Katselin pöydällä lojuvan naistenlehden takakannessa ollutta Kannustalon Long-island -malliston mainosta ja alkoi hälytyskellot kilisemään. Kuvassahan on ainakin omasta mielestäni ihan sympaattisen näökinen ja oikeasti amerikan itärannikon tapaan rakennettu valkoinen talo, jossa sellainen tyyliin sopiva "paanukatto". Kuitenkin samassa mainoksessa on alempana pieni kuva vähän samanhenkisestä, mutta paljon halvemman, rumemman ja yksinkertaisemman nääköisestä, sinisestä rakennuksesta.
Nyt kun katselin tätä isoa kuvaa, tuli mieleen, onko tämä talo lainkaan Knnustalon mallistosta, vain onko kyseessä oikea Itärannikon talo vain mielikuvien luomista varten. Tuossa talossahan on amerikkalaistyyliset liukuikkunat, oikeat mittasuhteet ja tosiaan vielä em. kaltainen paanukatto.
Olisivatko Kannustalossa siis niin röyhkeitä, että laittaisivat "oikean" itärannikon talon mainokseen, mutta itse paketit ovatkin vain vähän sinne päin. Todettakoon vielä, että mainoksen kannessa oleva SL-mersukin näyttää kilpien perusteella olevan amerikkalainen. Kommentteja??
raggar
4
459
Vastaukset
- näin on
Sama kuva löytyy myös kannustalojen nettisivuilta. Kuva taitaa olla oikeasta amerikkalaistalosta. Eivät kylläkään sivuilla edes yritä väittää että kuvassa olisi kannustalo.
- raggar
Kyllä tuo minusta aika härskiltä vaikuttaa. Nähdessäni kuvan, ajattelin että kerrankin pakettitalo, joka ei näytä pakettitalolta ja mittasuhteetkin näyttivät olevan kunnossa ja talo oikeassa skaalassa. Kyllä mun mielestäni siinä kuvan alalaidassa pitäisi olla joku teksti, ettei jengi mene lankaan. Se "oikea" malliston talo siinä alhaalla kun näyttää suurinpiirtein miltä tahansa pakettitalolta, jossa on vain hassut terassit ja lyhyemmät räystäät...
- S.K
Mitenkähän kuluttajaviranomaiset kommentoisivat tuota mainosta. Minusta ainakin kuluttajaa harhaanjohtava.
- Erkk1
Löysin saman mainoksen. Kyllä mustakin pitäisi ainakin se mainita, että on ihan eri talo mainoksessa kun se, mitä koittavat myydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691