Minua on aina kiinnostanut laulun sanat "elämä on (niin) ihanaa" jota laulettiin silloin kuin Martti Ahtisaari valittiin presidentiksi vaalivalvojaisissa ja muistaakseni myös Tarja Halosen? Muistaako joku millä nimellä löytäisin tämän laulun jossa esiintyy nämät sanat. Kiitos
Laulun nimi
6
413
Vastaukset
- Iltamyöhä
Eiköhän se ole juuri Elämä on ihanaa. Tapio Rautavaaran laulama kappale. Täysin varma en ole,
enkä nyt edes etsinyt sitä sen enempää.- Poti
,,,
- Mauni
Poti kirjoitti:
,,,
Siinä on paljon perää??
Viisautta täällä maailmassa tarvitsee olla, eikä mitään muuta(terveyttä lukuunottamatta) ja hyvin menee:)
Minäkin rukoilin Jumalaltani viisautta ja vaikka monien mielestä olen tyhmä, niin lopputulos on hyvä, jopa kateellisia löytyy..
- zeppinen
Nämä sanat ovat varmasti monessakin laulussa, mutta ainakin Neljä ruusua on tehnyt kappaleen tällä nimellä.
- Millä löytyy
Olen etsinyt kaikella nimellä googlessakin mutta ei vain löydy puhumattakaan laulun sanoista. Muita sanoja en siinä laulussa muista kun "elämää on ihanaa" mutta luulisin sen olevan helppoa jos joku muistaa kun sitä laulettiin vastavalittujen presidenttien vaalivalvojaisissa.
- zeppinen
Millä löytyy kirjoitti:
Olen etsinyt kaikella nimellä googlessakin mutta ei vain löydy puhumattakaan laulun sanoista. Muita sanoja en siinä laulussa muista kun "elämää on ihanaa" mutta luulisin sen olevan helppoa jos joku muistaa kun sitä laulettiin vastavalittujen presidenttien vaalivalvojaisissa.
http://www.lyricspedia.com/nelja-ruusua/elama-on-ihanaa-lyrics/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399