Eli uusimmat ajurit pitäis saada Ati 9100 series kortille. Ati.amd.com sivulla on 9000 ja sitten 9200 kortille ajurit mutta hyppää 9100 yli... Eli mistä uusimmat?
Toisekseen vanhat pitäis poistaa varmaan? Lisää ja poista sovelluksessa on "Ati control panel" ja "Ati display drivers" ja "ati ohjelmiston poisto-opas". En ole atin ajureita ennen laitellut, eli lähteekö tuolla "poisto-oppaalla" ihan vai pitääkö kaikki poistaa tuolta lisää ja poista sovelluksesta?
Uusimmat ajurit
3
182
Vastaukset
- xyz...
Paremmin se toimii vanhemmilla ajureilla.
"poisto-opas"???
Luehan uudelleen.- Alkup....
pahoittelen, "poisto-ohjelma" siis ja sillähän ne lähti :) Ongelma vaan noilla vanhemmilla ajureilla, että virkistystaajuutta ei saa isommaksi kuin 60 jostain syystä eli siksi haluaisin kokeilla uudemmilla jos onnistuis saamaan isommaksi...
- alkup...
Windwos XP siis käytössä... Kokeilin näitä http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/info.asp?AID=9543&TID=7208&OS=10 mutta heitti asennuksessa erroria eli en saanut toimimaan...
Poistettua kyllä saan. Eli auttakaa, mistä saan uusimmat tai uudemmat kuin nämä levyllä olevat 9100 seriesille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1371419Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10846- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38494
- 45476
- 52455