Moikka!
Onkos muita lähdössä samaan aikaan Fortalezaan. Itse lähdössä ekaa kertaa Brasiliaan ja yksin kun matkustan, niin ois kiva löytää fiksua seuraa retkille ja iltaelämään muista nuorekkaista ja mukavista tyypeistä.
Fortaleza lähtö 11.12
5
1045
Vastaukset
- on kuule
nuorekasta ja mukavaa seuraa ihan varmasti tarjolla:).
- vierailija
Heippa. Samana päivänä lähdössä samaan paikkaan. Ja ensimmäistä kertaa myös. Varmasti löytyy seuraa sinulle -vaikka itse en enää ole niiin nuori, mutta nuorekas!
- fortalezaan
olen lähdössä parin ystävän kanssa, ensimäminen reissu meilläkin brasseihin! Matkaa odotellaan jo kovasti!
- vierailija
Enää muutama yö lähtöön. Pian pääsee sateisesta, pimeästä Suomesta lämpimään auringonpaisteeseen, jipii! Matkalaukku on pakattuna, hölskyy puolityhjänä. Sieltähän saa kaikki tarvittavan, mitä sitä raahaamaan. Onko teillä aikomus ottaa mukaan käteistä vai nostatteko kortilla/vaihdatte paikanpäällä?
- m38v
vierailija kirjoitti:
Enää muutama yö lähtöön. Pian pääsee sateisesta, pimeästä Suomesta lämpimään auringonpaisteeseen, jipii! Matkalaukku on pakattuna, hölskyy puolityhjänä. Sieltähän saa kaikki tarvittavan, mitä sitä raahaamaan. Onko teillä aikomus ottaa mukaan käteistä vai nostatteko kortilla/vaihdatte paikanpäällä?
No itse kävin just tänään vaihtamassa Forexissa pikkasen käteistä, että pärjää alkuun. Mukaan jonkin verran euroja ja visa.
Siellähän sit nähdään! On kyllä niin masentavat kelit Suomessa, että aivan upeeta päästä lämpimään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892