Olisin kiitollinen jos jollain on tietoa bussiyhteyksistä Hki-Pietari ja nimenomaan sellaisista että pääsee jo aamuksi perille Pietariin. Onko ainoa vaihtoehto klo 23.00 lähtevä Savonlinjan pikavuoro?
Päivällähän noita 15 euron kyytejä on pilvin pimein, mutta onkos kellään tietoa myöhemmistä yhteyksistä?
Yöbussit Hki-Pietari
5
2369
Vastaukset
- nuljus
Mistäs noita 15 euron kyytejä saa?
- boikotissa!
Savonlinjat kierrettävä kaukaa kun pitävät eri lippuhintoja suomalaisilla ja venäläisillä!
- tipu76
Semmoisella firmalla kuin Lira Tur oli ainakin
käyntikortin mukaan kaksi vuoroa Helsingistä
Pietariin ja takaisin. Lähtiköhän ne Helsingistä
12:00 ja 20:30, korttia ei ole enää tallessa.
10e maksoi suuntaansa, kun syyskuussa testasin. - hesulka
venäläisten busseja lähtee ainakin hesasta päivällä 11,30-12,30 hinta 10-15€ busseja on hotelli pressan edessä olevalla eteläisellä rautatienkadulla ja se on illalla perillä ainut miinus on matkan kesto koska ostoksille pysähdytään vähän väliä ja jos ei osaa paikallista murretta, kannattaa kysyä firma rent-line turusta oli toimisto 3 linja sandron kulma muistaakseni niillä menee busseja tuohon aikaan ei tullut koskaan vaan käytettyä
- katjakulta
miten muistan lähtee Helsingistä linja-autoasemalta joka päivä klo. 23.00 ja saapuu Pietariin varhaisaamulla. Mutta kannattaa kuitenkin tarkentaa sen aikataulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882