nyt sari on hylännyt kakin seuran. kakin seura kelpasi just niin kauan kun tarvittiin. nyt on kaarlon mukana kaikessa. eilisessä tv-koosteessa yhtyi kakin haukkujajengiin. jos toinen höpöttää ja hölöttää niin sou??? tai jos on siivousintoilija. mutta selän takana hihitteli kakin touhuille ja oli tiiviisti kaarlon ja ollin remmissä. nyt paljastui sari, joten kaki voittoon. kun alusta asti on ollut sama. olis pärjännyt vaikka yksinkin. eikä ole ollut pahimpia ylilyöntejä. itse sari lähti siihen bimboiluun mukaan eli täysin vapaasti antoi kakin hääriä. eli kakihan teki meille palveluksen kun paljasti todellisen sarin. seura kelpas, ja muut alatyylin jutut. mut kaarlo kun tuli takas niin sari paljasti itsensä, vain turhan aikaisin. mä äänestän kakia se on huippu. ei sillä ole ollut pahoja päiviä ja se on sanonut kaiken suoraan ei selän takana. onko se sitten pelannut ja jaetaanko rahasumma sille keroilijasarille joka osas sittenkin ehkä pelata. mutta jos parhaimmalle tyypille raha jaetaan niin ei sarille, ei ollille eikä kaarlolle. mä toivon sun kaki voittavan :)
sari dumppasi kakin
4
464
Vastaukset
- kakki-fani
...voihan sitä yrittää, mutta ei enää muropaketin virpojanörttien masinointi auta. Jokaisesta mustamaaalausyrityksestä yksi ääni lisää Sarille.
- hah ahha haha
vain unissasi, kaki voi enää voittaa!!! mitä sitten jos kaki höpöttää ja hölöttää!!!??jaa-a jos ne olis edes vähän viisaampia juttuja eikä sellaisia, mitä voi odottaa 11 vuotiaan suusta..noh eihän siinä muuta eroa ole kuin että kaki on yli 30.. aluksi jutut oli hauskoja mutta taso on huonontunut,huonosta loppua kohden,enkä syytä ketään talossa olijoista kyllästymiseen kakia kohtaan, kun ne joutuu asumaan sen kanssa 24/7..aatella hyi olkoon.. jos jopa suurin osa katsojistakin on kyllästyny...itsekkin seuraan vain koostetta mutta tympäsee niin pirusti, sen puheet!!
- voittaa!
YIPPEEEEEEEEEEEEE!
- eeeeeeeeeeeeeeeee
sarista on kyllä viimepäivinä tullu vähän outo.jotenkin ylimielinen kakia kohtaan.höh!itse kyllä kerkesin äänestää saria vaikka kakistakin tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753