Mua on pitkään tässä kiinnostanut tietää, että millä alalla TS:ä nyt on enemmän suhteessa muihin aloihin vai onko niitä eroja ollenkaan? Nimittäin kaikki jotka ovat maininneet asiasta ovat olleet IT-alalla.
Jep yksi ääni IT-alalle, tai oikeastaan puolikas, tällä hetkellä ikävä kyllä nostelen vain liiton rahoja...
Niin ja kokemuksia työnantajan suhtautumisesta koko prosessiin saa kertoilla. Joo laillista perustetta irtisanomiseen ei ole, mutta ihan noin muuten.
Se työ...
7
1055
Vastaukset
- menee!
Olen sähköalalla ja aloittaessani oli vain miehiä, nyt myös naisia.
Työnantaja ja työtoverit ovat suhtautuneet hyvin, mitään ongelmia ei ole ollut puolin tai toisin. Työtäni pystyy tekemään niin nainen kuin mieskin, joten sekään ei vaikuta asiaan. - naisvaltainen
Työni on teknisen ja ympäristön toimialalla. Huolimatta teknisestä peruskoulutuksestani, työpaikkani on naisvaltainen. Työnantaja on suhtautunut positiivisesti kaikkeen ja ollut kannustava.
- mie71
Telecom. Sama työpaikka ennen prosessia ja sen jälkeen. En ole havainnut ongelmia.
- mie71
Ja siis prosessin aikanakin, ettei jää väärinkäsityksiä.
- Kolmois-S
Ei ikinä töitä. No, kerran siivosin pari päivää.
- Miewaan
IT-ala ;)
- olen
Akateeminen, joka pohdiskelee, miksi ihmiset käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät...
Tosin kyllä 60-tonninenkin taittuu vielä tarvittaessa :) Pääsispä vielä joskus kokeilemaan jenkkirekkaa ja fulleria tietty...siitä kyllä saisi kiksit.
Tosin tällä hetkellä olosuhteiden pakosta lepäilen osin laakereillani..
Voi hitsin vitsi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486399Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761