Kaarlo häpäisi itsensä

ja muut

jätkä 22 ja käyttäytyy ihan kuin murroikäinen, luulee että on jotain coolia kun uskaltaa vittuilla BB:lle. Ja pesemättömän takapuolen pyllistäminen 5 miljoonalle katsojalle on todella noloa.

10

1770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivistymätön teinipelle

      aikaisemman pikavisiitin aikana. Ja jotkut pösilöt halusi ääliön taloon vielä viimeiseksi viikoksi. Meni kyllä tunnelma pilalle BB:stä viime päivien aikana.

    • ....

      onpas bb:llä paljon katsojia... 5 miljoona.. Toi on varmaan joku ennätys.

      • kaarlon ansiosta

        Talon tapahtumien mielenkiintoisuus nousi kolmanteen potenssiin, kun Hanne vaihtui Kaarloon.

        Kiitos Kaarlo, kiitän kaikkien viiden miljoonan katsojan puolesta.


    • VOITTAA!!!

      heheheheh, kuka sitten nauraa?
      hän voittaa koska on ainoa aito.
      muut ovat mätiä sisältä...

      • äksönnittäjä

        Tapahtumia ja erilaisia ihmisiä talossa tarvitaan, eihän kukaan jaksa katsoa tasapaksua mössöä päivästä toiseen. Tästä syystä esim. vollottaja nro.1 Sorella olisi pitänyt pitää talossa, olisi katsojilla ollut takuu naurut joka päivä.

        Sama kuin Idols kilpailuissa, jos olisin tuomarina ottaisin ehdottomasti huonoimman kilpailijan jatkoon, sillä saataisiin hupia tulevaisuudessakin.

        Tarkoitushan tällä formaatilla on tuottaa katsojille mielenkiintoista ja hauskaa ajanvietettä, Sarin, Kakin, Ollin ja Hannen katselemisessa ei ollut mitään erikoista he tulivat hyvin toimeen keskenään ja homma toimi. Ei sitä jaksa katsoa, nyt kun Kaarlo heittää kommenttia "vittu jos ton läski hamsterin biisi soitetaan mutta ei mun" tällä läski hamsterilla Kaarlo viittasi tietenkin Kakiin. Tämmöistä vastakkais asettulua tarvitaan jotta tuossa ohjelmassa on jotain järkeä. Itselleni on ihan sama kuka voittaa mutta viihdettä pitää olla.


      • naurattaa kun

        lehdistä voi lukea bb voittaja paljasti perseensä ja katsojat äänestiväy parhaan perseen voittajaksi.hyvä me ollaan sitten todella nero kansa.


      • idealisti-62
        äksönnittäjä kirjoitti:

        Tapahtumia ja erilaisia ihmisiä talossa tarvitaan, eihän kukaan jaksa katsoa tasapaksua mössöä päivästä toiseen. Tästä syystä esim. vollottaja nro.1 Sorella olisi pitänyt pitää talossa, olisi katsojilla ollut takuu naurut joka päivä.

        Sama kuin Idols kilpailuissa, jos olisin tuomarina ottaisin ehdottomasti huonoimman kilpailijan jatkoon, sillä saataisiin hupia tulevaisuudessakin.

        Tarkoitushan tällä formaatilla on tuottaa katsojille mielenkiintoista ja hauskaa ajanvietettä, Sarin, Kakin, Ollin ja Hannen katselemisessa ei ollut mitään erikoista he tulivat hyvin toimeen keskenään ja homma toimi. Ei sitä jaksa katsoa, nyt kun Kaarlo heittää kommenttia "vittu jos ton läski hamsterin biisi soitetaan mutta ei mun" tällä läski hamsterilla Kaarlo viittasi tietenkin Kakiin. Tämmöistä vastakkais asettulua tarvitaan jotta tuossa ohjelmassa on jotain järkeä. Itselleni on ihan sama kuka voittaa mutta viihdettä pitää olla.

        ...on pelkkää tyhjää. Kundi sai paihan takas BB:ssä sen takia että kansa 'valitis', ja valittaa kohtalostaan. Miten epäaito voi ihminen olla?


      • idealisti-62
        naurattaa kun kirjoitti:

        lehdistä voi lukea bb voittaja paljasti perseensä ja katsojat äänestiväy parhaan perseen voittajaksi.hyvä me ollaan sitten todella nero kansa.

        Nero kansa äänesti parhaimmay pois heti kättelyssä. Mirkalle ja Arille ei edes annettu chanssejä (oops, oliks toi englantia?)


      • voittoon kaarlo

        Kaarlo ei voi voittaa, koska hänen persereikäkampanjansa puree vain homoihin, joita on 6% miesväestöstä. Vaikka Kaarlo saisi persereikäkampanjansa avulla kaikkien homojen äänet, niin silti se ei riittäisi voittoon.

        Siitä en tiedä, onko Kaarlo sisältä aito, sillä hän ei sentään avannut persereikäänsä ja valaissut sitä, että asiaan olisi saatu selkoa. Mutta mätä hänen persereikänsä ainakin näytti olevan.

        Sinänsä hän esitti aitouttaa ensin uhoamalla pikkukakaramaisesti BB:lle ja sitten joutui mielialahäiriön valtaan romahtaen täysin ja poraten niin että räkä valui.

        Kaarlo kyllä tarvitsisi niitä 50'000 euroa psykoterapiaan.


    • idealisti-62

      ...murrosikäidstäkin nuorempi, ja silti tekee mitä isoveli määrää. Toivottavasti oppii siitä. ,-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe