Mua on pitkään tässä kiinnostanut tietää, että millä alalla TS:ä nyt on enemmän suhteessa muihin aloihin vai onko niitä eroja ollenkaan? Nimittäin kaikki jotka ovat maininneet asiasta ovat olleet IT-alalla.
Jep yksi ääni IT-alalle, tai oikeastaan puolikas, tällä hetkellä ikävä kyllä nostelen vain liiton rahoja...
Niin ja kokemuksia työnantajan suhtautumisesta koko prosessiin saa kertoilla. Joo laillista perustetta irtisanomiseen ei ole, mutta ihan noin muuten.
Se työ...
7
1054
Vastaukset
- menee!
Olen sähköalalla ja aloittaessani oli vain miehiä, nyt myös naisia.
Työnantaja ja työtoverit ovat suhtautuneet hyvin, mitään ongelmia ei ole ollut puolin tai toisin. Työtäni pystyy tekemään niin nainen kuin mieskin, joten sekään ei vaikuta asiaan. - naisvaltainen
Työni on teknisen ja ympäristön toimialalla. Huolimatta teknisestä peruskoulutuksestani, työpaikkani on naisvaltainen. Työnantaja on suhtautunut positiivisesti kaikkeen ja ollut kannustava.
- mie71
Telecom. Sama työpaikka ennen prosessia ja sen jälkeen. En ole havainnut ongelmia.
- mie71
Ja siis prosessin aikanakin, ettei jää väärinkäsityksiä.
- Kolmois-S
Ei ikinä töitä. No, kerran siivosin pari päivää.
- Miewaan
IT-ala ;)
- olen
Akateeminen, joka pohdiskelee, miksi ihmiset käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät...
Tosin kyllä 60-tonninenkin taittuu vielä tarvittaessa :) Pääsispä vielä joskus kokeilemaan jenkkirekkaa ja fulleria tietty...siitä kyllä saisi kiksit.
Tosin tällä hetkellä olosuhteiden pakosta lepäilen osin laakereillani..
Voi hitsin vitsi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989