16:9 elokuvat näkyvät postimerkkinä, eli joka reunalla on mustaa. Tekstitys osittain ala-mustassa.
Boksina Medion ja töllönä Sony.
YLE:ltä olen katsonut 16:9 lähetyksiä ongelmitta.
Canal+ T-verkossa, mitä helvettiä?
5
733
Vastaukset
- evriver..
Kyllä olen ihmetellyt kun olen ollut koekatselemassa liikkeissä littutoosia, niin aina on mustaa jollakin reunalla,eikö näihin vehkeisiin saada koko ruudun täyttävää kuvaa millään keinolla? Tuohon esittämääsi kysymykseen vastaisin että valitettavasti en osaa kyseessä olevaa ongelmaa ratkaista.
- on mustaa
Useissa tapauksissa kuvassa näkyy jossakin reunassa mustaa jos koko vastaanotettu kuva halutaan esittää vääristymättömänä. Hyvin harva ohjelmamateriaali on kuvattu tarkalleen 16:9 -formaatissa. Filmien kohdalla asia näkyy kaikkein selvimmin.
Useissa tapauksissa koko ruudun täyttävä kuva on johonkin suuntaan venytetty, jolloin kuvassa olevien esineiden ja henkilöiden mittasuhteet ovat pahasti vääristyneet.
- ap Setä
Ilmaantui marraskuun alussa! ja Digita kuulemma "tutkii" asiaa.
Onpa paha vika laitteissa tai todennäköisemmin "tutkijoissa" kun kuukaudessa ei ole tehty mitään.
Hinnanalennusta vähintään voi vaatia. Hiukka harmittaa kun on ostanut ison taulun ja kalliit kanavat, ja sitten saa tirkkiä kuvaa postimerkistä ruudun keskeltä.
Ei, omien laitteiden asetusten muuttaminen ei ole ratkaisu tähän. - kuluttajavalittaja
Vetoavat siihen "pienellä painettuun" että maksaa pitää, toimii tai ei.
- eroon..
itse pääsin elisan verkossa eroon canalin määräaikaisesta sopimuksesta kun kanavamuutos tapahtui. ei onnistunut helposti, mutta onnistui kuitenkin. kun se meni kerran takkuamiseksi, niin soitin minua palvelleelle asiakashenkilölle sen kännyyn keskellä yötäkin kännissä :D
kannattaa aina kysyä kuka siellä puhelimen toisessa päässä on, niin saa sitten kännynumeron selvitettyä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658