Pelottaa..... aika paljonkin... Ganglio on vähän laskenut, mutta kipu kädessä on helvetinmoinen! Vasta tuon yhden patin vieressä oli toinen sellainen terävempi 'nypykkä', mutta se onneksi hävis! Kellään kokemuksia ganglion leikkauksesta; miten parantunut, kuinka pian, onko uusinut?
Ganglion leikkaus ranteesta
3
2553
Vastaukset
- skäribo
mutta sisarellani ja minulla on molemmilla aina välillä ganglia ranteessa/kämmenselässä. Sisareni sattuu olemaan myös lääkäri, ja kertoi minulle kun harkitsin leikkausta, ettei se kannata, koska ne tulevat ennemmin tai myöhemmin takaisin.
Minä ainakin olen huomannut selkeän yhteyden ranteen rasituksen ja ganglian koon välillä. Aina kun relaan pitemmäksi aikaa, ne pienentyvät tai häviävät. Mutta ilman muuta sinun kannattaa mennä leikkaukseen, jos noin kovaa kipua esiintyy!
Kyseessä on kuitenkin aika pieni operaatio, ja toivut varmasti nopeasti. Toivotaan, ettei se uusi - ainakaan pian! :)- pikkuleikkaus
eli ei edes nukutettu ja pääsin kotiin samana päivänä en ollut edes sairaalassa vaan lääkäriasemalla.
Pitää uskoa lääkäriä heti että kättä ei saa rasittaa muuten se kipsataan niin kävi mulle.
Mutta patti ja kivut hävis eikä arpea juuri huomaa.
Rauhottavaa saa että pysyy paikallaan mutta kipua en tuntenu koska kädestä pysäytettiin verenkierto siteellä ja ei ollu kipuja ja käsi oli tunnoton. - neljä päivää sitten
pikkuleikkaus kirjoitti:
eli ei edes nukutettu ja pääsin kotiin samana päivänä en ollut edes sairaalassa vaan lääkäriasemalla.
Pitää uskoa lääkäriä heti että kättä ei saa rasittaa muuten se kipsataan niin kävi mulle.
Mutta patti ja kivut hävis eikä arpea juuri huomaa.
Rauhottavaa saa että pysyy paikallaan mutta kipua en tuntenu koska kädestä pysäytettiin verenkierto siteellä ja ei ollu kipuja ja käsi oli tunnoton.juu eli multa leikattiin ganglion carpi oikeasta ranteesta. kitaransoitosta tullut. olin puol vuotta leikkasujonossa vaikka oli välillä todellakin kipeä ranne :/ sairaalassa leikattiin nukutuksella. 3 päivän päästä sain ottaa siteet veks ja 2 viikon kuluttua alkaa soittamaan taas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 821349
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.62809Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656