Mitä mieltä?

Kyrpiääntynny

Aiotteko käydä vielä jouluaattona ostoksilla? Mun mielestä kaiki kaupat sais olla kiinni jo 23.12!!

8

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähdä

Itse olen töitä vielä tuona aaton aattonakin että saa nähdä ehtiikö ostostella ollenkaan.

• touhua

Varsinkin jos kauppa aukeaa aattona klo 12 ja menee kiinni klo 13, ei mitään järkeä! Kyllä kait sitä aattona voi olla ostamatta enää mitään, onhan tässä aikaa ennen joulua kuluttaa rahansa.

• käyny

aattona vielä kaupoilla. Silloin saa köyhempikin joulutavaraa ja kuusen semmoseen hintaan että on varaa...

• aattona

kaupan alan ihmiset töissä itsenäisyyspäivää lukuunottamatta pyhät arjet ennen joulua.sallikaa heille ja heidän perheilleen joulurauha.

• on...

idiooteilla murheet!

• jatkuvasti

Vuorotöissä menee niin joulut kuin juhannukset töissä. Perheellisiä mekin ollaan.

• ent. kaupantäti

saisivat olla kun kerran sunnuntaille osuu, saisivat kaupantätitkin kerranki joulurauhan. Mutta onhan se niinkin, että eräät ne ei kerkee kauppaan vaikka ne ois yötä päivää auki. Kuinkahan sitä ennen pärjättiin kun kaupat meni viideltä kii, eikä olleet sunnuntaisin auki.

• raskaan työn raato

moni muukin tavallinen duunari ku kaupan kassajoutuu oleen töissä jouluna.antaa kauppojen olla auki vaan ku kauppiaillehan sitä rahaa kilisee.joulu on nykyään kulutusjuhla.ite oon lähihoitaja ja töissä myös itsenäisyyspäivänä.monella muulla alalla elämä jatkuu ja töitä on tehtävä vaikka olis joulu,juhannus tai uusvuosi.olkaa vaan ilosia ku on töitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      266
      5749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      36
      3336
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2607
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      220
      2082
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1614
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1037
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      825
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      823
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      768
    Aihe