Usenetin pesukonekeskustelusta bongattua:
---
Miele kestää, kestää, kestää. Kunnes sitten tulee eteen se maanantai-aamuna koottu Miele. Tapauksessani on kylläkin Miele-tiskikone, joka pysyi koossa kolme vuotta, sitten alkoi lahoamaan. Ensin meni poistopumppu -> vaihtoon (kallis varaosa). Sitten kiertovesipumppu, vähän ajan päästä lämmitysvastus. Jälkimmäistä ei keritty enää vaihtamaan kun hajosi elektroniikkaboxi. Ei muuta kuin paska-Miele pihalle ja halpa Electrolux tilalle, joka on kestänyt mukisematta viitisen vuotta.
Miele hajonnut
kauhistuttavaa!
1
683
Vastaukset
- assss
takuu parhaimmillaan. Oli muistaakseni ilmainen kaupan joku oma lisäturva, Musta Pörssi ketjussa. Kai niitä lisätakuita sai itse maksamalla jonkinlaisen lisämaksun muuallakin. Meillä on n. 1000 € Mielen pyykinpesukonen, nyt hiukan yli 1 v vanha. Ei ole ollut mitään ongelmia. Kai niitä pitää hiukan huoltaakin, jotain poistopumpun sihtejä putsata ja kalkkia pestä pois. Kuulemma luontoystävälliset pesuaineet voivat hajoittaa koneen. Tuttavallani astianpesukoneen poistopumpun hajotti lasinsiru, mitähän oli tiskattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396336Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 41810
- 56806
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691