Miten pääsen pelaamaan css:ää kun se ei löydä servereitä? etsiessään servereitä tulee teksti: Could not contact master game server to retrieve server list. Se ilmoittaa myös että kaikki kaverit ovat offlinessa ja siinäkin lukee joku teksti. AUTTAKAA, haluun pelaa!!!!
STEAM TOIMIMAAN
2
152
Vastaukset
- hmmmmmmmmmmmmmmm
A Salli palomuurista steamin hl2.exe:n pääsy nettiin.
B Älä käynnistä steamia offline moodissa
C Hanki internet yhteys, jos sitä ei vielä ole
D Osta aito peli kaupasta äläkä käytä waretettua. Ne saattavat automaattisesti bannata koko koneesi kaikista steam peleistä.
Ja mikä teksti siinä lukee?- Temeli_1
Olen sallinut kaiken, meillä on internet yhteys ja peli on aito ja toiminut jo puoli vuotta. Poistim nortonin ja asensin F-securen jonka jälkeen peli ei ole toiminut.
Teksti on seuraava:
Network connection could be made to the steam servers. Steam will automatically retry connection until the servers become available
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!672300Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka891491La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt151368- 1111183
- 1041109
- 109877
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko54722- 42650
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus270649- 62612