Opel Vectra GTS

Masa

Morjens Opelistit! En ole ooppeli mies mutta tulinpahan antamaan semmosta palautetta merkkiänne kohtaan että tuo uus Vectra GTS näyttää pirun hyvälle verrattuna normaalin sedaniin vaikka ei sekään paha ole!

Hyvää talven jatkoa!

Ps: GM:n leiriin minäkin kuulun!

16

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete

      Sedan ei juuri silmiä hivele, mutta GTS on hieno!

    • mersu C

      siis saksalaisen "jämäkkyyden" tuntee kyllä, mutta tarkemmin alkaa katastaa niin se on vain muovia täynnä. eli ei oikein saksalaisesta uskoisi.

      • on

        Olen samaa mieltä, kyllähän se C-mallin Mersu aika riisikuppi on.


      • vectra c

        Vectra ei pyrikään olemaan auto, joka on paskaa kalliissa paketissa niinkuin Mersu C. Mersu on kamala ajettava etenkin talvella, etujousitus vaihdettava 50 tkm välein (suunnitteluvirhe), istuimet onnettomat (vaneri jousien päällä) ja hajoavat istuinmekanismit, meluisa alusta ja voimansiirto, älyttömät huoltohinnat ja tarvikehinnat (esim pyyhkijät).


      • mersu C
        vectra c kirjoitti:

        Vectra ei pyrikään olemaan auto, joka on paskaa kalliissa paketissa niinkuin Mersu C. Mersu on kamala ajettava etenkin talvella, etujousitus vaihdettava 50 tkm välein (suunnitteluvirhe), istuimet onnettomat (vaneri jousien päällä) ja hajoavat istuinmekanismit, meluisa alusta ja voimansiirto, älyttömät huoltohinnat ja tarvikehinnat (esim pyyhkijät).

        eipäs teillä opelisteilla ole varaa moiseen autoon.
        ostatte tyylittömän saksanladan.


      • Hiiohoi
        mersu C kirjoitti:

        eipäs teillä opelisteilla ole varaa moiseen autoon.
        ostatte tyylittömän saksanladan.

        Tyylilajista ja kirjoitustaidota voi jo päätellä, että nimim. mersu C ei ajele ihan uutukaisella C-sarjalaisella, sikäli kun ajelee vielä millään nelipyöräisellä. Kenties kyseessä on pikkusikareita ja -seteleitä arvostava "rakennusurakoitisija", joka on juuri vaihtanut Carina II:n kahdeksan vuotta vanhaan C180:en. Vectra GTS:stä herralla ei ole kokemusta eikä olisi moiseen varaakaan. Puhumattakaan uusista Mersuista...


      • mersu C
        Hiiohoi kirjoitti:

        Tyylilajista ja kirjoitustaidota voi jo päätellä, että nimim. mersu C ei ajele ihan uutukaisella C-sarjalaisella, sikäli kun ajelee vielä millään nelipyöräisellä. Kenties kyseessä on pikkusikareita ja -seteleitä arvostava "rakennusurakoitisija", joka on juuri vaihtanut Carina II:n kahdeksan vuotta vanhaan C180:en. Vectra GTS:stä herralla ei ole kokemusta eikä olisi moiseen varaakaan. Puhumattakaan uusista Mersuista...

        ota rauhallisesti, ota lasi vettä ja istahda hetkeksi.

        joko on parempi.
        minulla ei olekaan kokemusta vectrasta paljoa, autoa en ole ajanut enkä vauhdissakaan ollut,mutta istunut olen ja se riitti minulle.
        puheet rakennusurakoitsijasta voit unohtaa, kai mulla on vectraan on rahaa kun C-sarja on paljon kalliinpi.


      • Adam O.
        Hiiohoi kirjoitti:

        Tyylilajista ja kirjoitustaidota voi jo päätellä, että nimim. mersu C ei ajele ihan uutukaisella C-sarjalaisella, sikäli kun ajelee vielä millään nelipyöräisellä. Kenties kyseessä on pikkusikareita ja -seteleitä arvostava "rakennusurakoitisija", joka on juuri vaihtanut Carina II:n kahdeksan vuotta vanhaan C180:en. Vectra GTS:stä herralla ei ole kokemusta eikä olisi moiseen varaakaan. Puhumattakaan uusista Mersuista...

        Aivan selvästi,sen verran kauan on tullut näitä Suomi24;n autosivuja pläräiltyä,että ei ihan heti muista tapausta,kun aidot,siis ihan oikeasti Mercedeksen omaavat olisivat tuolla tavalla tulleet toisen merkin sivuille agiteeraamaan.
        Ärhäkkäästi nekin vastailevat,jos Mersu-tiluksille joku tulee kakkia jauhaan,niinkuin pitääkin.
        Typerää provoa oli kyllä mielestäni tuo Vectran kirjoituskin,taisi olla siinäkin asialla joku vierailija tuolta Toyo-osastolta..


      • Adam O.
        mersu C kirjoitti:

        ota rauhallisesti, ota lasi vettä ja istahda hetkeksi.

        joko on parempi.
        minulla ei olekaan kokemusta vectrasta paljoa, autoa en ole ajanut enkä vauhdissakaan ollut,mutta istunut olen ja se riitti minulle.
        puheet rakennusurakoitsijasta voit unohtaa, kai mulla on vectraan on rahaa kun C-sarja on paljon kalliinpi.

        On tämä sama klovni näköjään yrittänyt kirjoitella filosofioitaan Mersu-sivuillakin..
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=95&conference=573&posting=21500000000204288

        Ne on näköjään MB-porukat nauraneet sut ulos..
        Ja hölmöjä kyllä kaverilla on jutut,no,miten on,jos sulla kerran olisi ollut varaa Vectraan,kun C-sarjalainen kalliimpi,luuletko ettei E-Mersujen omistajilla olisi ollut varaa C-koppaiseen,eihän niillä ole vissiin kuin sata tonnia(Fim)eroa hinnassa,ja onhan E nyt sentään aito Mersu C-koppaiseen,korvikemersuun verrattuna.
        Voi pikkaista..


      • mersu C
        Adam O. kirjoitti:

        On tämä sama klovni näköjään yrittänyt kirjoitella filosofioitaan Mersu-sivuillakin..
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=95&conference=573&posting=21500000000204288

        Ne on näköjään MB-porukat nauraneet sut ulos..
        Ja hölmöjä kyllä kaverilla on jutut,no,miten on,jos sulla kerran olisi ollut varaa Vectraan,kun C-sarjalainen kalliimpi,luuletko ettei E-Mersujen omistajilla olisi ollut varaa C-koppaiseen,eihän niillä ole vissiin kuin sata tonnia(Fim)eroa hinnassa,ja onhan E nyt sentään aito Mersu C-koppaiseen,korvikemersuun verrattuna.
        Voi pikkaista..

        etkö älynnyt en todellakaan osta mitään vectraa.
        ja mä lähden tältä palstalta "kaasu"pohjassa, enkä takas tule, ei teidän tiukkapipoisten kanssa voi jutella.


      • A.Opel
        mersu C kirjoitti:

        etkö älynnyt en todellakaan osta mitään vectraa.
        ja mä lähden tältä palstalta "kaasu"pohjassa, enkä takas tule, ei teidän tiukkapipoisten kanssa voi jutella.

        Eihän nyt tähän aikaan perjantai-iltana kukaan janoaan vedellä sammuta.
        Juu,viisainta lähteä,ettei enempää nolata..


      • Viljami Ankka
        mersu C kirjoitti:

        etkö älynnyt en todellakaan osta mitään vectraa.
        ja mä lähden tältä palstalta "kaasu"pohjassa, enkä takas tule, ei teidän tiukkapipoisten kanssa voi jutella.

        Jos et oo ostamassa Vectraa,mitä helvettiä sitten täällä teet,menehän nyt teini takasin sänkyyn puristeleen finnejä klyyvarista,ota hörpyt Cokista ja mussuta chipsejä ja lue lisää TM;ää,tulet sitten taas jollain toisell nimimerkillä hölöttää jotakin.
        Kiinnostaakohan sua autot viel yhtä rajusti,kun oot ajokortti-ikänen joskus 3-4 vuoden päästä?


    • Kohta 18v

      Morjesta pöytää,

      Itsellä olisi autokortin ja auton hankinta kohta ajankohtaista ja olen katellu noita GTS vectroja ja ajattelin kysyä,että onko kellään ollut mitään vikoja/ongelmia auton kanssa?

      • v6turbo

        muutenhan se on ihan ok paitti että lampunvaihto on tehty tahallaan mahdottomaksi


    • Asentaja Jaska

      Jees ja moottorit eivät tahdo kestää,etenkään turbokoneisissa.Myös muissa raportoitu tapahtuvan kansien halkeamista,lohkon korkkaamista,öljyvuotoa ja jotakin pientä.Mutta suurinosahan noista on jo korjattu,joten ainakin kertaalleen laitetun luulisi saavan.En suosittele vasta-alkajan autoksi.

      • 2.8T

        hieno pirssi hienoille ihmisille, varsinkin valkoisille heteroille oiken sopiva auto , muut pitäköön omansa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe