On tullut aika jolloin koneeni, jossa on win xp, pitäisi formatoida.
Tiedän että homma hoituu XP:n asennus cd:ltä.
Minua askarruttaa miten käy erilaisten päivitysten kanssa.
Olettaisin, että kone hakee kaikki Windows:n päivitykset, jotka ovat tulleet
ensiasennuksen jälkeen, automaattisesti (niitähän on hirveästi). Onko näin?
Kone on otettu käyttöön vuonna 2002.
Koneessa on virustorjujana Norton. Olen ostanut siihen kolme kertaa lisävuoden
ja se on nyt voimassa syys 2007 asti. Minähän joudun Nortoninkin asentamaan
alkuperäiseltä levykkeeltä, jolloin se ei tietenkään ole enää voimassa.
Pystyykö nyt olemassa olevan kopioimaan ja siitä palauttamaan koneelle, vai mitä
pitää tehdä tuon kanssa.
Formatointi
5
288
Vastaukset
- arvelua
Se luonnistuu (varmaankin niin) että kopioit nortonin kansiot ja päivitykset CD:lle ja tietty muutkin tärkeet.
Netti piuha irti, Levy tyhjäksi, asenna alkuperäinen norton ja mahdollinen muu palomuuriohjelma ( tulee rekisteriin merkinnät) ,restart, nettipiuha kiinni ja mukavaa viikonloppua päivitysten parissa.
Suosittelen kopioimaan myös "suosikit" -kansion CD:lle. C:\documents and settings/ XX oma käyttäjä XX / Suosikit- se sama vastaaja
restartin jälkeen kopioit CD:ltä nuo päivitetyt norton tiedostot alkuperäisten päälle.
Huoh.. aina sitä unohtuu tärkein...
- T_A_N_E
pitää formatoida?
- esa, tanen veli
Mitä se sulle kuuluu?
- joku..
esa, tanen veli kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
jos ei osaa jotain tehdä niin ei kannata tehdä myöskään auttaminen ei kannata jos ei tiedä lähtökohtia.Toisaalta ei se kuulukkaan mutta ei tartte sit auttaakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126098Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483596Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462780"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671172
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni143951Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874