ois scania 56 vuodelta-63 ja ajettu 230000km (23tkm)
ei kaipais kun maalia ja ruosteeton .
minkä arvonen ois peli??
scania vabis
5
1650
Vastaukset
- Tiiseli
Otappas tuosta nyt selvää: "ajettu 230000km (23tkm)"
Onko sillä ajettu 230 000 vai 23 000 km? Vai ehkä 2 300 000 km?
Itse olen ajanut 2 miljoonaa ajetulla Volvolla (B10M) joten kaksi miljoonaakaan ei olisi mahdottomuus vuodelta -56 olevalle autolle. (Ajamani 2 miljoonan Volvo oli huomattavasti nuorempi - linja-auto, mikä selittää ison ajosuoritteen).- miljoonia
On sitä tullut ajettua yli 2 miljoonaa ajetulla -95 vuoden FH Volvo puolikkaanveturillakin, että voihan tuolla olla jo ajettu vaikka kuinka monta miljoonaa.
- enään paljonko,
miljoonia kirjoitti:
On sitä tullut ajettua yli 2 miljoonaa ajetulla -95 vuoden FH Volvo puolikkaanveturillakin, että voihan tuolla olla jo ajettu vaikka kuinka monta miljoonaa.
on ajettu,ton ikäisissä autoissa. Voihan se olla ettei sillä ole enempää ajettu,se vaikuttaa mikä on kunto ja onko ajokuntoinen? Onko koska leimattu ja koska viimeksi. Aika yleinen on L56 autona ollut aikanaan,niitä on vieläkin ajokuntoisia. Vähemmän tosin,kuin 70-luvulla.
- kiri
sori sori .
siis 23000km .
se on siis tip top kunnossa,mutta hyti kaipaa maalia ja vois kait lavanki samalla maalata.- kenties vanha
paloauto? Näillä laitteilla on jäljellä enää museoarvo, ei niinkään rahallista arvoa. Jokusen tonnin siitä voi maksaa. Hinta on aina suhteellinen käsite, joku arvostaa enemmän, joku vähemmän ja tarjottava summa on suoraan verrannollinen siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 41820
- 56816
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135782Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691