Ootteko kiinnittäneet samaan huomiota?
esim. Kaiken maailman Robbie Williams tai Beyonce -kalentereita löytyy, mutta löytyykö Juanes? Ehei.
Koskee myös T-paitoja. Tai puhelimen soittareita; aina vaan samat La camisa negra tai A Dios le pido (aitoina). Tylsää. :(
Epäkaupallinen
5
408
Vastaukset
- helinäxs
tietääkö kukaan millon olisi juanesin toinen keikka suomeen??:(..
haluaisin niin kovasti nähdä sen ihanan miehen joskus livenäkin..- minäkin....
tahtoisin!! kun viime elokuun keikka oli, en silloin vielä ollut niin suuri fani.. eikä tullut konserttiinkaan mentyä:(
nyt harmittaa, mutta ei mulla ole ainakaan tiedossa vielä että milloin tulee/tuleeko ylipäätään Suomeen uudestaan..
ehkä ensi syksynä hän aloittaa mahdollisesti kiertueen, kun uuden levynkin pitäisi ilmestyä silloin(luultavasti). - että........
minäkin.... kirjoitti:
tahtoisin!! kun viime elokuun keikka oli, en silloin vielä ollut niin suuri fani.. eikä tullut konserttiinkaan mentyä:(
nyt harmittaa, mutta ei mulla ole ainakaan tiedossa vielä että milloin tulee/tuleeko ylipäätään Suomeen uudestaan..
ehkä ensi syksynä hän aloittaa mahdollisesti kiertueen, kun uuden levynkin pitäisi ilmestyä silloin(luultavasti).löytyy monilta ulkomaisilta sivuilta monia muitakin juanesin biisejä soittareina. kai sieltäkin tilaaminen onnistuu.. itsellä sellanen känny, että siihen ei soittareita voi tilata pahemmin, en siis oo kokeillu.
- huomasin
että........ kirjoitti:
löytyy monilta ulkomaisilta sivuilta monia muitakin juanesin biisejä soittareina. kai sieltäkin tilaaminen onnistuu.. itsellä sellanen känny, että siihen ei soittareita voi tilata pahemmin, en siis oo kokeillu.
mutta ei ole tullut kokeiltua - paljonkohan mahtaisi kustantaa...
- mukaan
minäkin.... kirjoitti:
ehkä ensi syksynä hän aloittaa mahdollisesti kiertueen, kun uuden levynkin pitäisi ilmestyä silloin(luultavasti).viettää 'sapattivuotta' ensi syksyyn!
Uskon kyllä, että tulee uudelleen Suomeen; toivottavasti jo ensi syksynä. Olihan täällä kuitenkin jäähalli lähes täynnä, eli varmasti tajusi olevansa tykätty, toivottavasti :) *haaveilee jo kahdesta Suomen keikasta*
Pitäisköhän kysyä levy-yhtiöstä, tietäiskö ne siellä mitään miehen keikka-aikataulusta... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631251Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87692- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37579Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot120534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523