Kyllä, löytäisin pienellä vaivalla, mutta aattelin kysästä täältä kun aika on rajallinen tällähetkellä.
Löytyykö jonkunlaista nähtävyys/museo jne.. ale lippua että saa alennusta nähtävyyksistä taikka pääsee ilmaiseksi sisään vilauttamalla ostamaansa turisti passia?
Turisti lippu
4
749
Vastaukset
- hiukan...
roomassa on olemassa muutamia sellasia turistipaketteja (esim. colosseo palatino) joilla pääsee siis molempiin hiukan edullisemmin kuin jos ostaisi liput erikseen. varsinaisesta turisti-passista en ole kuullut, mutta moni nähtävyys on myös joko ilmainen tai hyvin edullinen eli ei hätää. opiskelija-korttia kannattaa vilautella joka paikassa jos sellaisen sattuu omistamaan.
- ErkkiEinari
Hotelli esitteli meille viime viikolla jonkinlaista yhdistelmälippua: 3 vrk:n matkalippuja paikallisiin kulkuvälineisiin ja samalla lipulla pääsyä Colosseumiin ja johonkin muuhun Capitoliumin nähtävyyteen. 11 euroa. Valitsimme kuitenkin 7 vrk:n matkalipun 18 eurolla.
- kysyisin
saiko lipulla kulkea rajattomasti julkisilla sen 3 vrk? itse olen juuri sen 3 vrk roomassa,kurja vaan kun luvannut kunnon sadetta ja vaan 15 astetta, mutta sellaista se on tähän aikaan vuodesta.
- ErkkiEinari
kysyisin kirjoitti:
saiko lipulla kulkea rajattomasti julkisilla sen 3 vrk? itse olen juuri sen 3 vrk roomassa,kurja vaan kun luvannut kunnon sadetta ja vaan 15 astetta, mutta sellaista se on tähän aikaan vuodesta.
Joo kyllä ainakin 7 vrk:n lipulla sai ajella koko ajan ATAC-busseissa, metroissa ja kaupunkijunissa (Urban trains, ratikat junat, en ole varma). Oletan, että 3 vrk:n lippu on samanlainen. Kumpikaan ei kuitenkaan kelvanne lentokentän Termini-"pikajunaan" eikä 110-näköalabussiin. Roma pass on ilmeiesti joku melko uusi juttu, mulla ei enää kotona ole muuta tietoa kuin "BTI - integrated tourist ticket, valid for three days - 11 €" ja "BTI - Biglietti Turistico, integrata, valido tre giorni - 11 €".
Kannattaa tarpeitaan miettiä, kertalippu maksaa vain yhden euron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015