Outlookkini lähettää postia mutta ei suostu vastaanottamaan????
Sonera ihmettelee myös asiaa, hekin lähettivät postia kokeeksi minulle ja sanoivat viestin lähteneen, mutta minulle asti se ei tullut.
Sekä lähetettävä että saapuva posti on määritelty tilille mail.inet.fi.
Ikuinen mysteerikö?
5
4071
Vastaukset
- ratkaistaan
Sähköposti tilisi asetukset ovat edelleen väärin!
Tarkista sähköposti tili asetukset soneran sivustolta tai soita soneran tuki puhelimeen. (minulla ei ole soneran liittymää siksi ei myöskään soneran tunnuksia, joten en pääse sivustolta katsomaan miten sähköposti tili asetukset pitää olla)
>Sekä lähetettävä että saapuva posti on määritelty tilille mail.inet.fi.<
Ei se mielestäni noin pidä molemmissa olla, ei edes soneran sähköpostissa.
Minulla sähköposti tili asetukset on Kolumbuksen sähköpostissani:
Tuleva posti (POP3) = mail.kolumbus.fi
Lähtevä posti (SMTP)= SMTPA.kolumbus.fi- rima
Kyllä se vaan on soneralla molemissa sekä lähtevissä, että saapuvissa sama.. Eli mail.inet.fi
- ratkaistaan
Sinulla on sähköposti tilissä Tulevan/Saapuvan postin palvelimen nimi väärin!
SMTP mail server/Lähtevän postin palvelin: mail.inet.fi
POP mail server/Saapuvan postin palvelin (Mailbox): mail.inet.fi
NNTP news server/Uutis- ja keskusteluryhmäpalvelin: news.inet.fi - mastri
Mulla oli aikoinaan sama juttu,,,
Kokeile vaihtaa salasanaa. - jussi99
Kokeilepa ensin onko sinulla toimiva salasana.Jos pystyt kirjautumaan webmail.inet.fi tai www.sonera.fi- sivuille käyttiksellä ja salasanalla,niin pitäs kelvata outlookkiinkin.Jos ei,niin vaihda salasana(soita soneralle/tilaa tekstarina jos olet joskus laittanut kännynumeron omille sivuille).Jos kyseessä outlook express,poista tili ja tee uudestaan:työkalut->tilit->sähköposti välilehdeltä poistat tilin.Sen jälkeen lisää:sähköposti.Tulevan ja lähtevän postin palvelin mail.inet.fi ja huom. tilinimi kohtaan käyttäjätunnuksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423