Onko tietoa sellaisesta kuin "ESF CAPITAL"
Se mitä olen kuullut liittyy jotenkin sijoitustoimintaan, mutta vaikuttaa hiukan hämäräperäiseltä. Onko kysymys jostakin nettisijoitustoiminnasta vai...
ESF Capital
5
1037
Vastaukset
- gapital
ESF capital on Panamalle rekisteröitynyt verkostomarkkinointiyhtiö joka tarjoaa sijoituspalveluja. Toiminta on hyvin arveluttavaa laillisuuskysymysten puitteissa. Yhtiössä on pääasiassa suomalaisia perustajia, nimiä mainitsematta. Toiminta käynnistyy myös Eestissä ja Ruotsissa
Rahoituspalveluiden tarjoaminen rajan yli Suomeen vaatii Ratan myöntämän toimiluvan
Suomessa rahoituspalvelujen tarjoaminen vaatii yleensä Ratan myöntämän toimiluvan. Muussa kuin EU- tai Eta-valtiossa (esim. Panama) toimiluvan saanut luottolaitos ei voi tarjota luottolaitospalveluita Suomeen rajan yli, vaan palvelut on tarjottava Suomeen perustetusta sivukonttorista. Sivukonttorin perustamiseen tarvitaan Ratan myöntämä toimilupa. Muussa kuin EU- tai Eta-valtiossa toimiluvan saanut sijoituspalveluyritys voi tarjota palveluita Suomeen rajan yli perustamatta tänne sivukonttoria, mutta tämänkin toiminnan aloittamiseen tarvitaan Ratan myöntämä toimilupa.
Tämä keskustelu olisi parempi siirtää verkostomarkkinointiosastolle- gapital
Domain Name: esfcapital.com
Status: REGISTRAR-LOCK
Registrar: GO DADDY SOFTWARE, INC.
Whois Server: whois.godaddy.com
Referral URL: http://registrar.godaddy.com
Expiration Date: 2007-09-21
Creation Date: 2006-09-21
Last Update Date: 2006-11-08
Name Servers:
prodns2.kotisivut.com
prodns.kotisivut.com
Extended Information - :
IP Address: 81.22.244.163
Website Status: active
Server Type: Apache/1.3.33 (Debian GNU/Linux) PHP/5.1.6-0.dotdeb.2 mod_ssl/2.8.22 OpenSSL/0.9.7e
Cache Date: 2006-12-13 09:49:52 MST
Compare Archived Data: 2006-12-13 - Lahen poika 6829 $
Taas yhteyshäiriöitä ,eli pillit pantu pussiin ja nyt eletään espanjassa huijatuilta
saaduilla rahoilla.Luulisi vähän kaivelevan moraalipuolta,ainakin pimeinä käär-
meiden yönä,kun aamuyöstä herää hikisenä,uni ei vaan tule ja pelasta....
Lopettakaa peli kunjallisesti ja maksakaa petetyille edes puolet tappiostaan.
Löytyykö sitä Suomalaista selkärankaa viimeinkin MIEHET HOI !!!
Odotan, jos ei mitään kuulu, sitten "mäelle" visti ? - Toimeksi Vaan
Lahen poika 6829 $ kirjoitti:
Taas yhteyshäiriöitä ,eli pillit pantu pussiin ja nyt eletään espanjassa huijatuilta
saaduilla rahoilla.Luulisi vähän kaivelevan moraalipuolta,ainakin pimeinä käär-
meiden yönä,kun aamuyöstä herää hikisenä,uni ei vaan tule ja pelasta....
Lopettakaa peli kunjallisesti ja maksakaa petetyille edes puolet tappiostaan.
Löytyykö sitä Suomalaista selkärankaa viimeinkin MIEHET HOI !!!
Odotan, jos ei mitään kuulu, sitten "mäelle" visti ?Oletko laittanut"mäelle" viestin?
Kuuluiko mitään vastausta?
On varmaan muitakin lisäkseni jota on petetty karkeasti,sisäpiirin
henkilötiedot on onneksi tiedossa useilla henkilöillä suomessa.Oliskohan
aloitettava tekemään jotain? pannaan vaikka perintätoiminta
käyntiin Viron ja Espanjan suunnalle muidenkinkin paikkakuntien lisäksi...
EIKU HOMMAT KÄYNTIIN.
- susihattu
Mitähän esf capitalille on tapahtunut,kun sivuille ei pääse enää (2 viikoa sitten toimi hyvin) voisiko joku
tietävä ,osaava kommentoida ja neuvoa.kiitos jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279