Hommasin elisan kautta nokian n80 puhelimen. Jo alusta asti on ollut ongelmia, juntturaan menemistä, puhelinnumeroiden salaperäistä katoamista, viestien kirjoittamisen outoa juntturoimista, yms.. Nyt kokeilin sitten josko tietokoneesta voisi siirtää musiikkia kännykkään. Kokeilin tieodnsiirrolla ja pc-suite ohjelmaakin, mutta puhelin ei vain yhdistynyt tietokoneeseen. Sitten otin kaapelin irti, ja tiedonsiirto-ohjelma ei oikein siitä tykännyt vaan valitti jostain mahdollisesta tietojen lataamisen katkeamisesta. Kokeilin siirtää oma tietokone valikon kautta erään kappaleen K:-asemaan mutta sekään ei onnistunut. Kaikkea yritin mutta ei toiminut.
Otin yhteyttä elisa-liikkeeseen ja jonkin aikaa puhelin oli tutkittavana. Sitten minulle ilmoitettiin että en ole noudattanut käyttöohjeita, ja puhelimen data on vahingoittunut. Eikä elisa tai nokia ole sitä valmis korjaamaan, koska se on minun syy. Mitä olen tehnyt väärin, ei kannykkä pitäisi vääriä näppäimiä painamalla hajota.
Miksi miksi miksi. Maksan kännykästäni 46 euroa kuukaudessa vielä vajaa kaksi vuotta, eikä se toimi halutulla tavalla ja 3G yhteyskin kiukkuaa koko ajan. Pitäisikö soittaa hannu karpolle???
n80 pc suite
1
158
Vastaukset
- lankaa ja nalli
Mietipäs vähän, sitoudut tuollaiseen noin 3 kuukautta kuranttina pysyvään laitteeseen kolmeksi vuodeksi ja maksat sen suuruista kuukausimaksua että olisit ostanut tuon laitteen ihan omaksi pienemmällä rahalla. Sen lisäksi sitouduit yhteen tiettyyn palveluntarjoajaan jota et voi vaihtaa vaikka kuinka heidän palvelunsa ketuttaisi. Ei noita sopimuksia pitäisi tehdä lainkaan! Mikä on siis vikana, se ei selvinnyt, eli onko laite rikki? Huoltoon, jos taas olet hävittänyt tietoja laitteesta, niin se on enemmän kun tavallista. Jos se taas ei toimi kuten mainokset antaa ymmärtää se on vielä tavallisempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396326Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 54783
- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14681