Onko muilla ollut ongelmia kannustalojen kanssa toimituspuolella tai muussa asiassa.?
Kannustalot
10
2068
Vastaukset
- uuteen kotiin
Pystytys oli sovittuna päivänä ja kaikki tavara mitä olen ostanut on tullut ´sovittuna ajankohtana. Joissakin asioissa jopa laatu on ollut parempaa mitä luulin, positiivista. Paketin laajuus on jopa hieman ylittänyt odotukseni, vaikka opettelin tilauslistaa ulkoa.
Keväällä sitten saunotaan kylän komeimmalla talolla...- on ollut
Rauhala on pian valmis. Vaikka urakoitsijoissa ja muissa tavarantoimittajssa on ehkä ollutkin matkan varrella sanottavaa niin Kannustalon toiminnassa ei. Tavaraa on paljon ja jos jotain puutttuu, sitä lähetetään viipymättä lisää. Ei moitittavaa heissä siis =)
- Jarmo
tuli talopaketti täsmälleen sovittuna päivänä, samoin pystyttäjät. Tavarat samoin ajallaan, rakennusurakoitsijamme mukaan kaikki puutavara on laatutavaraa. Keväällä uuteen kotiin.
- ollut ongelmia,
yhtään ei tarvinnut rakennusaikana valitella talotehtaalle. Rakentajat kehuivat myös hyvää tavaraa, ja sitä, että kukin tavarakuorma tuli oikeaan, sovittuun aikaan tontille, eivätkä seisoneet vesisateessa ulkona homehtumassa turhaan etukäteen. Litoja jäi uupumaan, mutta seuraavaksi päiväksi toimitettiin lisää.
- Kannus
Kaikki on tullu ajalla. Tavaraa tulee paljon. Eli varastointi on ollu suurin ongelma. Kaikkea tavaraa on reippaasti. Autotalli olis hyvä olla pystyssä ennen paketin tuloa.Meillä enään muutama viikko niin HARMONIA 125 yläkertavaraus olis muuttovalmis. Ulkopuolelta puuttuu kaiteet ja koriste ruunut tolpista ja autotalli olis päältä valmis. Maalasimme talon heti pystytyksen jälkeen kahteen kertaan niin ei tarvi varoa valkoisia osia ja sama irtotavaralle. Kesä oli mahtava rakentaa. Tyytyväisiä ollaan valintaan.
- aivan hymistelyksi
Meille toimitettu paketti lokakuulla. Reklamoin Kannutaloa noin kuukausi sitten erinäisistä pystytyksessä sattuneista virheistä ja toiminta tavoista joita ei voi pitää hyvän rakennustavan mukaisena. Reklamaatioon ei Kannustalon puolelta ole vaivauduttu millään tavalla vastaamaan. Reklamaatiot koskevat pystytyksessä asentajien tekemiä ratkaisuja ja elementeissä olevia yksityiskohtia, joista johtuen talon rakentamista ei voi jatkaa Kannustalon ohjeiden mukaan ilman, että tehdään lisätöitä tai puretaan elementeissä kiinni olevia vuorilautoja yms. Kirvesmiesten arvion mukaan korjailut vievät lähes kaksi miestyöviikko.
Puutavara toki on ollut erittäin laadukasta ja tavaraa on ainakin tähän asti tullut pyydettäessä lisää.- minä vaan
Meiille paketti tuli viikko sitten ja ei mitään valittamista. Mutta talotehtaalta tulee ennen asennusta kirje, jossa kehoitetaan reklamoimaan heti. Sanotaan, että virheellisen osan pystyttäminen on vian hyväksyminen. Tästä syystä meillä oltiin henk. koht. paikalla koko pystyttämisen ajan. Ja kun itse tosiaan oli apumiehenä eikä vaan patsastellut, tuli hommatkin ripeästi hoidettua. 3 päivää ja 180 m2 mökki oli pystyssä. Toki perustukset ja muut oli ensiluokkaisesti ( jopa asentajat kehuivat) tehty valmiiksi. Jos mitoissa pysytään ei pitäisi ongelmia tulla, mutta aina niitä maanantai kappaleita tulee. Mersullekin..
- tekemistä .... mitä ?
minä vaan kirjoitti:
Meiille paketti tuli viikko sitten ja ei mitään valittamista. Mutta talotehtaalta tulee ennen asennusta kirje, jossa kehoitetaan reklamoimaan heti. Sanotaan, että virheellisen osan pystyttäminen on vian hyväksyminen. Tästä syystä meillä oltiin henk. koht. paikalla koko pystyttämisen ajan. Ja kun itse tosiaan oli apumiehenä eikä vaan patsastellut, tuli hommatkin ripeästi hoidettua. 3 päivää ja 180 m2 mökki oli pystyssä. Toki perustukset ja muut oli ensiluokkaisesti ( jopa asentajat kehuivat) tehty valmiiksi. Jos mitoissa pysytään ei pitäisi ongelmia tulla, mutta aina niitä maanantai kappaleita tulee. Mersullekin..
heh heee - voi näitä. Maksavat hirveetä ylihintaa perusrakenteisesta talostaan, ja sitten psyykataan itseään Mersuilla sun muilla älyttömillä vertailuilla. Keskikastin talo suunnittelultaan ja rakenteeltaan on tuo Kannustalo.
- minä vaan
tekemistä .... mitä ? kirjoitti:
heh heee - voi näitä. Maksavat hirveetä ylihintaa perusrakenteisesta talostaan, ja sitten psyykataan itseään Mersuilla sun muilla älyttömillä vertailuilla. Keskikastin talo suunnittelultaan ja rakenteeltaan on tuo Kannustalo.
Siis siis, en verrannut Kannustaloa Mersuun, höppänä, vaan annoin esimerkin että kaikilla tulee niitä vikojakin. Otetaan nyt esimerkiksi että ostimme ns. kalliin (Senco) naulapyssyn kun se on hyvä, vaan paskahan tuo oli heti alusta. Piti salamana palauttaa takuukorjaukseen. Että tätä tarkoitin. Eli kaikille voi tulla maanantai kappaleita. Ja totuus on se, että sano mitä sanot, mutta ihan ammatti-ihmiset ovat Kannus-laatua kehuneet, vaikka eivät palkkaansa sieltä saa. Tää on mun mielipide, pidä sä omas.
- aivan hymistelyksi
minä vaan kirjoitti:
Kirjoitin, että Kannustalo ei ole vastannut reklamaatioon millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774