Eli siis, olen kyllä nähnyt näitä aiheita,mutta niistä ei tunnu olevan apua. Johtajasusi ei ikinä nimittäin tule tontilleni,vaikka toiset sudet tulevatkin. Ja silloin harvoin kuin se tulee ja saan suhteen suteen hyväksi,se ei kuitenkaan pure simiä. Enkä saa ihmissusiasiaa hoidettua koodillakaan,sillä en löydä siihen sopivaa vaihtoehtoa. Apua??
Ihmissusi
8
609
Vastaukset
- idealisti-62
...y
the Golden Rule.- ............x.................
No miten v*****a se koodi muka toimii.Mä kirjotin et the Golden Rule niin ei tapahtunu mitään , niin että miks??
- sims1
tällein saat sudet tulemaan todennäköisemmin pihalle jos laitat puita tai taapero on perheessä.johtajasudet on niitä joilla loistaa silmät keltasina
- vampire-
Niin, ihmettelen vain että onko Simsissä (1 vai 2?) ihmisusia? Lisäosassa kenties (missä siellä)? Mielenkiintoiselta kuulostaa ainkin^^;
- ja uusi
Lemmikkielämää -lisäosa. Ne tarvitaan ihmissusiin. :)
- sims1
ja uusi kirjoitti:
Lemmikkielämää -lisäosa. Ne tarvitaan ihmissusiin. :)
otsikko
- sakuranbojokaeijaksalogata
Boolprop testingcheatsenabled true on koodi.
klikkaa shift pohjassa postilaatikkoa, ja 'Make NPC', tai jotain tuollaista, sitten 'lisää', ja siellä jossain on Leader of (the) Pack. klikkaa sitä kerran, ja kohta pihallesi ilmestyy johtajasusi.
Kutsut sen vain uudestaan ja leikit sen kanssa ja kyllä se sitten joskus viellä pureekin. Sinun ei tarvitse tehdä muuta, kun kehittää suhdetta ja sitten se vain jossain vaiheessa ryntää tontillesi ja näykkäsee sinua kädestä. Muutut ihmissudeksi aina yöllä, sekä menetät 'luonteestasi' yhden pisteen 'kiltti'-osasta. Siis muutut illalla ihmissudeksi ja palaudut noin kello kuusi aamuyöllä. Jos menet vaikkapa yökerholle, ja valitset ihmissutena johonkin toiseen simiin 'pedon hyökkäys', niin simisi hyökkää, ja voittaa 80%:n varmuudella. Ja hyökkäyksen kohde muuttuu myös ihmissudeksi.- joku
Siis onko siihen mitään koodia et muuttuu ihmissudeksi??????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 41820
- 56816
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135782Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691