille kasvattajille. Opiskelkaa ja nauttikaa näistä ihanista lemmikeistä muuten, kunnes oikeasti tiedätte niistä tarpeeksi teettääksenne poikasia.
Ottaa päähän tämä nykylasten mulle kaikki nyt heti -mentaliteetti, ettei osata ajatella eläimen parasta. Itsellä ei näin aikuisenakaan tulisi mieleen teettää poikasia niin kauan, kun lintuja riittää niillekin jotka niitä ei hyvin hoida tai jotka joutuvat kiertoon. Ihaninta on seurata ja nauttia omien lemmikkien kasvusta ja erilaisten luonteiden seurailusta. Samalla omassa tahdissa kaverit myös kesyyntyvät ja tuottavat aina vain lisää iloa perheelleen.
Surullista
luettavaa
3
328
Vastaukset
- undumundu
Mutta tulee ottaa myös huomioon että vahinkojakin sattuu joskus, mutta tuo on aivan totta että tietämättömänä ei pidä lähteä poikasia "tehtailemaan".
- yksi tietämätön
Voiko vahinkoja undulaattien tapauksessa oikeasti tulla, jos ei pesämökkiä ole?
- tyttö 18-vuotias
Hei!
Itse teetin omilla linnuillani (alaikäinen olin sillon) poikasia. Pidin kaikki poikaset itselläni ja hoidan niitä edelleen, ja aivan loppuun asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501