Harhainen jumalausko on suora tie hulluuteen. Jumala on satua ja höpötystä niin kauan kuin toisin todistetaan.
Tie hulluuteen
8
380
Vastaukset
- ~Jansku~
itse en ole uskovainen, mutta olen sitä mieltä että joidenkin mielestä Jumala on olemassa ja se on heidän uskonsa. Jos et usko Jumalaan, nii pidä se omassa tiedossa. Älä pilaa muiden uskoa, se on heille tärkeä
- JJK90
100% asiaa tuo Janskun viesti,minä olen ateisti mutta en todellakaan halua ottaa uskoa keneltäkään pois..........vastoin taas odotan että kun annan muiden olla oma itsensä ja uskoa niin saan itse olla uskomatta ilman että minua siitä pilkataan
- Mestari-Masa
voi kertoa aivan vapaasti oman mielipiteensä ja levittää omaa uskoaan. Teenhän niin itsekin. Mutta minun uskoni ei järky. Sanoi kuka tahansa mitä tahansa.
- JJK90
Mestari-Masa kirjoitti:
voi kertoa aivan vapaasti oman mielipiteensä ja levittää omaa uskoaan. Teenhän niin itsekin. Mutta minun uskoni ei järky. Sanoi kuka tahansa mitä tahansa.
Ja turha on muuten minua tulla käännyttämään,minä en usko enkä tule sinun käännytyksistäsi uskoon
Aatteeni on horjumaton - Mestari-Masa
JJK90 kirjoitti:
Ja turha on muuten minua tulla käännyttämään,minä en usko enkä tule sinun käännytyksistäsi uskoon
Aatteeni on horjumatonei voi sitten mitään.
Toiset siihen uskovat ja toiset eivät. Turha siitä on alkaa väittelemään taas kerran :E
- -Paavonen-
Minusta jumala ja raamatun alkukertomukset yms. kannattaa ottaa ihan vain vertauskuvallisesti. :)
Se on silti mahtava ajatus, että jossain tuolla kaukana on meille läheinen turva. Joka antaa voimaa ja uskoo...
Mutta asiahan on aivan henkilökohtaunen. Itse en usko tuota jumala-juttua ihan sanasta sanaan, mutta oikeaa asiaahan siinä ajetaan. ^^- JJK90
Määkin oon ajatellut että kun en usko Jumalaan niin jos vaikkapa tapahtuu joku suuri katastrofi niin olen yksin kun en voi edes ajatella että joku olisi tuolla ylähäällä.......vaikka ei siellä tod.näk olekaan mitään niin ainakin voisi lohduttautua elämänsä viimeisinä hetkinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1453579Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri2162443IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl702421Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al932278Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/81763- 1601714
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1211544Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161260- 1261121
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241086