hammasraudat? :/

kyynelhh

Mitä mieltä ootte, tytöt ja pojat? :)
Onko ne aivan kamalat, söpöt, oksettavat ym.?
Voisitteko kuvitella suutelevanne henkilöä, jolla on tällaiset? :s

17

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejee

      Ei raudat nii kauheet oo kun ittelläni on ollut kanssa...

      Voisin suudella sellaista jolla on raudat.

    • jeejee

      Ei ne raudat nii kauheet oo kun on ollu ittelläkin....

      Voisin kuvitella.. no oikeesti voisin...
      heh... Mutta ihan oikeasti suudella sellaista jolla on raudat.

    • jeejee

      sori toi toisto muttakun oli vähä ogelmia koneenkaa.

    • JJK90

      Olinpa kerran rakastunut tyttöön jolla oli(on) raudat,ne jotenkin sopivat hänen olemukseensa joten kyllä sinäkin varmasti ihan kaunis olet vaikka sinulla raudat onkin :)

    • tytsylijojopopk

      mulla on hammasraudat. pari vuotta sitten oli kiinteät ja ei kyllä silloinen poikaystävä mitään valitellut että ne ois ällöttävät etc. Mutta jooh. Nyt mulla on sellaset yö ja päivä erikseen ne on vähän näkymättömämmät niin niillä on kivempi olla. Ja sit voi aina ottaa pois kun haluaa pussailla ilman rautoja. Kuulemma mukavamman tuntusta ilman rautoja pussailla, ja uskon sen kyl ittekki. Kaikki joil on raudat ni o kyl iha yht nättei, tai voisko sanoo et parin vuode pääst nätimpii ku niil on suorat hampaat sit x) Mä ainaki siks just oon kestäny pitää niit et koht mul on sellaset kivat hampaat.

    • mustasiipi666

      Jos tunne on suuri molemmin puolisesti, ei raudat haittaa suutelemisen halua eikä suutelemista sitten yhtään. :)

    • rautapoju

      Mietipä hetki. Jos joku hylkäisi sinut hammasrautojen eli väliaikaisen hyödykkeen takia, olisiko hän minkään arvoinen? EI!

    • Milkakuu

      Hammasraudoilla suoristetaan hampaita, en itse ymmärrä ollenkaan mitä pahaa niissä mahtaa olla? Jos hammasraudat jotakuta ärsyttävät/ällöttävät nii sitten on kyllä niin lapsellinen että olla voi. Siinä vaiheessa sanoisin, että odota 20 vuotta ennenku alat naisten(miehelle)/miesten(naiselle) olemaan, jos vähän saisit järkeä päähän.

    • LifS

      nope. en nää raudoissa mitään pahaa... saahan niillä suoran hammasrivistön =)

    • -.-

      kyllä minusta ne ovat erittäin kamalat, nehän ovat koko ajan likaiset ja niihin on tarttunut ruokaa kiinni, hyi kauhistus, eli toisin sanoen en voisi sietää suutelevani telaketju tyyyppiä...hahahah

    • mupped.

      minusta ne on suloiset, oikeasti. on todella söpön näköistä kun poika/(tyttökin) hymyilee sillee ujosti vaikka muuten on itsevarma. olen ollut ihastunut tyyppiin jolla on raudat ja suudellutkin häntä. voivat olla plussaa jopa ihmiselle mielestäni. jos kantaja näyttää tyytyväiseltä itseensä, ne eivät ollenkaan kamalat. tsemppiä :)

    • entinen rautahammas

      eivät raudat ole ollenkaan niin paha juttu kuin luulet :) Mulla oli jotain puol vuotta sitte kiinteet raudat (joita pidin n.1,5vuotta) eivätkä ne sitten niin kamalat olleetkaan :) Olinhan toki itsekin aluksi hieman ajatusta vastaan,ja tuntuihan se vähän ensimmäisen viikon kurjalta,kun hampaat oli niin kipeet etten saanu ees banaanii purtuu :/ Mutta kyllä se siitä sitten ajan kanssa ohi meni :) Eikä kukaan ole ainakaan koskaan mulle mitään pahaa raudoista sanonu :) Joiltaki meni jopa aika kauan aikaa ennenku ne ees huomas koko rautoja,vaikka ne oli vielä ylähampaissa :D Niin että en mä ainakaan koskaan oo nauraessani suutani peittäny rautojen vuoks,koska raudat on muutenkin nykyään niin yleinen juttu,että ei sitä kukaan pahemmin kattele :) Kunhan muistaa vaan aina ruokailun jälkeen kattoo ettei jää mitään rautojen väliin(kyllä sen aina tuntee jos on jotain jääny):)

    • yksi äijä

      Heips. Hammasraudoissa ei mitään vikaa ole. Eihän niitä hyvänen aika edes näe, ellet sitten liiku konepelti apposen auki koko ajan.

      Itse asiaan, olen siis suudellut sellasen kans, jolla on (oli) hammasraudat. ei se sen kummallisempaa ole, kuin se, että näitä kapineita ei edes olis....

      Moi!

    • Tämmöne vaa

      Mun poikaystävällä on raudat mut ne vaa sopii sille ja saa pussailun tuntumaan ihanalta ku ne jotenki vetää puoleensa :3

    • Anonyymi

      moi
      itse haluaisin just semmoisen tyttöystävän jolla olisi kiinteät hammasraudat ja vielä olisi plussa silmälasit (= mun mielestä raudat tosi söpöt tyttöllä

    • Anonyymi

      Mun mielestä raudat on just tosi söpöt!

    • Anonyymi

      Voisin suudellaa ja ne on ihan söpöt joillekkin tytöille aww:)
      Ja hammas raudoista ei kannsta tuomitsea muita ihmisiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe