Paljonko saat viikkorahaa?

Jenni-tätixD

Nii paljonko saat vii... no se lukeekin jo tos otsikossa.. :) mä saan 2,50 euroo.. mut sitäkään ei oo maksettu mulle 8 kk! ! ! ! ! ja sillon ku meen esim. kaupungille tai jollekkin leirille.. nii silti saan vaan sen 2,50!! siis tää on TOSI rasittavaa!!! miten teille muille on käynyt?

59

6674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • somegirl

      Mä sään kerran viikossa 5€, kun teen kotityöt

    • ...

      saan 40€.

    • _nrd

      7 euroa.

    • Kake.

      Saan 50/kk, mutta ostan sillä kaikki vaatteeni ja joskus myös ruokani. Kaikki makeiset ja ym. maksan itse myös..

    • sdfgetrgtreg

      Saan aina 15pv 30€ ja sit mulle annetaan keskimäärin
      20-30€ muuta käyttörahaa. Eli saan öö about 100-150€ kuukaudessa ja maksan siitä omat huvit, ehkä joskus jotai vaatetta jne.
      Ja sit viel jaan lehtiä josta tienaan joku 150€ kuukaudessa. :)

      • sdfgetrgtreg

        Ja lisäks että siis saan 30€ kerran kuussa ja lisäksi 20-30€ viikossa. 150€ lehtien jaosta kuussa.


    • darkhan

      ...elikkäs kuukausirahaa 10€ ja joka viikko 3€ "juomarahaa". :D Että ihan hyvä rahatilanne minulla...Saapahan jotain hiluja säästöön.

    • nna

      Kuukaudessa 100-170€, mutta ostan sillä kaiken ruokani, vaatteeni sun muuta arkipäivän tavaraa... taidetaan silti antaa hieman liikaa rahaa, mutta mulle melkeen tyrkytetään sitä. Ei viitti viedä kaikkea vanhemmilta.

      • viikossa

        saan 10 viikkorahaa


    • Nykyinen äiti

      Mä sain silloin joskus 13-15 vuotiaana 500 euroa isältä kuukaudessa..maksoin sillä vaatteeni..Äidiltä en saanut sitten mitään(eronneet) ja sain myös isältä enemmän jos vain pyysin..

      • pilalla....sori

        ..hemmoteltu pilalle..

        isäs teki karhunpalveluksen.


    • ^^Riku

      Joka toinen viikko 50 € nyt kun olen 18.

    • ************

      ja sekin kaikki menee säästöön, jotta saan harrastukseni maksettua. Elikkä käytännössä tulee todella harvoin itselleen mitään ostettua. 20-vuotias veljeni saa 5e enemmän.

    • moiks!

      Eli en saa yhtään.. Mutta minulla on kiva äiti ja se antaa AINA kun tarvitsen.. Vaatteet äiti maksaa aina.. Ja kaikki.. Mulle se antaa joskus muutenki ehk.. 6kertaa vuodessa 20 €

    • Tuert

      En saa ollenkaan viikkorahaa, en ole ikinä saanutkaan, ja ihan hyvin olen pärjännyt.
      Mitä ihmettä ostatte noilla teidän rahoilanne, mihi tartette noin paljon? :o

      • smile monkey

        No jotkut ostavat tarppensa itse muunmuasa vaattet sun muut sellase. No mä säästäb ´rtahaa että voin ostaa kaikkea hyödyllidtä ja mennä kaupåungille kamjujen kaa. Nytkin ostettiin pikkuveljeni kanssa yhteinen kannettava. ja nyt märupeen sääsätämään uuteen kännykkään kun vanha pon ihan paskana. se on aikalailla rikki nii tartee uuen.


    • suvi-`

      mä en saa viikkorahaa, mut saan rahaa vanhemmilta silloin kun pyydän 2-20€ suunnilleen ja ihan tyytyväinen oon :D jos meen ostoksille saan yleensä n.100€ sinne.

    • Joku

      Itse en tarvi viikkorahaa, sillä saan lapsilisät omalle tililleni. Toisaalta en saisi kovin tuhlailla niitä sillä pitäisi kuulemman säästää myöhemmin opiskeluja varten ynm.

    • smile monkley

      mää saab 10e viikorahaa. alukshan se oli vaan 2e mut sit iskä kortti sitä olikohan johnkin 4e mjut sitmä kinusi9n siltä 10e nii nyt mul on se 10e. Mun 11v pikkuveli saa saman sjumman.

    • ...tammami...

      aika paskasti menee

      • rikasss

        saan 15e per viikko pluss sit sen mitä tarviin vaatteisiin ynnämuuhun sit kun lähetään johonkin lomamatkoille niin saan joku 40-100e ja jos mummo on mukana nii se antaa jonkun 50e kanssa pluss omat manit


      • Joo Ei
        rikasss kirjoitti:

        saan 15e per viikko pluss sit sen mitä tarviin vaatteisiin ynnämuuhun sit kun lähetään johonkin lomamatkoille niin saan joku 40-100e ja jos mummo on mukana nii se antaa jonkun 50e kanssa pluss omat manit

        Mä saan VAAN 3 euroa viikorahaa! Ja kaiken vieläpä lauantaina paras päivä Shoppailee... Aina kun saan rahan se katoaa mikä sentti minnekin. Olkaa onnellisia jotka osaavat säästää!


    • Marsipaaniporsas

      Mä saan kuukausirahaa 10 euroa. Hyvin riittää. Tykkään säästää sitä, niin jossain vaiheessa on paljon kasassa ja sitten voi mennä kaupungille ostamaan kaikkee mukana lompakko täynnä kahisevaa :)

    • tyttöklklkmklmklkllmklklm

      4e saan viikossa :p liian vähän!!

    • nembaz

      eli 100euroa kuukaudssa.
      mutta siihen siältyy että teen ruuat veljille ja isälle viikolla joka päivä enkä saa YHTÄÄN rahaa tuon 100e lisäksi. makan kaiken siten itse.

      • teen kotitöitä

        enkä saa yhtään viikkorahaa :O Olen 13 poika.


    • minäää. ://

      en saa rahaa koskaan joka on tosi.jos menen jollekkin kaverille niin äitini vie minut sinne ja varmistaa ettei sielä ole ketään poikia. kuviakaan en saa pitää galleriassa enkä meseä saa laittaa äitini sanoo minulle vain että voit tavata siellä jonkun pedofiilin vaikka. siis miettikää vähän ensinkö valitatte omasta elämästänne!! löysin 8 luokalla ihanan pojan joka olisi tullut meillä käymään mutta esteenä olikin yllätys yllätys ÄITINI. hän häätöi poikani heti ja sanoi: "Jos et jätä meidän jeminaa rauhaan niin ilmoitan poliisit häiriköstä!" (nimi muutettu.) seuraavana päivänä poikani ei jutellut enään minulle vaan jätti minut. sorruin lopullisesti koska minulla ei ollut kavereita vaan semmoisia jokka pettävät aina! minulla ei ole koskaan ollut kivaa elämää! enkä saa rahaakaan jos menen jonnekkin vaan äitini tulee mukaan katsomaan mitä ostan. en ole koskaan ollut yksin ostelemassa mitään,eikä äitini suostu ostamaan minulle yli 20 euron farkkuja. en voi sietää sitä. Oisin viimein voinut saada rauhan ja muuttaa opiskelija asuntoon mutta EI äitini ei päästä. vasta kun olen 18. minut kutsuttiin nyt ysiluokan lopulla bileisiin jotka järkkäsivät koulun suosituimmat tytöt! oisin päässyt heidän kanssaan sinne mutta eihän se käynyt. sen takia minua kiusataan yhä äitin tylleröksi. LUKEKAA TÄMÄ JA LOPETTAKAA VALITUS. ps. en saa syödä karkkia tai sipsiä enkä limsaakaan muutakuin synttäreilläni. ja jos ihmettelette etten puhu isästäni ollenkaan niin HÄN ON KUOLLUT.

      • Minää ://

        Lopeta tuo ruikutus! Itse olet sallinut tuon, kestä. Itse saan viikossa 27 euroa. Mun ei pidä maksaa mitään muuta.


      • vinder

        ensinnäkin otan osaa... .äitisi kuulostaa todella tiukalta jos minulle olisi sanottu niin mitä äitisi sanoi sille pojalle olisin itsekkin pelästynyt ( varmaan ymmärsit että olen poika) mutta kyllä poikaystäväsikin reagoi mielestäni turhan voimakkaasti. Toivottavasti saat mitä haluat eli lähinnä opiskeija asunnon. onnea elämälle t.vinder


      • Kaisaliini-89

        Niin siis mikäli tuo kirjoitus on totta niin ei voi muuta sanoa kuin että herrajumala! Siis kamalaa alistamista se äitisi kyllä sulle tekee. Jos minä olisin sinä niin tekisin kyllä oman pääni mukaan enkä tottelisi äitiä. Voihan se olla että tulisi riitoja tai että välit huonontuisi mutta ei mun mielestä tuossa teidän hommassakaan ole mitään järkeä joten et menettäisi mitään...

        Kannattaa ottaa härkää sarvista ja tehdä asialle jotain eikä vain alistua kohtaloon. Nauti hyvä tyttö nuoruudestasi :)
        tsemppiä!


      • Jm

        Onkohan tuo kaikki ihan totta?


      • jaaanz

        Voi sua :// Voit kertoa äidillesi, ettet pidä tollasesta. Tommonen on ihan naurettavaa mun mielestä... Kyll saa mennä kavereille ilman et äiti seuraa perässä... Voit puhuu sen kaa ettet tykkää tommosesta, ja että kaipaat omaa rauhaa. Puhu! Koita pärjäilla :)

        t jaaanz.


      • Tiiätsä tuhkimo tarinan? Sun äitis on niinku tuhkimon ilkeä äitipuoli.


    • Ritari-90

      -- OTSIKKO --

    • awsedrftgh7

      Saan kuukaudessa 200 euroo mut mun pitää ite ostaa vaatteet ja meikit ja muut tollaset tolla rahalla...:)

      • <::

        En saa viikko rahaa, mutta yleensä saan rahaa silloin kun sitä pyydän. porukat maksaa vaatteet, puhelin laskut sun muut perus jutut.
        eli yleensä semmone 10e suunnilleen, ja ihan hyvin riittää. tietenki sitä enemmä menis jos sitä rahaa olis. ei olla mitään porvareita vaikka niin monet kaverit väittääkin, sillä perusteella että mulla ei oo just sitä halvinta puhelinta ja halvimpia vaatteita. mutta ei sitä voi silti sanoo että on porvari.


      • Asi~
        <:: kirjoitti:

        En saa viikko rahaa, mutta yleensä saan rahaa silloin kun sitä pyydän. porukat maksaa vaatteet, puhelin laskut sun muut perus jutut.
        eli yleensä semmone 10e suunnilleen, ja ihan hyvin riittää. tietenki sitä enemmä menis jos sitä rahaa olis. ei olla mitään porvareita vaikka niin monet kaverit väittääkin, sillä perusteella että mulla ei oo just sitä halvinta puhelinta ja halvimpia vaatteita. mutta ei sitä voi silti sanoo että on porvari.

        Saan 20€/kk tilille. Joudun ostamaan useimmiten (vähän riippuu) vaatteein sillä "omalla" rahalla, mut ruoka menee ihan vanhempien laskuun. Puhelin laskut maksan puoliksi vanhempien kanssa. Säästän tällä hetkellä rahaa skootteriin, opiskeluun ja siihen mopokorttiin. :) Välillä saataan saada enemmänkin rahaa tilille, jos teen enemmän kotitöitä. Maksan myös itse lehdet jotka tulevat minun nimelläni. Saan isältä yleens vaan uimahalli rahan (2€) ja äitilät avitusta jos haluan uutta kännykkää(äiti on siel töissä). Mulla menee siis hyvin, kun en joudu itse maksamaan elämistäni kokonaan enkä ole yhtä köyhä kuin kirkonrotta...

        En kyllä ymmärrä niitä jotka saavat sadasta eurosta ylöspäin, eivätkä maksa itse muuta kuin menemisensä.. Ò.ó


    • heh

      mä saan 5e

    • minäjhjkkyhpy

      siis minä saan rahaa silloin kun tarviin ja nätisti pyydän..:D kuussa saan varman yhteensä 50euroo...?joskus enemmän joskus vähemmän..sitten san myös kokeista paljon rahaa...mut se siitä....

    • niimpä nii

      juu, en saa ollenkaa viikko/kuukaus rahaa -.-
      pitää aina omatoimisesti ottaa ne viikkorahat sieltä xd

    • kunniaa

      sori vaan mutta,

      jos saa 20-100 euroo viikossa
      niin on aikka LELLITTY

      • jaaahassoo

        Mä en saa mitään:( Ja jos jotain haluaisin joutusin ite mkasaan. JA ei vanhemmatkaan mitään köyhii ole.


    • J33j3333.

      Joo ite saan 5e kk. Seki menee heti bensaan että tää on TOD perseestä!!!

    • Homeboy88

      Olen 18v työtön. Olen tällä hetkellä työvoimakoulutuksessa ja saan kuussa KELA:lta 542,56€.

    • 3 per viikko

      Itse en saa ollenkaan vikkorahaa joka oikeastaan aika hyvä juttu koska muuten saisin 3 per viikko mut saan rahaa aina silloin kun tarviin , sika en saa viikkorahaa. Se on helppoa kun ei tarvii miettiä mitä kolmella eurolla ostaa , koska jos meen vaik kapeen saan aina 20 euroo ku en oo saanu sit vikkorahan. Kätevää ja toimii aivoja käyttämättä. :)

    • Giiirll

      Itse en saa viikko/kuukausirahaa ollenkaan.. Vaikka olenkin jo 14-vuotias. Onhan siinä välillä ongelmia tullut kun pitäisi jotain ostaa, mutta ei ole rahaa. Rahaa saan syntymäpäivä/joululahjaksi mummultani ja siitä pitäis sitten säästellä koko vuodeks.. :/

    • Mr.Ramone

      Joskus sain vitosen viikossa. Mutta sitten päätin, että se lopetetaan, koska halusin alkaa hallitsemaan omia raha-asioitani. Tottakai porukat ostaa ruuat, vaatteet, koulujukirjat ym. "pakolliset". Mutta tuosta viihdepuolesta huolehdin ihan itse.

      Sitäpaitsi voi paljon paremmalla omallatunnolla ostella itselleen kaikkea kivaa, jos tietää, että raha on itse ansaittua.

      Ensiksi laitoin kirpparille pöydän, jossa myin vanhaa roinaa. Sain 150 euroa. Sitten aloin myymään vanhoja DVD leffojani huuto.netissä ja sain n. 80 euroa.

      Nyt säästän rahaa opintotuestani. On jo melkein 100 euroa tilillä. Ja neljäs päivä tulee taas 63 euroa. Plus tietysti nämä tämänhetkiset "bisnekseni", josta saan 30 euroa. Ei iso summa, mutta parempi kuin ei mitään.

      Ensi kesänä tietysti kesätöihin. Ja ainakin osat rahoista säästöön pahan päivän varalle. En nimittäin kotoa muuton jälkeen meinaa enää porukoiden rahoilla elellä.

      Innostuin taas vähän selittämään aiheen vierestä :D Toivottavasti ei haittaa.

    • Kaali

      25eeroa kilahtaa tilille joka maanantai.

    • japoudau

      20€

    • danaa-

      20e viikko.
      jos teen kotitöit saan enemmä

      nii ja ei tarvii ite ostaa mitää

    • 20e/vk joking?

      mä saan 3e joka viikko ja oon ihan tyytyväinen

    • p l oy

      45e viikko!

    • Turkulainenpojke

      10e/viikko

      kotityöt:
      - koiran ulosvienti päivittäin
      - tiskikoneen täyttö/tyhjennys päivittäin
      - oman huoneen siivous/järjestyksessä pito
      - roskien vienti aina kun mutsi käskee

      ostan itse vaatteeni, ja karkkini ym.
      Ikää 13 vuotta.

    • :P

      saan 3 euroo

    • SURKEATA!
      Mä saaan kuukausirahaa 4 euroo siis vain jos sä mun viikkorahan, sillä mun viikkoraha on vain 1 euro mut sil eisaa mitään.

    • :D

      Mä saan viikkorahaa 25 euroo , mutta siitä menee 17,4 euroo bussiin, joten käteen jää viikon jälkeen 11 euroo, kuukaudessa 44 euroo.
      Sillä sitten ostan kaikki vaatteet, herkut, leffaliput...

      • 324567865344

        vitun idiootti... oletko miettinyt bussikorttia?


    • FRUITTARI

      siiisss ööö niinqu mä saan tota vks 100€ ja hheehhe en mä joudu niinQu porukoitzzz auttaa mitenxäää et nice, mut tota mä oon pyytänyg niitä vähä korottaaa, ja se kävi niille =)

    • mun mielipide.

      Minä en koskaan viikkorahaa saanu ja hyvä niin. Olen muutenkin aina itse hankkinut rahani ja esim. jonkun tavaran minkä olen halunnut. Tuntuu naurettavalta kun isolle kersallekin pitää antaa oikein viikkorahaa jonka ei tarvi tehdä sen eteen paljon mitään. Mitä niistä nyt sitten loppujen lopuksi tulee? Kyllä sitten esitetään täydellistä ja ollaan ylimielisiä, vaikka todellisuudessa on säälittävä ja naurettava äidin tissiposki.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2097
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1610
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1236
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1150
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1145
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe