Tie hulluuteen

Simo ..

Harhainen jumalausko on suora tie hulluuteen. Jumala on satua ja höpötystä niin kauan kuin toisin todistetaan.

8

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~Jansku~

itse en ole uskovainen, mutta olen sitä mieltä että joidenkin mielestä Jumala on olemassa ja se on heidän uskonsa. Jos et usko Jumalaan, nii pidä se omassa tiedossa. Älä pilaa muiden uskoa, se on heille tärkeä

• JJK90

100% asiaa tuo Janskun viesti,minä olen ateisti mutta en todellakaan halua ottaa uskoa keneltäkään pois..........vastoin taas odotan että kun annan muiden olla oma itsensä ja uskoa niin saan itse olla uskomatta ilman että minua siitä pilkataan

• Mestari-Masa

voi kertoa aivan vapaasti oman mielipiteensä ja levittää omaa uskoaan. Teenhän niin itsekin. Mutta minun uskoni ei järky. Sanoi kuka tahansa mitä tahansa.

• JJK90
        Mestari-Masa kirjoitti:

voi kertoa aivan vapaasti oman mielipiteensä ja levittää omaa uskoaan. Teenhän niin itsekin. Mutta minun uskoni ei järky. Sanoi kuka tahansa mitä tahansa.

Ja turha on muuten minua tulla käännyttämään,minä en usko enkä tule sinun käännytyksistäsi uskoon
        Aatteeni on horjumaton

• Mestari-Masa
        JJK90 kirjoitti:

Ja turha on muuten minua tulla käännyttämään,minä en usko enkä tule sinun käännytyksistäsi uskoon
        Aatteeni on horjumaton

ei voi sitten mitään.

• Toiset siihen uskovat ja toiset eivät. Turha siitä on alkaa väittelemään taas kerran :E

• -Paavonen-

Minusta jumala ja raamatun alkukertomukset yms. kannattaa ottaa ihan vain vertauskuvallisesti. :)

Se on silti mahtava ajatus, että jossain tuolla kaukana on meille läheinen turva. Joka antaa voimaa ja uskoo...

Mutta asiahan on aivan henkilökohtaunen. Itse en usko tuota jumala-juttua ihan sanasta sanaan, mutta oikeaa asiaahan siinä ajetaan. ^^

• JJK90

Määkin oon ajatellut että kun en usko Jumalaan niin jos vaikkapa tapahtuu joku suuri katastrofi niin olen yksin kun en voi edes ajatella että joku olisi tuolla ylähäällä.......vaikka ei siellä tod.näk olekaan mitään niin ainakin voisi lohduttautua elämänsä viimeisinä hetkinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      145
      3579
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      216
      2443
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      70
      2421
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      93
      2278
    5. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      8
      1763
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      160
      1714
    7. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      121
      1544
    8. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden
      Maailman menoa
      16
      1260
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      126
      1121
    10. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      1086
    Aihe