Minulla on Elexi pistokeadapterisarja, ja jos olen ymmärtänyt oikein, sen numero 2 (= amerikkalainan) käy Kuubassa. Onko näin? Matkatoimiston mukaan uusimmissa hotelleissa on sama jännite kuin meillä.
Adapteri Kuubaan
4
2835
Vastaukset
- Electric Juanita
Muistaakeseni oli semmoinen, missä kaksi lituskaa piikkiä. Sama jännite.
Näin Amigo Atlanticon päärakennuksessa. - mukaan
Itse olen lähdössä ensi kuussa Kuubaan ja ostin juuri adapterin ja se on juuri samanalainen kuin esim. jenkeissä.
- mjm
Kuuban pistorasiavalikoima vaihtelee, samoin voi vaihdella jännite. "Yleisin" jännite - siis mihin itse törmäsin - sama kuin meillä. Pistorasia joskus, ei siis aina, kapeampi kuin meillä, mutta pyöreät reiät, ei litteät. Hanki monitoimiadapteri, esim. sellainen mitä myytiin ainakin ennen Finnairin koneissa. Mutta (luulen) että kuubalaiset sulle sähköä järjestää, vaikkei omaa adapteria olisikaan.
- Haba vieja
Itse pärjäsimme ainakin jenkkimallin adapterilla viimeviikolla. Tosin sähköä tarvittiin vain hotellissa ja ainakin Nacionalissa tarvitaan tuo adapteri, aina kun siellä ei ole sähkökatkosta... ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892