Tampere Tesoman koirapuisto

Alli ja omistaja

Kuulin, että Tesomalle olisi johonkin toimintakeskuksen viereen tms rakentamassa tänä syksynä uutta koirapuistoa, missä olisi pikkukoirille oma puolensa. Onkohan puisto jo avattu? Onks kukaan käyny siellä, millainen paikka?

35

9016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä valmis

      on...Pong:n vieressä.

    • Donna kakkonen

      Juu on tekeillä.
      Kiertelen joka aamu Tohlopinjärveä ympäri, ja siellä yksi koiransa kanssa kertoi.
      Virontörmänkadun varrella, eli kalkun ja Tesoman välissä.
      Ei ole vielä kuulemma auki.
      Mutta yksi hyvä paikka on ennen Särkänniemeä ennen
      Paasikiventiellä, pääsevät koiruudet välillä jumaan ja uimaan näsijärvessä.
      Sinne on nyt valoja hankittu jotain 3v. mutta kaipa ne joskus tulevat.

      • Alli ja omistaja

        Juu, toki tamperelaisena tiedän noi Tampereen koirapuistot ja Onkiniemikin on tuttu paikka. Tesoma kiinnostaa sen takia, että sehän on ensimmäinen puisto nimenomaan pienille koirille. Harmi, että puisto ei vielä ole valmis: Alunperin sen piti valmistua lokakuun lopussa. Noin kuukausi sitten kyselin tilannetta kaupungilta, silloin sanottiin, että valmistuminen myöhästyy parilla viikolla. Ja nyt on jo joulukuu, eikä puisto siis ilmeisesti ole vieläkään valmis. Höh.


      • emäntä tampereelta
        Alli ja omistaja kirjoitti:

        Juu, toki tamperelaisena tiedän noi Tampereen koirapuistot ja Onkiniemikin on tuttu paikka. Tesoma kiinnostaa sen takia, että sehän on ensimmäinen puisto nimenomaan pienille koirille. Harmi, että puisto ei vielä ole valmis: Alunperin sen piti valmistua lokakuun lopussa. Noin kuukausi sitten kyselin tilannetta kaupungilta, silloin sanottiin, että valmistuminen myöhästyy parilla viikolla. Ja nyt on jo joulukuu, eikä puisto siis ilmeisesti ole vieläkään valmis. Höh.

        RAKASTAA!!pieniä koiria.
        Ja pienet kun on vikkelämpiä kintuistaan juoksevat Donnan jalkojen välistä, ja donna saa hyvää liikutaa...


    • pennun omistaja

      Hei!

      Onko sinulla tietoa, onko Länsi-Treella pentujen "kokoontumisia"? Itselläni on 15-viikkoinen kultaisen noutajan pentu, jonka sosiaalinen elämä uhkaa olla olematonta, koska vielä ei voi muita kuin pentukoiria tapailla - ja niitä pentuja ei näy "missään"?

      Asumme Ylöjärven puolella aivan Lamminpään rajalla. Kuulostaa hyvältä tuo Tesomalle tuleva puisto. Kunpa vaan pennuille olisi siellä oma alueensa...

      Jos tiedät (tai joku muu lukija) ylöjärveläisen/länsi-Tamperelaisen pentukoiran omistajan, voisit antaa vinkkiä, että meidän söpöliini kaipaisi koiraseuraa!

      • Donna kakkonen

        Kuulemma siis järjestääkin pennuille tapaamisia.
        Itse sain tietää asiasta kun koiramme oli jo 4kk.
        En muista osoitetta mutta kokeile Raholan Eläinlääkäri-asema nimellä.


      • Donna kakkonen
        Donna kakkonen kirjoitti:

        Kuulemma siis järjestääkin pennuille tapaamisia.
        Itse sain tietää asiasta kun koiramme oli jo 4kk.
        En muista osoitetta mutta kokeile Raholan Eläinlääkäri-asema nimellä.

        Meillä alkoi koirapuistossa ramppaus kun oli koiruus n. 3kk.
        Mennä sähelsi aikuisten koirien jaloissa,
        kovin olivat varovaisia pennun suhteen.
        Jos tuli isommille rähinää, koiramme hyppeli kuin erotuomari niiden jaloissa,
        katsoivat vaan sillä silmällä että mene sinä kakara siit...
        Nyt täyttää 23.12 9 kk,
        kenenkään kanssa ei riitele,
        kaikkien kanssa haluaa olla kaveri, toivottavasti jatkuu myös ensimmäisen juoksun jälkeen!!
        On kovin sosiaalinen tyyppi,
        pienet koirat jotka suurta koka pelkää ja ärähtää, koiramme antaa periksi ja jatkaa matkaa...
        Pelkäsin alussa viedä niin pienenä, mutta hyvin ottivat isot koirat vastaan!


      • krb

        Raholassa on tosiaan eläinystäväsilääkäri, joka järjestää pentupiiriä joka lauantai. pienet rodut klo 10 ja isommat (johon kultainennoutajakin kuuluu)tapaavat klo 11. Pennuilla on tunti aikaa leikkiä ja peuhata. Eläinlääkäri on myös paikalla ja rokottaa ajan varanneita pentuja leikin välissä.
        Pentupiirissä voi käydä 8vkon iästä tosiaan sinne 4kk:teen.
        Siellä on todella mukavat hoitajat ja kannattaa soittaa ja kysellä lisää.


      • tint.ti

        Moi!
        Mulla on 7kk pieni sekarotuinen koiruus vailla kamuja ja asumme Lamminpäässä. Itsekin tuota Tesoman koirapuistoa odottelen että saisimme varsinkin niitä pieniä kavereita. Meidän Pepe on älyttömän sosiaalinen eikä ymmärrä meillä päin asuvia "vanhuksia" jotka eivät jaksa hänen hösellystä....
        Jos haluat voidaan joskus treffata vaikka siellä Horhan metsissä...
        [email protected]


      • "pentutapahtuma"
        krb kirjoitti:

        Raholassa on tosiaan eläinystäväsilääkäri, joka järjestää pentupiiriä joka lauantai. pienet rodut klo 10 ja isommat (johon kultainennoutajakin kuuluu)tapaavat klo 11. Pennuilla on tunti aikaa leikkiä ja peuhata. Eläinlääkäri on myös paikalla ja rokottaa ajan varanneita pentuja leikin välissä.
        Pentupiirissä voi käydä 8vkon iästä tosiaan sinne 4kk:teen.
        Siellä on todella mukavat hoitajat ja kannattaa soittaa ja kysellä lisää.

        mahtaa olla??:)


      • krb
        "pentutapahtuma" kirjoitti:

        mahtaa olla??:)

        Nokianvaltatien varressa raholassa. ikkunassa on koira kuumemittari suussa. ;)


    • krb

      eli sinne on siis tulossa sekä isompien ja pienempien koirien puolet? meillä on koira sen kokoinen, että joutuu varmaan välillä vähän katsomaan, että mille puolelle sovitaan. koiran säkä on n. 40cm. ei siis mikään pikkukoira, mutta ei kyllä isokaan. Onneksi tulee molempien kanssa toimeen. Välillä jää kieltämättä isompien jalkoihin, kun on rakenteeltaan kuitenkin aika heiveröinen sheltti.
      täytyypä käydä uudessa puistossa tutustumassa, kunhan nyt ensin valmistuu.

      • Donna kakkonen

        Toivottavasti et saa ongelmis, koiraasi koon vuoksi?
        Eli ei pieni muttei isokaan!
        Mitä sitten jos olea ainut koirani kanssa puistossa, ja samaan aikaan on yksi ja ainut pienten puolella?
        Katselevatko toisiaan aidan välistä, vai miten?
        Meillä on monta pikkuista kaveria, Mäyräkoiraa, Kääpiö nautseri...


    • vähän aikaa

      sitten muuttanut tampereelle ja asun kissanmaalla.. Tietäisikö kukaan onko lähettyvillä hyviä koirapuistoja collielleni?

    • daaahhh

      yllättävän kauan ovat yhtä puistoa rakentaneet. Miten kauan voi kestää laittaa aita pystyyn? En sitten tiedä onko nyt joululomani aikana valmistunut.

      En oikein tiedä mitä mieltä olen isojen ja pienten jakamisesta. Tietty jotkut pikkuiset pelkää isompia, mutta sitten sääli erottaa niitä jotka tulevat keskenään juttuun mainiosti. Ehkä sitten sellaiset pikkuiset pääsee isojen puolelle? :) Oma iso koirani rakastaa kaiken kokoisia ja varmaan on hämillään jos ei pääse leikkimään pienten kanssa ollenkaan vaan joutuu katselemaan niitä vaan aidan takaa. Va

      • Juuso ja isäntäväki

        Bläääh! Siis eikö se vieläkään ole valmis, kuinka kauan voi yhden aidan pystyttäminen kestää? Alunperin sen piti mun ymmärtääkseni olla valmis jo loka-marraskuussa?

        Eihän tuo pienten ja isojen erottaminen mistään roturasismista johdu. Itselläni on pieni koira ja pidän hyvin paljon myös isoista koirista, hihnassa niitä mielellämme lenkkipolulla tervehdimmekin. Karu totuus vain on se, että nelikiloinen kääpiökoira ja kolmikymmenkiloinen iso koira eivät voi turvallisesti leikkiä yhdessä. Pieni jää jalkoihin ja tahattoman tallauksen, kaatumisen tai hyppäämisen jälkeenkin saattaa edessä olla eläinlääkärireissu. Koirapuistoissa tulee aika usein myös rähinää, kaikki koirat koosta riippumatta eivät ole yhtä sosiaalisia. Jos kaksi isoa tai kaksi pientä vilauttavat toisilleen hammasta, jälki tuskin on kovin pahaa, mutta kahdeksan kertaa isomman "näykkäistessä" pienempäänsä on sillä pienellä äkkiä edessä monta tikkiä (parhaassa tapauksessa...) Siksi siis on turvallisempaa peuhata oman kokoistensa kanssa, etenkin koirapuistossa, jossa koirat ovat usein toisilleen vieraita.


      • daahhh
        Juuso ja isäntäväki kirjoitti:

        Bläääh! Siis eikö se vieläkään ole valmis, kuinka kauan voi yhden aidan pystyttäminen kestää? Alunperin sen piti mun ymmärtääkseni olla valmis jo loka-marraskuussa?

        Eihän tuo pienten ja isojen erottaminen mistään roturasismista johdu. Itselläni on pieni koira ja pidän hyvin paljon myös isoista koirista, hihnassa niitä mielellämme lenkkipolulla tervehdimmekin. Karu totuus vain on se, että nelikiloinen kääpiökoira ja kolmikymmenkiloinen iso koira eivät voi turvallisesti leikkiä yhdessä. Pieni jää jalkoihin ja tahattoman tallauksen, kaatumisen tai hyppäämisen jälkeenkin saattaa edessä olla eläinlääkärireissu. Koirapuistoissa tulee aika usein myös rähinää, kaikki koirat koosta riippumatta eivät ole yhtä sosiaalisia. Jos kaksi isoa tai kaksi pientä vilauttavat toisilleen hammasta, jälki tuskin on kovin pahaa, mutta kahdeksan kertaa isomman "näykkäistessä" pienempäänsä on sillä pienellä äkkiä edessä monta tikkiä (parhaassa tapauksessa...) Siksi siis on turvallisempaa peuhata oman kokoistensa kanssa, etenkin koirapuistossa, jossa koirat ovat usein toisilleen vieraita.

        Kyllä sen ymmärrän että aina eivät voi tulla erikokoiset toimeen. Oma 40 kiloa painava hauvanikin pelkää, jos pienemmät sille peloissaan haukkuvat. Toisaalta taas, jos pienempi uskaltautuu leikkiin, niin kyllä se osaa leikkiä varovaisemmin. Mäyräkoiria ja muita pikkuisia kun sillä on vakiokaverinakin. Eli toisaalta tuntuu että erottaminen saattaa johtaa siihen, että pienemmät ja isommat jäävät ilman tutustumista ja sitä kautta pelko kasvaa puolin ja toisin.

        Mutta en kiellä sitä, että aina eivät tule toimeen. Kyllä omanikin pelkäsi kun tuli jättiläiskoira erääseen puistoon. :D Mutta lähinnä pohdin sitä, voiko esim pienemmät tulla isojenkin puolelle, jos tulisivat toimeen. Ei isommatkaan koirat vahingossa ketään satuta, ei edes pieniä. Sellaisia koiriahan ei edes koirapuistoon pitäisi päästää, jotka saattaisivat esim purra tai haastaa riitaa.

        Pari kertaa olen Villilän koirapuistossa pelännyt, että hyökkääkö toinen koira omani kimppuun. Kyseessä ollut arka koira, joka ei nauttinut yhtään vieraan koiran kanssa leikkimisestä. Mielestäni omistajilla olisi vastuu olla tuomatta sellaisia koiria koirapuistoon tai ainakin lähteä heti pois, jos oma koira stressaantuu ja ärhäntelee muille.


      • ingen
        daahhh kirjoitti:

        Kyllä sen ymmärrän että aina eivät voi tulla erikokoiset toimeen. Oma 40 kiloa painava hauvanikin pelkää, jos pienemmät sille peloissaan haukkuvat. Toisaalta taas, jos pienempi uskaltautuu leikkiin, niin kyllä se osaa leikkiä varovaisemmin. Mäyräkoiria ja muita pikkuisia kun sillä on vakiokaverinakin. Eli toisaalta tuntuu että erottaminen saattaa johtaa siihen, että pienemmät ja isommat jäävät ilman tutustumista ja sitä kautta pelko kasvaa puolin ja toisin.

        Mutta en kiellä sitä, että aina eivät tule toimeen. Kyllä omanikin pelkäsi kun tuli jättiläiskoira erääseen puistoon. :D Mutta lähinnä pohdin sitä, voiko esim pienemmät tulla isojenkin puolelle, jos tulisivat toimeen. Ei isommatkaan koirat vahingossa ketään satuta, ei edes pieniä. Sellaisia koiriahan ei edes koirapuistoon pitäisi päästää, jotka saattaisivat esim purra tai haastaa riitaa.

        Pari kertaa olen Villilän koirapuistossa pelännyt, että hyökkääkö toinen koira omani kimppuun. Kyseessä ollut arka koira, joka ei nauttinut yhtään vieraan koiran kanssa leikkimisestä. Mielestäni omistajilla olisi vastuu olla tuomatta sellaisia koiria koirapuistoon tai ainakin lähteä heti pois, jos oma koira stressaantuu ja ärhäntelee muille.

        Juuri Villilään muuttaneena kahden koiran ulkoiluttajana kiinnostaa tuo villilän koirapuisto. Missä se oikein on? käytiin kävelyllä lauantaina sitä etsimässä mutta ei löydetty, eikä vastaantulijatkaan tienneet mistä puhuimme kun sitä kysyimme...(?)

        Entäs sitten nuo metsämaastot. Mistä läheltä lähtisi sellainen n. tunnin lenkkipolku jossa väki pitää koiriaan vapaana (pururadoille ei mitään menemistä jos haluaa koiriaan juoksuttaa)? Polun ei tarvitse olla mikään eri hyvä, ihan samoilukin passaa meille. Pääasia että koirat saavat muutakin liikuntaa kun remmissä. :)


      • krb
        ingen kirjoitti:

        Juuri Villilään muuttaneena kahden koiran ulkoiluttajana kiinnostaa tuo villilän koirapuisto. Missä se oikein on? käytiin kävelyllä lauantaina sitä etsimässä mutta ei löydetty, eikä vastaantulijatkaan tienneet mistä puhuimme kun sitä kysyimme...(?)

        Entäs sitten nuo metsämaastot. Mistä läheltä lähtisi sellainen n. tunnin lenkkipolku jossa väki pitää koiriaan vapaana (pururadoille ei mitään menemistä jos haluaa koiriaan juoksuttaa)? Polun ei tarvitse olla mikään eri hyvä, ihan samoilukin passaa meille. Pääasia että koirat saavat muutakin liikuntaa kun remmissä. :)

        Se on oikeastaan enemmänkin raholaa. löytyy aivan pyhäjärven ja nokian "moottoritien" välistä, matonpesupaikan vierestä. lähellä on myös puhdistamo.

        minä pidän koiraani vapaana epilän harjulla ja siellä usein törmäämme leikkikavereihin. muita "metsikköjä" en tiedä.


      • ingen
        krb kirjoitti:

        Se on oikeastaan enemmänkin raholaa. löytyy aivan pyhäjärven ja nokian "moottoritien" välistä, matonpesupaikan vierestä. lähellä on myös puhdistamo.

        minä pidän koiraani vapaana epilän harjulla ja siellä usein törmäämme leikkikavereihin. muita "metsikköjä" en tiedä.

        jospa vaikka viikonloppuna ehdittäisiin paikantaa se puisto! :) Jotenkin tiäkkö aika outo olo kun kaikki koirakaverit jäi tonne toiselle puolen kaupunkia... :) Noh, toiv löytyy pian uusia leikkikavereita. :)


      • krb
        ingen kirjoitti:

        jospa vaikka viikonloppuna ehdittäisiin paikantaa se puisto! :) Jotenkin tiäkkö aika outo olo kun kaikki koirakaverit jäi tonne toiselle puolen kaupunkia... :) Noh, toiv löytyy pian uusia leikkikavereita. :)

        ymmärrän toki. ihan mukavia koirakoita siellä villilän puistossa käy.(tosin ei niin mukaviakin kokemuksia mahtuu joukkoon). On vaan aika hiljainen puisto, koska vaatii monelta autoa sinne pääsemiseksi. itse en esim näillä keleillä viitsi sinne asti kävellä, mutta kuitenkin meidän lähin puisto. kesällä kyllä kävelläänkin. Nyt kun ei ole omaa autoa päästään sinne harvemmin.
        Toivottavasti osutaan joskus samaan aikaan. ;)


      • ingen
        krb kirjoitti:

        ymmärrän toki. ihan mukavia koirakoita siellä villilän puistossa käy.(tosin ei niin mukaviakin kokemuksia mahtuu joukkoon). On vaan aika hiljainen puisto, koska vaatii monelta autoa sinne pääsemiseksi. itse en esim näillä keleillä viitsi sinne asti kävellä, mutta kuitenkin meidän lähin puisto. kesällä kyllä kävelläänkin. Nyt kun ei ole omaa autoa päästään sinne harvemmin.
        Toivottavasti osutaan joskus samaan aikaan. ;)

        jep,jep, jos/kun siellä poikkeet ja samaan aikaan osutaan paikalle niin mä oon se bokserin ja ranskanbulldogin kaitseja. :) Tuli muuten meidän bokserille eilen vatsatautia, että varovasti tua pihalla, sitä näyttää olevan taas liikkeellä! Ja aika ärhäkkää onkin, edes vesi ei pysy sisällä... :(


      • krb
        ingen kirjoitti:

        jep,jep, jos/kun siellä poikkeet ja samaan aikaan osutaan paikalle niin mä oon se bokserin ja ranskanbulldogin kaitseja. :) Tuli muuten meidän bokserille eilen vatsatautia, että varovasti tua pihalla, sitä näyttää olevan taas liikkeellä! Ja aika ärhäkkää onkin, edes vesi ei pysy sisällä... :(

        Minulla taas on ylisuuri sheltti.
        Niinhän ne on vatsataudeista varoitelleet, kun kelit on ollu tuommoiset...loiset oikeen myllää tuolla pihalla. Paranemista teille.


      • .......................
        ingen kirjoitti:

        jospa vaikka viikonloppuna ehdittäisiin paikantaa se puisto! :) Jotenkin tiäkkö aika outo olo kun kaikki koirakaverit jäi tonne toiselle puolen kaupunkia... :) Noh, toiv löytyy pian uusia leikkikavereita. :)

        Olen käynyt Villilän koirapuistossa n.10 kertaa ja kertaakaan en ole nähnyt siellä koiran koiraa, harmillista koirani puolesta. Olen kuitenkin antanut kääpiökoirani juoksennella yksinään siellä puistossa, kun sinne asti kerran ollaan tultu. Toivottavasti siitä Tesoman koirapuistosta tulisi "vilkkaampi".


      • ingen
        krb kirjoitti:

        Minulla taas on ylisuuri sheltti.
        Niinhän ne on vatsataudeista varoitelleet, kun kelit on ollu tuommoiset...loiset oikeen myllää tuolla pihalla. Paranemista teille.

        Kurja juttu että puisto on tyhjänä...noh, eletään toivossa että sinne joku joskus eksyy kun mekin ollaan menossa. Tai sitten soitetaan kaverit paikalle! :)

        Vatsapöpö on nyt pikku hiljaa taltutettu. Sen yhen vuorokauden se oksensi muutaman kerran tunnissa. ELL määräsi antibiootit, oksennuksen esto lääkkeen sekä niitä vatsaa rauhottavia pulvereita. Nuo kaikki kun sekotetaan riisiin ja jauhelihaan, on kasassa melkonen cocktail! :) Noh, onneksi koira syö kun on niin kauhee nälkä!

        Joko on muuten kuulunut uutta Tesoman puistosta?


      • mitä jos
        ....................... kirjoitti:

        Olen käynyt Villilän koirapuistossa n.10 kertaa ja kertaakaan en ole nähnyt siellä koiran koiraa, harmillista koirani puolesta. Olen kuitenkin antanut kääpiökoirani juoksennella yksinään siellä puistossa, kun sinne asti kerran ollaan tultu. Toivottavasti siitä Tesoman koirapuistosta tulisi "vilkkaampi".

        laitettaisiin lappu portille että tulkaa pikkukoiran omistajat vaikkapa la/su klo 12.00 puistoon samaan aikaan kun tuon omani..eli ennakkoilmoitus rendez-vousta vai miten se tapaaminen menikään ranskaksi ;)
        ..jospa se auttaisi..itse tehtiin tapaaminen kuopiossa aina 21.00 samassa kohtaa ja sinne alkoi tulla muitakin aktiiveja kun huomasivat säännöllisen tapaamisen parhaimmillaan koiria oli kymmenen...eli kokoontumisajoja.


      • ingen
        mitä jos kirjoitti:

        laitettaisiin lappu portille että tulkaa pikkukoiran omistajat vaikkapa la/su klo 12.00 puistoon samaan aikaan kun tuon omani..eli ennakkoilmoitus rendez-vousta vai miten se tapaaminen menikään ranskaksi ;)
        ..jospa se auttaisi..itse tehtiin tapaaminen kuopiossa aina 21.00 samassa kohtaa ja sinne alkoi tulla muitakin aktiiveja kun huomasivat säännöllisen tapaamisen parhaimmillaan koiria oli kymmenen...eli kokoontumisajoja.

        meillä oli idässä aina yhessä mettässä tapaaminen la ja su aamuisin klo 10. ne tuli jotka ehti, heitettiin n. tunnin lenkki ja koirat painoi tietty korvat hulmuten koko ajan. :) Parhaimmillaan meitäkin oli yli 10, keskiarvo ehkä joku 6...

        Mutta siis joo, passaa meille! Seuraavat 3vkoa on tosin kyllä meiltä pannassa kun opetellaan taas vähän laumakäytöstä ihan oman lauman kesken...mutta sitten ens kuun loppu puolella juu!:)


    • Labbis ja minä

      Tesoman koirapuisto on avattu!!!!!!!! Kävimme koirani kanssa tutustumassa sunnuntaina uuteen mahtavaan puistoon. Koiria oli parhaimmillaan kymmenkunta ja saimme heti muutaman uuden ystävän...Ei muuta kun kaikki leikkimään uuteen puistoon!

      • suuttunut

        ilmoittele eteenpäin et Tesoman koirapuistossa on käynyt koiria jolla on täitä. Koirat on olleet siellä Tammikuun aikana,viimeksi 21.1.Tarkistakaa koiranne.Tämä on sit tosi asia, varmuus täihin saatiin 22.1 eläinlääkäriltä.


      • Pikkukoiranpoika
        suuttunut kirjoitti:

        ilmoittele eteenpäin et Tesoman koirapuistossa on käynyt koiria jolla on täitä. Koirat on olleet siellä Tammikuun aikana,viimeksi 21.1.Tarkistakaa koiranne.Tämä on sit tosi asia, varmuus täihin saatiin 22.1 eläinlääkäriltä.

        Ihanaa, että puisto on avattu! Millainen pienten koirien puoli on, onko puita, penkkejä, valot tms? Mihinkähän aikaan siellä olisi väkeä, jos mekin osuttais paikalle silloin?


      • Tessulainen
        Pikkukoiranpoika kirjoitti:

        Ihanaa, että puisto on avattu! Millainen pienten koirien puoli on, onko puita, penkkejä, valot tms? Mihinkähän aikaan siellä olisi väkeä, jos mekin osuttais paikalle silloin?

        Pienten koirien aitaus on isojen koirien aitauksen vieressä...auitaus on kolmion mallinen. Aitauksessa on puita ja kantoja...taitaa siellä penkkikin olla...Valotolppa on isojen koirien puolella, mutta valaisee kyllä pikkustenkin leikkejä. Mielestäni puisto on loistava koska se on tehty luonnonmaastoon...löytyy puita, kantoja ja kiviäkin.


    • krb

      vierailimme puistossa tänään aamulla ensimmäistä kertaa. ihan mukava puisto ja varmasti tulee olemaan käyttäjiä, koska sijaitsee niin hyvällä paikalla. Nytkin meitä oli 4 koiraa ja kenenkään ei tarvinnut mennä pienten puolelle. Ja koiria näytti kävelevän lisää kohti puistoa, kun me lähdettiin.

      • lhivshnb dupö,caerg <fvu...

        miksi pienten puisto on ihan liian pieni. isoja kuusiakin joka puolella. enkä kyllä nähnyt yhtään penkkiäkään. samoin isot raot portin alla, ja vilkasliikenteinen tie 10 metrin päässä.


    • anu akkanen

      Moi on se avattu

    • Anonyymi

      Onko maksullinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe