Paljonko siis kannattaa ottaa käteisenä euroja mukaan jos niitä vaihtelee sitten tarpeen mukaan? vai kannattaako nostaa automaatista? käykö edes visaelectron? kertokaahan nyt tietämättömälle... hotellissa on ainakin safebox.
paljonko käteistä mukaan?
8
3299
Vastaukset
- frage
siittä mihin olet menossa ja miten pitkäksi aikaa,mitä meinaat tehdä,mut visalla pärjää aika hyvin,
- Bahbah
Montako kertaa pitää kysyä sama kysymys uudestaan?
Paljonko maksaa uusi auto?
Onks tonni paljon vai vähän?
Mitä maksaa matkustaminen A:sta B:hen?
Paljonko menee rahaa jos en käy missään ja on omat eväät mukana?
Entä paljonko kuluu silloin, jos ryyppään ja huoraan 2 viikkoa, hukkaan passin ja ajan kännissä kolarin? - dollarin tähden
muutama rivi alempana samasta asiasta kyselyä.
- frans
kaikki käteinen mikä mahdollista ja myöskin visa,kyllä rahaa kuluu taikka sitten ei,sanotaanko n.1000€ viikko sillä jo jotenkuten pärjää
- anna mun kaikki kestää
siis että 1000e jo pärjää viikon.
kyllä sillä rahalla saa jo aika leveesti elää jos majoitus maksettu ;)
mutta itse asiaan:
meidän perhe on vaihtanut 300 euroa batheiksi, sillä mennään ainakin jonkin aikaa eteenpäin :)
visa eletronilla nostetaan sieltä sitten rahaa ulos koneesta. ja kyllä se käy myös maksuvälineenä joissain paikoissa hyvin.
mukavaa matkaa!! - utelias
anna mun kaikki kestää kirjoitti:
siis että 1000e jo pärjää viikon.
kyllä sillä rahalla saa jo aika leveesti elää jos majoitus maksettu ;)
mutta itse asiaan:
meidän perhe on vaihtanut 300 euroa batheiksi, sillä mennään ainakin jonkin aikaa eteenpäin :)
visa eletronilla nostetaan sieltä sitten rahaa ulos koneesta. ja kyllä se käy myös maksuvälineenä joissain paikoissa hyvin.
mukavaa matkaa!!Miten iso perhe teillä on. Meitä on lähdössä maaliskuulla neljä aikuista ja neljä lasta. Vähän mietityttää miten iso budjetti tulee ja riittääkö raha.
- lomailija
Perustarpeissa ruokailu,juomat,rantapaikat yms. ei paljon mee rahaa.
Mulla meni 2 viikossa 600 €.En nuukaillut shoppailin,kävin simoncabareessa, teetin leningin, turistiravintolassa syömässä jne..
Vähällä pärjää jos alkee laskemaan eikä törsäile, mutta kyllähän siellä rahaa saa kulumaan. - Electron
on surkein ja kallein kortti käyttää ulkomailla!!!
Sillä nostetut rahat otetaan tililtäsi suomen huonon kurssin mukaan jokunen prosentti nostosummasta nostokulut!!!
Paras homma on kun ottaa käteistä mukaan ja pitää niitä safetyboxissa ja vaihtaa tarpeen mukaan!
Myös Martercard ja Visa tulevat halvemmiksi nostaa rahaa kuin Electron, sillä niillä tehdyistä nostoista laskutetaan tililtäsi Thaimaan kurssin mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431