kaurahiutaleet..

.........

saako kanille antaa kaurahiutaleita ja pitääkö ne turvottaa ensin vedessä etteivät turpoa mahassa? tarkoituksena on saada kani nopeasti lihomaan,se on aivan luurangonlaiha!

8

5499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E-mail

      Kyllä kaneille voi antaa kaura ja vehnä hiutaleita ainakin itse olen antanut. En ole turvottanut vedessä. Oon kuullu et voi kyl tehdä puuroks mut kanin on syötävä se nopeasti ettei happamoidu :D

    • LIIAN LAIHA.

      (esim synn jälk.???) ANNA pupulle niitä NIIN epäterveellisiä

      KAURAA AURINGONKUKKAA ja vaikka VÄHÄN PÄHKINÄÄ.

      ja kaupasta saa joitakin RASVAISEMPIA PELLETTEJÄ.

      MUTTA älä ylly liiallisuuksiin!!!

      Me pelastettiin meidän pupumamma näillä kun teki pojat( 2x5,) kuukauden välein viime vuonna.oli sillon tosi kurjan näkönen.

      Kyllä tästä kirjotuksesta joku älähtää tietysti,mutta konstit on monet.EI KAIKKI juoksuta eläimiään tai itseään heti lääkäriin .(jos ei muuta vaivaa näytä olevan)KOTIKONSTEJA ja JÄRKEÄÄN on lupa käyttää.

      NUO KAURANJYVÄT ON PAREMPI VAIHTOEHTO KUIN HIUTALEET.JA maksaa 3 € / 40 kg viljelijältä
      JA jos annat hiutal. anna niitä ISOJA hiutaleita(meillä ei kaurah. kelpaa.

      Kijottele ja kerro miten käy!!!

    • hui...

      kuulostaa hurjalta.. vaatii varmaan aika paljon juomista, joten varmista nyt ainakin että vettä on tarjolla.

      Mieti nyt omalle kohdalle, jos kaurahiutaleita söisit kuiviltaan... sehän imee mahalaukusta kaiken nesteen itseensä??

    • Moikkkkka(:

      Saako kanille antaa kauraleseitä? (:

    • noheippavaan

      ^ Mietein kanssa samaa että saako antaa kauraleseitä? Haluaisin keksiä kanilleni hieman monipuolisempaa ravintoa.

    • H3BUL11NU

      Mun kanit ainakin syövät muun ruuan kans ja hyvin näyttää menevän kaupaksi.
      Vettä kyllä juovat paljon.

      • H3BUL11NU

        Tai olikohan ne meillä mitä annettiin jotain leseitä vai hiutaleit...


    • Anonyymi

      kautahiutaleet voi jättää kokonaan pois.mutta leipää ei IKINÄ kannata antaa kanille se on yleinen virhe monella. siitä voi tulla kanille esim ripulia,ummetusta tai hammasvikoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe