Onko kenelläkään kokemuksia graniitti lattialaatoista pesuhuoneessa, karhennetuista?
Kuinka toimii lattialämmityksen kans ja täytyykö vastuksen olla tehokkaampi, kuin normi laatoilla?
Laattojen koko 100*100*10mm.
Graniittilaatat...
8
2713
Vastaukset
- joopajoo...
Ei hajuakaan miten toimii lattialämmityksen kanssa, mutta ostoa harkitessa kannattaa huomioida, että noita ei pilko kuin 'timantti'-laikalla ja ulkotiloissa, koska syntyvä pölymäärä on jumalaton.
Itse ladoin juuri pari neliötä eteiseen ja ovat kyllä pirun hyvän näköiset.- strutsi
Onko mitään hajua neliöhinnoista? Mulla kans miellytti silmää, ja sen vuoksi kyselen!
- joopajoo...
strutsi kirjoitti:
Onko mitään hajua neliöhinnoista? Mulla kans miellytti silmää, ja sen vuoksi kyselen!
Mulla ~50~ EUR / neliö - 31x31 kiillotettuina lähes mustina laattoina. Pienemmät varmaan kalliinpia. Ja hintahaitaria ylöspäin varmasti riittää myös tässä tapauksessa riippuen valmistajasta ja myyjän katteista.
- haaveissa kivitalo kivilatt...
joopajoo... kirjoitti:
Mulla ~50~ EUR / neliö - 31x31 kiillotettuina lähes mustina laattoina. Pienemmät varmaan kalliinpia. Ja hintahaitaria ylöspäin varmasti riittää myös tässä tapauksessa riippuen valmistajasta ja myyjän katteista.
Mistä sait hankittua kiillotetut mustat lattialaattasi noin edullisesti? Ja olivatko ne kalibroituja vai laitoitko sauman kanssa?Kiitos vastauksestasi! :)
- Servo
strutsi kirjoitti:
24-60€/m2
- JoopaJoo....
haaveissa kivitalo kivilatt... kirjoitti:
Mistä sait hankittua kiillotetut mustat lattialaattasi noin edullisesti? Ja olivatko ne kalibroituja vai laitoitko sauman kanssa?Kiitos vastauksestasi! :)
Bauhaus. Laitoin sauman, koska pohja ei ollut riittävän tasainen ja saumalaastilla hävittää pienet heitot helpoiten. Kalibtoinnista ei tietoa, mutta eipä noissa nyt mielstäni yli millin heittoja ollut.
- menisi siinä
käytössä. mutta sitten se iso mutta joka jäi varmasti myyjältä kertomatta, se että se on luonnon kiveä ja vaikka onkin graniittia joka on kovaa se on silti huokoinen kivi materiaali ja ongelmaksi muodostuu sen likaantuminen .imukykyisenä materiaalina se minkä kehostasi peset menee lattian kautta viemäriin ja matkalla imeytyy osa kiven sisään ja sen pois saaminen on ongelma. jos taas käsittelet pinnat likaahylkivällä aineella voit saada sitä osin suojattua , mutta silloin lisääntyy liukkaus. lämmityksen kanssa ei ole sen enempää ongelmaa kuin laatan kanssakaan.ja ihan normaali lämmitys tuotteet käyvät ,lämpenee ehkä hiukan hitaammin mutta lämmittyään viilenee myös hitaammin. joten taas kerran teet tietoisen kompromissin materiaalin ja hoidon välillä.
x-rautakauppias- Kivisti
kannattaisi suosiolla laittaa se lattia vuolukivestä ja säästää graniitit eteiseen ym. tiloihin ja niihin kiiltävänä. Vuolukivi toimii hyvin, kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270