Mulla on himassa pikku kannettava johon asentelin debianin. Prossu on 1 Ghz p3 ja muistia 750 Mt. KDE ja Gnome ovat molemmat turhauttavan hitaita, olisiko jotain vinkkejä nopeuttamiseksi tai joku kevyempi GUI jolla voisi kuitenkin hoitaa nettiselailun ja tekstinkäsittelyn.
Hidas läppäri
2
290
Vastaukset
- vaan nopea
Minulla on Debian (Sarge) ja Gnome 200 Mhz / 80 Mb -läppärissä, ja hyvin toimii. Joutuuhan siinä välillä odottelemaan, mutta mitä väliä?
Ennen siinä oli Fluxbox, jolloin käyttö oli täysin takertelematonta, mutta onnistuin sotkemaan Fluxboxin tiedostoja niin, ettei se toimi enää kunnolla enkä ole jaksanut virittää kuntoon.
Onko hitaus NÄIN suhteellista, vai kannettavassasi jokin hitauttava tekijä? - Juuri
Tuollainen läppäri (1GHz), mutta muistia vain 128 Mb ja sekin jaettu.
Suse 9.2 toimii aivan hyvin KDE:llä, mutta Suse 10 oli niin hidas, että lopetin asennuksen kesken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!652242Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka891471La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt141314- 1111153
- 1011072
- 107842
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko54712Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus268619- 60592
- 38584