Me muutamat olemme sitä mieltä, että tällä palstalla voi kirjoitella muustakin kuin siitä elämän kurjuudesta.... Kun Exä tekee sitä eikä tee tätä. Kun haluaisin siltä pa.......lta enemmän rahaa. Kun se kiusaa jne.
Onhan tuo ikävää, mutta välillä olisi hyvä ajatella elämän hyviäkin puolia. Iloisiakin asioita - vaikka arki meinaisi painaa mieltä väkisin alas.
Omalla kohdallani iloitsen tällä hetkellä siitä, että olen tavannut Miehen. Hellän, mukavan, minuun todella ihastuneen...
Elämässä on hyvä nauttia "aina kun voi". Nyt on minun vuoroni - omat ongelmani on minunkin elämässäni ja niiden alle olisin voinut kaatuakin.
Mutta NYT nautin! Päivä kerrallaan. Carpe diem ja hymyä huuleen!
Kaikille valoisampaa joulunodotusta!
P.S. Kertokaas, mikä teidän elämäänne ilostuttaa tällä hetkellä?!
Ihanaa!
9
765
Vastaukset
- mutta nämä nyxät
vaan tahtoo niin uskoa, kiillottaakseen omaa itsetuntoa ja kuviteltua paremmuuttaan! Mutta toinen mikä toinen, ei koskaan yllä sen ekan vaimon, lasten äidin tasolle!
- paskaa on virrannut
sillan alla lähimenneisyydessä, lapseni isä luopio ja itsekäs, ei tukea isobvanhemmilta, yksinäisyyttää etc,....
mutta niin me äidit aina voitetaan kun meillä on se maailman suurin rakkaus lapseen ja lapselta...
odotan itsekin ihastusta ja hyvää seksiä jonain päivänä, ja hellyyttä
nyt ILAHDUTTAA: lapsen tarhan 2 vuotiaiden joululuhlaesityksen odotus! ne on niin hauskoja!- ihastusta
Toivotan sullekin elämääsi kaikkea mahdollista hyvää. Sulle ja lapsellesi!
Kunhan enemmän jää aikaa itsellesi, muista ajatella myös itseäsi. Katkeroitunut vanhempi on varmasti huonompi vaihtoehto lapsille kuin elämässään myös valoisaa näkevä ja itseään(kin) rakastava vanhempi!
Pidän sulle peukkuja, että se ihastuskin löytyy vielä.... Tietysti löytyy! ;)) - paljon samoin!
alkaa paikat jo rapistua vähitellen kun ei ole saanut kosketusta (paitsi lapselta) 2 vuoteen...mutta kyllä se siitä, kun lähtis toi iso maha vielä pois!
hyvää joulua
- muitakin..
joilla on asiat hyvin.Ihmiset on valmiita ilmaisemaan mielipiteensä silloin,kun menee todella hyvin,tai silloin on kritisoitavaa,ja enemmän tulee negatiivista palautetta,mut se on ihan ok,jos se asiaa auttaa.Mulla on nyt elämäni(luultavasti) paras vaihde menossa,ja juuri päinvastaisesta syystä,eli saan olla ja asua yksin(on kyllä lapsi),mutta siinä mielessä yksin,ettei ole parisuhteen aiheuttamaa "rajoitusta".Tästä voi joku tietysti närkästyä,ja en kyseenalaistakaan parisuhdetta,enkä yleistä asioita.Mul on vaan kaksi liittoo takana,ja olen ajatellut niin että,olen kai niin hankala"tapaus",ettei mul vaan sovi parisuhteessa eläminen.En ole syitä etsinyt,enkä etsi,kun mitään selkeää yksittäistä syytä ei ole,asiat ovat näin vain menneet.Mut nyt on asiat tolallaan,ja elämä on rauhallista,ja tyydyttävää,ja mitään valittamisen tai kritiikin aihetta ei ole mihinkään suuntaan,ja on sellainen tunne että,näin elämä pitääkin elää.
- .....
sama tilanne, olen juuri eronnut(sovussa ilman dramatiikkaa) nautin olostani lasten kanssa. Meillä on kaunis, valoisa koti ja hyvät välit isän kanssa. Asumme lähekkäin, joten lapset voivat käydä isällään useasti. Nautin tästä vapauden tunteesta ja siitä, että voin itse päättää omista asioistani.Ex-mieheni on hyvin dominoiva ja jääräpäinen. Asioiden pitäisi tapahtua hänen tavallaan,hänen on vaikea taipua toisten tahtoon. Luulenpa, että hänkin on nyt tyytyväinen kun saa toimia oman aikataulunsa mukaisesti. Lapset ovat säännöllisesti myös hänen luonaan ja silloin hän asennoituu siihen, että eletään lasten rytmissä. Eli elämä hymyilee ja toivotaan, että joskus vielä löytyy se uusi rakkauskin elämään :)
- tuuli-juulia
Onnea uudelle ihastukselle!
Mukavaa, että tällä palstalla taas pitkästä aikaa on jotain muutakin, kuin elarikiistaa yms. jotka ei jaksa mua kiinnostaa, koska itellä ei ole edes tietoa niistä asioista niin paljon, että vois kommentoida.
Mun elämääni ilahduttaa tällä hetkellä se, että on mielekästä tekemistä koko ajan, pieni kiirekin virkistää, kunhan nukkuu tarpeeksi. Kun on tekemistä ja paljon "ohjelmaa", ei ehdi miettiä turhia eikä liikaa vatvoa mennyttä ja tulevaa. Eikä liikaa roikkua netissä, tästäkin tulee loppujen lopuks vaan ahdistava olo, jos liiaks uppoaa näihin keskusteluihin ym. Nyt kesken siivous- ja leipomispäivän istahdin kahvikupin ja suklaalevyn kanssa tähän koneelle hetkeksi, tällainen pieni tauko lisää työnteon miellyttävyyttä :)
Keittiö on jo siivottu, olohuoneeseen verhot vaihdettu, ja yrttijuustopiirakka leivottu, makaronilaatikko on uunissa. Huomenna on ystäväperheen vauvan ristiäiset, ja illalla tulee vieraita. Joulunodotukseen on mukava alkaa virittäytyä pikkuhiljaa, kohta leipoa ekat joulutortut. Poika lähti kaverin kanssa ulos, ilahdutti katsella, kun leikkivät legoilla ja pelasivat lautapeliä (yleensä ko. kaveri ei halua muuta kuin pelata tietokoneella, ja poikani 10v kaipaisi vielä leikkimistäkin). Ja suuri ilonaihe on myös, että on viikonloppu! Mieli saa levätä haasteellisista työasioista, saa nukkua pitkään ja lukea, kuunnella musiikkia, syödä rauhassa ilman että joku yskii lautaselle tai heittää lusikallisen soppaa syliin (hoidan työkseni 1-5-vuotiaita, suurin osa porukasta sitä ikää, että opettelee vasta syömään itse, osin avustettuna)...
Tällasta täällä. Mukavaa viikonloppua, ja joulun odotusta kaikille !! - -amorin apulainen-
...ystävättäreni puolesta, joka vihdoin ja viimein tapasi arvoisensa, hänestä oikeasti välittävän ja sen näyttävän Miehen.
Minun avustuksellani, yllytyksellä ja puolipakottavalla potkulla persauksiin uskalsi lähteä vielä entisiinsä pettyneenä katsomaan nämä kortit ja onneksi lähti, tämä on Mies eikä poika ja aivan eri maata kuin aimmat tapaukset.
Ihanaa nähdä itselleen tärkeä ihminen niin onnellisena. Se tekee minut nyt niin onnelliseksi.- ihastusta
Itsekin olen yrittänyt vähän samantapaista kannustusta eräälle ystävättärelleni. Mutta turhaan. En mene arvailemiani syitä hänen "uusavuttomuuteensa" tässä erittelemään, mutta mielestäni liiallinen ylivarovaisuus estää meistä montaa ELÄMÄSTÄ!!
"Emme voi lisätä päiviä elämäämme,
mutta voimme lisätä elämää päiviimme."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774