että miksi teitä tyttöjä ei näe kuin bileissä ja baareissa. Muuten jos näkee niin teitä ei saa lähestyä.
Tai saa kai mutta teillä on aina pari kaveria matkassa niin eihän siinä ujo poika uskalla sanoa edes, moi.
Muutenkin tuntuu että raitis jätkä ei sovi teidän päähänne. Itse olen raitis siksi koska haluan ja jotenkin
niiden maku oksettaa minua eli en pysty juomaan juuri ollenkaan. Ja koska bileissä ja baareissa yleensä
juodaan niin minut heitettäisiin niistä ulos "tunnelman pilaaja". Eli tästä pääsemme ongelmaan: Jään yksin.
Oon tässä miettinyt...
16
846
Vastaukset
- mie vain=)
Must tuntuu iha samalt.. mutta oon tyttö... Oon kans raitis.. :) ja kans vähä turhan ujo..
- mie vain=)
että, kyllä mua ainaki saa lähestyä ;)
- Tuntematon
Itsekin olen sen verran ujo, että isommalle tyttöporukalle (eikä oikeastaan edes yksin olevalle) uskalla sanoa juuri mitään, hyvä kun vilkaisun uskaltaa heittää. Vähänhän se on hölmöä, mutta mitä sitä luonteelleen, ja tunteilleen mahtaa..
- jeejee
Katos jos on semmeonen isompi tyttö porukka niin mee kysyy siltä tytöltä johon haluat tutstua että tuutko tänne... ja sanot asias.. ( jos oli asiaa).
Mä oon ite raikas tyttö...
Etkä sä yksin jää, kyllä sut joku löytää. - ..tyttö..
..enkä liiku baareissa (olen raitis ja arvostan sitä). On täällä muitakin raittiita olemassa. :)
- JJK90
Alkoholi oikein käytettynä on lääke,tosin valitettavan vähällä osalla ihmisistä se on lääke,meillä kyllä kotona saan totin jossa on hiukan viinaa jos olen flunssassa,lisäksi alkoholi voitelee verisuonia.........ja onhan se kunnon jurri ihan mukavaakin,se on vaan yleensä jurria seuraavana päivänä vähemmän mukavaa.........sitten vaan kun rupee paskat tuleen housuun ja järki sumeta niin sitten on jo kyllä liikaa
Mutta älkää toki ymmärtäkö ettenkö pitäisi raittiutta hyvänä,kannatan vaan rentoa harvoin bileissä ottamista(bileitä ei kuulu olla joka vkl) ja suorastaan tympii ryyppääminen,olin joskus jossain häissä ja olin kuitenkin vielä niin nuori(silloin 12v) ettei semmonen maistiaista isompi tullut edes kysymykseen.Kyllä vähän pelotti välissä kun olin jonkun parin autolla ajamisen takia selvänä pysyttelevän kanssa ainoa selvä - vanhapoika85
JJK90 kirjoitti:
Alkoholi oikein käytettynä on lääke,tosin valitettavan vähällä osalla ihmisistä se on lääke,meillä kyllä kotona saan totin jossa on hiukan viinaa jos olen flunssassa,lisäksi alkoholi voitelee verisuonia.........ja onhan se kunnon jurri ihan mukavaakin,se on vaan yleensä jurria seuraavana päivänä vähemmän mukavaa.........sitten vaan kun rupee paskat tuleen housuun ja järki sumeta niin sitten on jo kyllä liikaa
Mutta älkää toki ymmärtäkö ettenkö pitäisi raittiutta hyvänä,kannatan vaan rentoa harvoin bileissä ottamista(bileitä ei kuulu olla joka vkl) ja suorastaan tympii ryyppääminen,olin joskus jossain häissä ja olin kuitenkin vielä niin nuori(silloin 12v) ettei semmonen maistiaista isompi tullut edes kysymykseen.Kyllä vähän pelotti välissä kun olin jonkun parin autolla ajamisen takia selvänä pysyttelevän kanssa ainoa selväItse olen käytännössä nyky mittapuun mukaan raitis. OK! En sylje kuppiin vaan silloin tällöin maistelen itsekkin (tosin lähinnä ruokajuomana, viini, olut yms.), mutta humalassa minua näkee tuskin koskaan.
Arvostan myös suuresti raittiita ja sellaisia ihmisä, jotka eivät notku baareissa. Toisaalta nyky yhteiskunnassa ja pienillä paikkakunnilla, jos meinaa pitää sosiaalisia suhteita yllä ja muodostaa suhteita vastakkaiseen sukupuoleen on ilmeisesti käytävä baarissa.
Mitä alkoholin terveysvaikutuksiin tulee niin ne lienevät pienet.
Mieleni tulee U.K. Kekkosen sanat alkoholista:
"Suosittelisin, jos uskaltaisin" - JJK90
vanhapoika85 kirjoitti:
Itse olen käytännössä nyky mittapuun mukaan raitis. OK! En sylje kuppiin vaan silloin tällöin maistelen itsekkin (tosin lähinnä ruokajuomana, viini, olut yms.), mutta humalassa minua näkee tuskin koskaan.
Arvostan myös suuresti raittiita ja sellaisia ihmisä, jotka eivät notku baareissa. Toisaalta nyky yhteiskunnassa ja pienillä paikkakunnilla, jos meinaa pitää sosiaalisia suhteita yllä ja muodostaa suhteita vastakkaiseen sukupuoleen on ilmeisesti käytävä baarissa.
"Suosittelisin, jos uskaltaisin"Mene sinne baariin...........katsos kun baarissa ei kukaan pakota ottamaan paljoa
- vanhapoika85
JJK90 kirjoitti:
Mene sinne baariin...........katsos kun baarissa ei kukaan pakota ottamaan paljoa
En halua notkua baareissa, jos en löydä tyttöä joka arvostaa minua tällaisena rauhassa viihtyvänä ja raittiina, niin elelen sitten yksikseni.
- JJK90
vanhapoika85 kirjoitti:
En halua notkua baareissa, jos en löydä tyttöä joka arvostaa minua tällaisena rauhassa viihtyvänä ja raittiina, niin elelen sitten yksikseni.
Elä sitten pois
Mutta älä tule valittamaan tämän päätöksen jälkeen,sitouduithan elämään ilman naista josset sellaista voi kerran löytää - mie :))
JJK90 kirjoitti:
Elä sitten pois
Mutta älä tule valittamaan tämän päätöksen jälkeen,sitouduithan elämään ilman naista josset sellaista voi kerran löytääVäitätkö sitten, että ei voi saada tyttöä muualta kuin baarista? No, kaikilla on omat kuvitelmansa :D Kyllä niitä tyttöjä löytyy lenkkipoluilta, kahviloista, leffasta, ruokakaupoista, kouluista (luonnollisesti myös yliopistoista jne.) tai sitten vaihtoehtoisesti netistä eli kotoa :) Voihan sitä lähtee harrastamaankin jotain (esim. tanssia) ja sitä kautta löytää sydämen valitun ;)
- JJK90
mie :)) kirjoitti:
Väitätkö sitten, että ei voi saada tyttöä muualta kuin baarista? No, kaikilla on omat kuvitelmansa :D Kyllä niitä tyttöjä löytyy lenkkipoluilta, kahviloista, leffasta, ruokakaupoista, kouluista (luonnollisesti myös yliopistoista jne.) tai sitten vaihtoehtoisesti netistä eli kotoa :) Voihan sitä lähtee harrastamaankin jotain (esim. tanssia) ja sitä kautta löytää sydämen valitun ;)
Oonhan kuullut monta tarinaa jossa mies ja nainen tapasivat lenkkipolulla,tämmöinen on yksi mikä tapahtui vahingossa: Mies oli pyörälenkillä,sitten hän sattumalta näki kun nainen kaatui pyörällä ja meni apuun,pieniä ruhjeita tuli,haavat sidottiin ja siitä se alkoi :)
Baari on vain yksi monista,ei suinkaan ainoa :) - tylsää...
vanhapoika85 kirjoitti:
Itse olen käytännössä nyky mittapuun mukaan raitis. OK! En sylje kuppiin vaan silloin tällöin maistelen itsekkin (tosin lähinnä ruokajuomana, viini, olut yms.), mutta humalassa minua näkee tuskin koskaan.
"Suosittelisin, jos uskaltaisin"Itsekin asun pienessä kunnassa. Baarit ja bileet ilmeisesti ainoat kohtaamispaikat.
Joku varmaan sanoo että mene lenkille muttakun asun 15km päässä keskustasta niin
aika pitkä reissu tulee. - minä minä
vanhapoika85 kirjoitti:
kyllä sinä sen naisen löydät, usko pois! minua kuvottaa ihmiset jotka vetää lärvit ja oksentaa ja hyi hitto :D ihan oksennuksen maku tulee jo suuhun kun edes ajattelee. viina on fiksun ihmisen juoma :))
- pspspspdppdpp
Kyllä näkee, mutta useemmat tykkää bailata. :)
Saa lähestyä, kuhan valitsee oikean tavan :D
Ja siinäpä vasta miettimistä.
Kerää rohkeutta ja reippaasti vain, ehkä sillä tytölläkin saattaa olla ujous tulla puhumaan sinulle.
Sehän on vain hyvä jos on raitis, ja uskon että olemassa on raittiita tyttöjä jotka pitävät sinun kaltaisesta ihmisestä.
Rohkeutta. - tyttönen89
mä oon raitis tyttö kans, enkä käy missää biletyksissä .kyllä sä viel löydät sen oikean ja ujoudenkin kanssa voi tehdä työtä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938