Uskaltaisiko poika ?

Glasshanded

Noniin, tässäpä olisi pieni kysymys, sekä teille pojille, että tytöille mielipidekysymyksenä. Kommentoida saatte asiaa miten vain.

Koulussahan kun nykyään opetetaan paritanssia, tyttö ja poika - pareina. Tässä siis kysymys:
Uskaltaisiko poika tulla 'pyytämään' ihastustaan parikseen tuosta vain?
Meillä ainakin on alussa sellainen järjestelmä, että poikien tulee pyytää tyttöä parikseen, ja jos tämä järjestelmä ei toimi, niin pistetään pituusjärjestykseen.
Onko pojilla rohkeutta mennä pyytämään tyttöä parikseen, vaikkei juurikaan olisi koskaan jutellut tämän kanssa, kuin ehkä hieman?

Tiedän, saattoi olla hyvinkin sekava kysymys, mutta tämmöinen juolahti vain mieleeni, joten vastauksia kaipaan. :3 Purr. Tytöiltäkin siis mielipiteitä, ja mietteitä, miltä se tuntuisi jos joku poika tulisi pyytämään parikseen. :>

Ja juu, riippuuhan se toki ihan pojasta, mutta uskaltaisitko SINÄ pyytää?

20

1366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK90

.........uskaltaisin,pyysinkin kerran mutta ei suostunut :D

• Glasshanded

Huihai, meillä on semmone judu siinä että ei saa kieltäytyä. : D Nno, eipähän tuota pojalle pahaa mieltä. :3

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Huihai, meillä on semmone judu siinä että ei saa kieltäytyä. : D Nno, eipähän tuota pojalle pahaa mieltä. :3

Onkos sua jo haettu,kyllä mä sua hakisin, harmi vaan että en oo Kuopiosta enkä ysillä :)

Mitä muuten tarkottaa purr?

• SDoG
        Glasshanded kirjoitti:

Niin että jos joku pahalta haiseva finninaama nörtti hoppari pelle joka ei osaa ees tanssia (kuvittelisin tuon olevan tyttöjen mielestä vastenmielinen ihminen. En vanno että tollasta olis.. Paiti mää) tulee pyytämään tanssimaan ni ei saa kieltäytyä? :D

Tosin sillon kun meille opetettiin koulussa tanssia niin kun pyysin tyttöä tanssimaan niin tuli iha mielellään vielä. Ja vielä perkele meni kehumaan parhaaks tanssijaksi koko luokasta. Toki minä siitä sitten punastelin aika pahsti kun olen niin pirun ujo. :D

• Glasshanded
        JJK90 kirjoitti:

Onkos sua jo haettu,kyllä mä sua hakisin, harmi vaan että en oo Kuopiosta enkä ysillä :)

Mitä muuten tarkottaa purr?

Nnoh, tänäänhän tuota tanssia oli. Eipä tullut kukaan hakemaan, mutta eipä se paljoa ongelmia tuottanutkaan. :>
        Tällä kertaa oli sellainen järjestely, että ensin ne jotka olivat sopineet tanssivansa, ni toki sitten hakivat toisensa. Oli meitä siinä aikamoinen läjä sekä tyttöjä että poikia, joilla ei paria vielä ollut. :3 Sitten me loput käytiin vastakkain riviin ja se joka sattui olemaan sinua vastapäätä, oli parisi. :D Jjos oisin sattunut menemään hieman oikealle, olisin päässyt ihastukseni pariksi... Mutta aina ei voi voittaa. :< Olihan tuokin poika mukava, vaikka kummatkin oltiin aika ulkona siitä, mitä piti tehdä. :D Valssiakaan ei tajuttu lainkaan, pyörittiin vaan jotenki ja naurettiin aika helvetisti. :3

Hmm, purr. :D Itseasiassa en oikein tiedä mitä se tarkoittaa. Se kuulostaa kivalta, joten se on pakko tunkea aina jonnekin. :3 Että purr, ;>

• Glasshanded
        Glasshanded kirjoitti:

Nnoh, tänäänhän tuota tanssia oli. Eipä tullut kukaan hakemaan, mutta eipä se paljoa ongelmia tuottanutkaan. :>
        Tällä kertaa oli sellainen järjestely, että ensin ne jotka olivat sopineet tanssivansa, ni toki sitten hakivat toisensa. Oli meitä siinä aikamoinen läjä sekä tyttöjä että poikia, joilla ei paria vielä ollut. :3 Sitten me loput käytiin vastakkain riviin ja se joka sattui olemaan sinua vastapäätä, oli parisi. :D Jjos oisin sattunut menemään hieman oikealle, olisin päässyt ihastukseni pariksi... Mutta aina ei voi voittaa. :< Olihan tuokin poika mukava, vaikka kummatkin oltiin aika ulkona siitä, mitä piti tehdä. :D Valssiakaan ei tajuttu lainkaan, pyörittiin vaan jotenki ja naurettiin aika helvetisti. :3

Hmm, purr. :D Itseasiassa en oikein tiedä mitä se tarkoittaa. Se kuulostaa kivalta, joten se on pakko tunkea aina jonnekin. :3 Että purr, ;>

Ja vielä se, että tämä poika oli todellakin minua varmaan parikytäsenttiä pitenpi, tosin ei mikään uutinen varmaan kun itse olen näin lyhyt . :D
        Ei siinä sitten pituutta tälläkertaa katsottu, mikä olisi ollut ihastuksen kannalta hyvä juttu, kun se on minuu tietääkseni ainakin 21 senttiä pitempi. :D

• JJK90
        Glasshanded kirjoitti:

Ja vielä se, että tämä poika oli todellakin minua varmaan parikytäsenttiä pitenpi, tosin ei mikään uutinen varmaan kun itse olen näin lyhyt . :D
        Ei siinä sitten pituutta tälläkertaa katsottu, mikä olisi ollut ihastuksen kannalta hyvä juttu, kun se on minuu tietääkseni ainakin 21 senttiä pitempi. :D

.........sama järjestely kun oli yläasteella tanssia.......meinaan että valmiiksi sopineet hakivat toisensa ja loput järjesteltiin opettajien toimesta,oli se tosiaan näky kun jotkut melkeen 190 senttiset tanssi just tommossiitten 155-160 senttisten kanssa :D

• Crommower

Omat yläasteen tanssitunnit onnistuin skippaamaan täysin milloin minkäkin syyn takia. Yläaste tanssi on aivan turhaa, vain pari tuntia tanssia vuodessa niin ei siinä edes kerkeä oppia paljoa.

• &quot; yläasteen kauhukakar...

Muistan kuinka kauhulla odotettiin tyttöjen kanssa niitä tanssitunteja, kun ei ite saanu pareja päättää. Kerran tanssin pojan kanssa jolla oli mielettömän kova selkä ja se rassasi minua ihan hirmusesti:D En tiiä miten voi joku selkä tanssin aikana vaivata niin paljon, että ei tahtonu tulla tanssista mitään. Toisella kerralla teki mieli käydä vetäseen rautakärki maiharit jalkaan kun partneri tanssi varpaani muusiksi. Varpaat oli ihan mustana sen jälkiin.
        Sitten sain kuningasidean ja nuljautin muka nilkkani ja voivotin hulluna kuin kipeä se on. Ei tarvinu tanssia, mutta piti vetää kipeä jalka roolia kolmisen viikkoa, kun sain KAINALOSAUVAT! X) Olipa hauska kinkkailla vaikka ei ollu jalka ees kippee. Kuningasidea kostautu..

• lolo

Musta olis kiva jos joku tulis hakemaan mua tanssimaan ;DDD No joo, mutta luulen että kun meidän koulun tanssiaika koittaa niin parit vaan jaetaan.. Mutta jos nyt kävis niin että pojat hakisivat pelkäisin että jäisin viimeiseksi! XDDD Tai jos tytöt hakis en todellakaan uskaltais mennä hakemaan ihastustani.... ;D

• tyttö15

Riippuu vähä pojasta uskaltaako :P

Meillä oli tänään viimenen tanssikerta, ja voi kauhistus, muaki haettiin tanssimaan! Tää haki kyllä vuorotellen vähä kaikkia tutumpia tyttöjä että ei ehkä kantsis mitenkään ilostua ;P
      Yleensä meillä jaetaan parit vähä niin ettei tarvi poikien hakea, mut aina välillä.

• Tuntematon

Oma kokemukseni Ylä-Asteen (tanssi)liikuntatunneista on sellainen, että parit arvottiin, ja kun tyttö tajusi, että "joutui" minun parikseni, näki kauhun suorastaan hänen silmillään :P En minä tietenkään omasta mielestäni mikään nätti ole, mutta tuo kyllä yllätti silloin (Eivätkä kaveritkaan minua rumana pidä, ja epäilen, että he tuskin sanovat sitä säälistä; Ihminenhän minäkin olen, niinkuin muutkin).

Jos Wanhaintanssien parin valinnassa käy samalla tavalla, niin totean parikseni "joutuvalle", että mikään pakko ei kanssani ole tanssia, kylläpä hän voi jonkun muunkin ottaa, tai olla tanssimatta - sehän nyt olisi vallan ikävää, jos wanhaintanssi-päivä menisi pilalle huonon parin vuoksi.

• JJK90
        Tuntematon kirjoitti:

Oma kokemukseni Ylä-Asteen (tanssi)liikuntatunneista on sellainen, että parit arvottiin, ja kun tyttö tajusi, että "joutui" minun parikseni, näki kauhun suorastaan hänen silmillään :P En minä tietenkään omasta mielestäni mikään nätti ole, mutta tuo kyllä yllätti silloin (Eivätkä kaveritkaan minua rumana pidä, ja epäilen, että he tuskin sanovat sitä säälistä; Ihminenhän minäkin olen, niinkuin muutkin).

Jos Wanhaintanssien parin valinnassa käy samalla tavalla, niin totean parikseni "joutuvalle", että mikään pakko ei kanssani ole tanssia, kylläpä hän voi jonkun muunkin ottaa, tai olla tanssimatta - sehän nyt olisi vallan ikävää, jos wanhaintanssi-päivä menisi pilalle huonon parin vuoksi.

Meillä oli semmonen käytäntö että sai sopia parit ja sovitut parit meni jonoon ensiksi,sitten heidän peräänsä alettiin kasata pituusjärjestykseen porukkaa........siinä vaan oli semmonen ongelma että opettaja ei yhtään kattonut että minkälaista pituuseroa pareilla on,kerran jouduin tanssimaan itteäni kaksi päätä lyhyemmän kanssa :D

Oli se tanssi kyllä silti ihan mukavaa,ainoa kerta sählytuntien(ja sielläkin pelasin sikaa :D) lisäksi jolloin sain kehuja opettajilta :)

• mie :))

Meillä yläasteella parit tehtiin silleen, että oli poikien haku, tyttöjen haku ja näitä arpajuttuja. Sit jos tanssittiin esim. cicapoa (vai miten kirjotetaankaan) niin se kuka jäi musiikin loputtua pariks, sille niiattiin/kumarrettiin ja kiitettiin ja siitä tuli uus pari. Tämmöstä meillä Keski-Suomessa :)

• Tyttös00
        Tuntematon kirjoitti:

Tiiätkö mitä oot vaa rohkeesti kuka oot tytöstä kyllä huomaa haluuks se olla sun kaa. Itteäni ärsyttää vaa ihan sikana ne pojat jotka tyylii pyytelee olemassaoloaan anteeks ja on sillee "en ihmettele jos et tykkää musta" "ei sun tarvi tanssia mun kaa" koska sit ku ei tykkää niistä ni ne roikkuu perässä niin kauan että vittu sanot et ei kiinnosta ja sit niitten sydän särkyy ja just siks ne on nii säälittävän haavoittuvaisii ja niitä vaa feidataa ja niille on vaikee antaa pakkei ku ne heti ottaa itteensä :'(

• kalanaaama

On se hyvä juttu kun eräät voi pyytää tyttöystävänsä tanssimaan

• 5lk_for_now

Ehdottomasti tehty monta kertaa jo

• 14weee

meillä oli pakko hakee aika monesti joku ja vuorotellen haki pojat ja tytöt :D hain kerran ihastuksen ja se mut xd sit ku mentiin sillee ringissä nii vaihtu koko ajan parit nii ehin tanssii sen kaa vrm 4 krt XD

• hehhej

ja sulla muna pystyssä housuissa jöpötti kokp tunnin eiks je

• Anonyymi

Oon vast 6lk mut meil on tanssit. Oon melkein kaikkii poikii joku 5cm pidempi ja en oo mitenkään erityisen nätti niin kaipa saa vaan haaveilla että joku kysyis😂 Jos jään ilman paria niin onhan aina vaihtoehtona vaan ottaa joku ja pakottaa olemaan tanssi tunnin mun pari😂😂 Tanssitaan kevätjuhlassa ja alkaa jo pelottaa kun en oo ollu vielä yhdelläkään liikkatunnilla tanssimassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe