päivän myöhässä

mimmu

:)jes!

10

787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmu

"akka"sieltä tulla kumminki,mahakrampeista päätellen..:S

• jos tulee

...siis täti kylään...
        Minä täällä jänskytän kans vielä...tuleeko voi ei...
        mitään oireita tosin kumpaankaan suuntaan ei ole ollut,mutta odotellaan vielä ton testailun kans...olen jo oppinut että turha hätäily päätyy aina pettymykseen vauvarintamalla...
        maalaismamma

• mimmu
        jos tulee kirjoitti:

...siis täti kylään...
        Minä täällä jänskytän kans vielä...tuleeko voi ei...
        mitään oireita tosin kumpaankaan suuntaan ei ole ollut,mutta odotellaan vielä ton testailun kans...olen jo oppinut että turha hätäily päätyy aina pettymykseen vauvarintamalla...
        maalaismamma

maalaismamma minäki olen ,maalla asutaan. tämän kolmannen lapsosen "yrittäminen" on alannut olemaan mulle harrastus!! heh heh. mukavaa vaan kun on nyt jo 2päivää myöhässä oviksesta kulunut,16pv,joo-o..mulla on kalenterissa kaikki merkillä! tiedän !!ihan pimeetä,mutta mukavaa ajankulua.testiä en tosiaankaan tee ennenkö on ainakin 7pv myöhässä. tämä kierto oli kaikkein "raskaus oireettomin",kolmas siis menossa.

• äitikkä
        mimmu kirjoitti:

maalaismamma minäki olen ,maalla asutaan. tämän kolmannen lapsosen "yrittäminen" on alannut olemaan mulle harrastus!! heh heh. mukavaa vaan kun on nyt jo 2päivää myöhässä oviksesta kulunut,16pv,joo-o..mulla on kalenterissa kaikki merkillä! tiedän !!ihan pimeetä,mutta mukavaa ajankulua.testiä en tosiaankaan tee ennenkö on ainakin 7pv myöhässä. tämä kierto oli kaikkein "raskaus oireettomin",kolmas siis menossa.

kolmannen tekemisessä meni kaikista pisin aika. eka ja toka tuli 2-3 kierron yrityksellä, mutta kolmatta tehtiin miltei vuosi. Lopulta paljastui, että ku ikää oli jo tullu, niin keltarauhashormonia ei ollut tarpeeksi. Yks kuuri, ja ovistikut niin heti pamahti. Ja nyt meillä on jo 1,3-vuotias pienin pikkuisäntä juoksentelemassa ja hokemassa anna-anna-anna. eli kyllä se vielä tärppää!

• mimmu
        äitikkä kirjoitti:

kolmannen tekemisessä meni kaikista pisin aika. eka ja toka tuli 2-3 kierron yrityksellä, mutta kolmatta tehtiin miltei vuosi. Lopulta paljastui, että ku ikää oli jo tullu, niin keltarauhashormonia ei ollut tarpeeksi. Yks kuuri, ja ovistikut niin heti pamahti. Ja nyt meillä on jo 1,3-vuotias pienin pikkuisäntä juoksentelemassa ja hokemassa anna-anna-anna. eli kyllä se vielä tärppää!

pakko oli tulla kurkkaamaan vielä tänäänkin,että onko "mitään uutta":) olihan sitä. joo-o. eka poika tuli "vahingossa" ja toinen poika 3:lla kierrolla. kolmatta ei näy eikä kuulu...ja näistä menkoista,kudospalasia vuotaaa ja hyytymiä,kävi jo mielessä jos olis jokin kysta vuotamassa pois,ku kierukka oli ehkäisynä? siinähän saattaa sivutuotteena niitäkin tulla? kierto oli nyt vasta lähes mun oma ja normaali pituinen,pitkiä kuitenkin kierukan poiston jälkeen. mutta kyllä se sieltä tärppää,jos meille vielä se tyttö suodaan..toivon ainakin...:)nii! saa tulla kolmas poikakin!!!!!

• mimmu
        äitikkä kirjoitti:

oliko sulla jotain ns."fyysitä tms,oiretta"mistä voisi päätellä keltarauhashormoonin puutteen? mitä sellaisessa tapauksessa kehossa tapahtuu?pitkä kierto?tuhruttelua?tai mitä? itelläki jo ikää jonku verran ,ettei tiiä vaikka ois samaa "vaivaa":)

• mimmu

se akka oli ennenkö osas perille! nyt siis kp 1! nyt pidän luovaa taukoa vauvapalstoista ja keskitän asiat toisiin atmosfääreihin!:) mukavaa pikkujoulun aikaa kaikille!!!!

• mimmu

meillä olis nyt toinen jos olisin raskaana...
        viime vuonna oli tuulimuna,tuli lievähkö masennus,ei edes kiinnostanu "tilauksen uusiminen".mutta nut taas alkoi elämä maistumaan...tsemiä!
        maalaismamma

• mimmu
        mimmu kirjoitti:

meillä olis nyt toinen jos olisin raskaana...
        viime vuonna oli tuulimuna,tuli lievähkö masennus,ei edes kiinnostanu "tilauksen uusiminen".mutta nut taas alkoi elämä maistumaan...tsemiä!
        maalaismamma

kyllä se päivä paistaa meidänkin risukasoihin vielä ennemmin tai myöhemmin...ne pikku vintiöt vaan on varmaan tullu äiteihinsä ja ei kiusallakaa ilmoittele tulostaan,ihan heti. hiljaa hyvä tulee...:)

• ........................

:( sori

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      366
      6625
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3896
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      26
      1448
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      30
      1219
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1091
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      195
      1046
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      18
      946
    8. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      930
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      896
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      857
    Aihe