tilillä, koska on ilmoitettu, että maksetaan 2.12.2006, joka on kuitenkin lauantai. Pitäisi olla edellisenä arkipäivänä tileillä.
Vai tuleeko huomenna?
Missä veronpalautukset?
8
3618
Vastaukset
- verohallinnon
sivulla oleva tieto: "Veronpalautukset maksetaan joulukuun 2. päivänä pankkitilillesi, jos tilinumerosi on verohallinnon tiedossa."
oli vuoden 2005 tietoa.
Valitan verohallinnon puolesta.
Veronmaksaja. - ffjffhfdf
Veronpalautukset maksetaan joulukuun 5. päivänä pankkitilillesi, jos tilinumerosi on verohallinnon tiedossa.
Muussa tapauksessa saat palautuksen maksuosoituksena, jolloin voit noutaa palautuksen Nordean konttoreista 13.12. alkaen. Näiden palautusten maksu jaksottuu usealle päivälle. - Kale
Olet liian hätäinen. Palautuspäivähän on verohallituksen antaman tiedon mukaan 5.12.
Katso vaikka www.vero.fi.- sivunsa vero.fi
Katsoin perjantaina mainitsemiasi sivuja. Silloin siellä oli vielä etusivulla vuoden 2005 tietoa. Eli palautuspäivä 2.12.
On hyvä, että ovat huomanneet päivittää sivunsa.
ps. Hätäinen en ole.Vaimokin nalkutti, eiku huomautteli tupakoinnista 15 vuotta, ennenkuin päätin lopettaa. Huom, minä itse päätin. - on päivitetyt
sivunsa vero.fi kirjoitti:
Katsoin perjantaina mainitsemiasi sivuja. Silloin siellä oli vielä etusivulla vuoden 2005 tietoa. Eli palautuspäivä 2.12.
On hyvä, että ovat huomanneet päivittää sivunsa.
ps. Hätäinen en ole.Vaimokin nalkutti, eiku huomautteli tupakoinnista 15 vuotta, ennenkuin päätin lopettaa. Huom, minä itse päätin.Aikakausia olen verohallinnon sivulta löytänyt päivänaikaiset tidot, siis esim.2006 veronpalautusten maksupäivät.
- lopulta löysin.
on päivitetyt kirjoitti:
Aikakausia olen verohallinnon sivulta löytänyt päivänaikaiset tidot, siis esim.2006 veronpalautusten maksupäivät.
Oli etusivulla viimevuoden tietoa, jossa palautuspäiväksi oli ilmoitettu 2.12. Linkki oli kyllä uuteen tietoon sivulla, mutta katsoin ensin eteeni tulevaa tietoa.
ps. Tässä linkki jossa on vieläkin se vanha tieto.
http://www.vero.fi/default.asp?domain=VERO_MAIN&path=5,39,482&language=FIN&article=4270&index=
Asia on nyt selvinnyt minulle. Minun osaltani keskustelu päättyy tähän. Kiitos.
- Hätäilin
suotta. Ajattelin, että jos menevät vaikka väärälle tilille, esim. jonkin firman johtajien optiotilille. Niilläkin voin nyt maksaa sähköä monta kilowattituntia. Kiitos.
- ei ongelmia.
Sain menemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770