Anne & Iskelmäradio

huhhuhhaa

Näurettavan läpinäkyvää iskelmänradion ja Mattilan yhteistyö. Anne lähtee jo kolmannelle iskelmän risteilylle joka kertoo varmaan aika paljon siitä ketä iskelmäradio tulee myös soittamaan lähiaikoina. Vaihdan kanavaa...

34

2120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jansaan

      Muuten kyllä samaa mieltä, mutta saattaa siinä sekin olla takana, että Anne vetää risteilyt aina täyteen porukkaa. Samoin nyt Mäkeläinen Kanarian risteilylle. Kaipa sinne sellaiset artistit koitetaan saada, jotka houkuttelee eniten sakkia liikkeelle. Kun taas jollain risteilyllä oli ollut joku vähemmän suosittu artisti, en muista kuka, mutta kuitenkin.. kuulin, ettei ollut kovinkaan hyvin saatu risteilypaketteja myytyä. Kyllä se artisti paljon vaikuttaa tuollaisella matkalla, kun viikko vietetään melkein siellä laivalla.

      • gurko

        siis jotain tapanikansaa tai frederikkiä kattos hullukaan viikkoa


      • Anelma Unelma
        gurko kirjoitti:

        siis jotain tapanikansaa tai frederikkiä kattos hullukaan viikkoa

        Kyllä Tapani Kansaa katselisi ja kuuntelisi mielellään, mutta ei anne Mattilaa ( T.Kansa voittaa Anne Mattilan 100-0). Anne Mattilaaivan järkyttävä muija. Kamalaa ilmeilyä silmät rypyssä ja on laulaessaan selkä kyssässä, kuin jollain noita-akalla. Jos ei sen laulaminen olisi sen näköistä, että just on tulossa joko oksennus tai sitten vaan muuten mahaa polttaa, niin Anne Mattilaa saattaisi juuri ja juuri kestää katsella, mutta ei kylläkään kuunnella. On meinaan niin tylsiä ja tasapaksuja biisejä, ettei ole tosikaan.


      • ääni on
        Anelma Unelma kirjoitti:

        Kyllä Tapani Kansaa katselisi ja kuuntelisi mielellään, mutta ei anne Mattilaa ( T.Kansa voittaa Anne Mattilan 100-0). Anne Mattilaaivan järkyttävä muija. Kamalaa ilmeilyä silmät rypyssä ja on laulaessaan selkä kyssässä, kuin jollain noita-akalla. Jos ei sen laulaminen olisi sen näköistä, että just on tulossa joko oksennus tai sitten vaan muuten mahaa polttaa, niin Anne Mattilaa saattaisi juuri ja juuri kestää katsella, mutta ei kylläkään kuunnella. On meinaan niin tylsiä ja tasapaksuja biisejä, ettei ole tosikaan.

        mennyt tosi falskiksi. En enää tykkää kuunnella. Paljon parempiakin äänellisiesti on piöbin pimein! Aikaisemmin Tapsallakin vielä oli lauluääntä, minne lie kadonnut?


      • Gilla*
        ääni on kirjoitti:

        mennyt tosi falskiksi. En enää tykkää kuunnella. Paljon parempiakin äänellisiesti on piöbin pimein! Aikaisemmin Tapsallakin vielä oli lauluääntä, minne lie kadonnut?

        Tapsan ääni ei ole kadonnut mihinkään. On parantunut vaan entisestäänkin. Todella mahtava, vahva ja soinnukas ääni. Siinä syvyyttä, sävykkyyttä, voimaa, tunnetta eli ihan kaikkea, mitä lauluäänessä pitää ollakkin.


      • Amppari
        Gilla* kirjoitti:

        Tapsan ääni ei ole kadonnut mihinkään. On parantunut vaan entisestäänkin. Todella mahtava, vahva ja soinnukas ääni. Siinä syvyyttä, sävykkyyttä, voimaa, tunnetta eli ihan kaikkea, mitä lauluäänessä pitää ollakkin.

        Joo, vaan entistäkin komeammaksi on kehittynyt T.Kansan ääni ( Ennen se ääni kuulosti joissakin lauluissa vähän honotukselta, mutta ei enää nykyään).
        Ennen Tapsukka vaan kailotti korkealta ja kovaa lähes kaikki laulut, nykyään se ääni soi myös alarekisterissä komeasti. Olin juuri Itsenäisyyspäivän aattona (5.12) Tapsukan joulukonsertissa ja oli se upean kuuloista. Tuntui, että se ääni tulisi taivaasta oli niin jylhän ja uljaan kuuloista... oikein kylmät väreet meni ihastuksesta selkää pitkin.
        Kyllä on Tapsa laulajana äänellisesti ja muutenkin valovuosia edellä Anne Mattilaa yms.

        Anne Mattilasta en pidä nykyään enää yhtään. Tylsä ja puuduttava laulu- ja esiintymistapa ei innosta meikäläistä. Kaikki hänen laulunsakin toistavat nykyään ihan samaa kaavaa. On jämähtänyt paikoilleen.
        Huomattavastii parempiäänisiä naispuolisia iskelmälaulajia on suomessa paljon. Esim. Anna Eriksson, Eija Kantola, Tarja Lunnas, Johanna Deprezceni, Arja Koriseva...


      • kuunnella viikkoa

        Juu - kyllä se artisti vaikuttaa. Jos kuulen et on joku Mattila esiintymässä en takuulla lähde sille risteilylle!
        TV:ssä tuli hiljattain Anne M:n ohjelma, risteilyltä, aika vähän oli porukkaa kuuntelemassa, tanssiko edes kukaan?
        Kestääkö toi risteily melkein viikon? kuka jaksaa katsella ja kuunnella samaa koko viikon?


      • anna fani
        Amppari kirjoitti:

        Joo, vaan entistäkin komeammaksi on kehittynyt T.Kansan ääni ( Ennen se ääni kuulosti joissakin lauluissa vähän honotukselta, mutta ei enää nykyään).
        Ennen Tapsukka vaan kailotti korkealta ja kovaa lähes kaikki laulut, nykyään se ääni soi myös alarekisterissä komeasti. Olin juuri Itsenäisyyspäivän aattona (5.12) Tapsukan joulukonsertissa ja oli se upean kuuloista. Tuntui, että se ääni tulisi taivaasta oli niin jylhän ja uljaan kuuloista... oikein kylmät väreet meni ihastuksesta selkää pitkin.
        Kyllä on Tapsa laulajana äänellisesti ja muutenkin valovuosia edellä Anne Mattilaa yms.

        Anne Mattilasta en pidä nykyään enää yhtään. Tylsä ja puuduttava laulu- ja esiintymistapa ei innosta meikäläistä. Kaikki hänen laulunsakin toistavat nykyään ihan samaa kaavaa. On jämähtänyt paikoilleen.
        Huomattavastii parempiäänisiä naispuolisia iskelmälaulajia on suomessa paljon. Esim. Anna Eriksson, Eija Kantola, Tarja Lunnas, Johanna Deprezceni, Arja Koriseva...

        Koko kesä oli radiossa pelkkää Anne Mattila, Anneli Matteli ja Kari Tapiota. Puuduttavaa, samaa synttää jota ei voi kuunnella kuin pari piisiä.
        Sitten on aivan täynnä.


      • yöööök
        anna fani kirjoitti:

        Koko kesä oli radiossa pelkkää Anne Mattila, Anneli Matteli ja Kari Tapiota. Puuduttavaa, samaa synttää jota ei voi kuunnella kuin pari piisiä.
        Sitten on aivan täynnä.

        ja se kesä jatkuuuuuuuuuu


    • tympiiii

      No niin on läpinäkyvää!
      Tässä noin viikko sitten tuli Iskelmäradiokavalle vikaa, lähetys ei kuulunut joten vaihdoin Novaan ja se on soinut siitä saakka, tosin keittiössä jätin Iskelmäkanavan päälle..ja aina silloin harvoin kun käyn keittiössä kotona ollessani soi siellä ANNE MATTILA...voi perkele, eikö muita artisteja ole????

    • Nanna_

      Anne Mattila on M.I.T.Ä.Ä.N.S.A.N.O.M.A.T.O.N !!!!
      Ei ole ääntä, ei karismaa, ei ulkonäköä, ei mielenkiintoa persoonassa...eli ei YHTÄÄN MITÄÄN !!!
      Kuka tahansa laulaja on parempi kuin Anne Mattila.

      • kuunnella Iskelmää mutta..

        Ei voi olla totta,tänään on Mattila soinut koko päivän Iskelmässä!Menee yli hilseen jo!
        Käsitin kun kanavat soitti Juicea muutama viikko sitten..


    • Reinikainen

      Kauhee lehmä, kuin suoraa navetasta. Äänikin muistuttaa kiimaista hiehoa.
      Iskelmäradion lellikki. Meikäläinen lopetti Iskelmän kuuntelun kun Anne Mattilan biisit soi siellä tunnin välein.

      • enkä kadu

        Saman tein minä, nyt taustalla soi MONIPUOLINEN musiikki! Kertaakaan ei ole kuulunut Mattiloita, muita kotimaisia artisteja sentään laidasta laitaan, samoin ulkomaisia..uusia biisejä ja vanhempiakin.


      • täh!
        enkä kadu kirjoitti:

        Saman tein minä, nyt taustalla soi MONIPUOLINEN musiikki! Kertaakaan ei ole kuulunut Mattiloita, muita kotimaisia artisteja sentään laidasta laitaan, samoin ulkomaisia..uusia biisejä ja vanhempiakin.

        Otan osaa, saat nyt sitten kuunnella TikTakin Pahaa sanaa jne...niin että otsasuonet pullistelee. Kuuntelin työpaikalla pari kuukautta Novaa pakosta kun ei muuta kuulunut ja olin sen jälkeen kurkkuani myöten täynnä tätä sun "monipuolista" musiikkitarjontaasi! Nova, samoin kuin Iskelmä, ovat pelkkä huono vitsi.


    • eikiitos enää

      Minua ällöttää ja oksettaa jo pelkkä Anne Mattilan tai jonkun hänen laulavan siskonsa lärvin näkeminenkin lehdessä tai TV:ssä. Siksipä jätänkin ostamatta kaikki lehdet, joiden päälikannessa on jonkun Mattilan siskoksen pärstä. Ja kaikki TV:ohjelmat jossa he esiintyvät jätän katselematta.
      Puhumattakaan siitä, että jos joutuisin kuulemaan hänen/heidän lauluaan...ARGH! Kyllä menee TV/radio kiinni tai toiselle kanavalle välittömästi, kun Anne, Anneli tai Anniina alkaa veisaamaan.
      Iskelmän pakkosyöttö on saanut tämän kaiken aikaan. Olen kurkkuani myöten täynnä kyseisiä mammoja.

      • XXJJ

        Onko sua kiusattu pienenä vai mistä tuollaiset patautumat sulle on jäänyt? Vai onko Joku pettänyt sua pahasti? Tällaisiin asioihin löytyy apu ihan muualta kun se että kirjoittelet itsesääliäsi tänne. Herää pahvi. Kaveris tais viedä sun leikkikalut kotiin..


      • kurapuot

        Menkää hoitoon kateelliset paskat:)


      • kyläläinen
        kurapuot kirjoitti:

        Menkää hoitoon kateelliset paskat:)

        No tämä tuli sitten kotoa..?
        sitä kritiikkiä..joka kaiken kestää..
        mutta ei kotoväki.


      • missä lehdissä?

        Ei ne lehdissä ja telkussa oo ollu kuin muutaman kerran! Ei sentään niin suosittuja ole. Tai onhan Nykäsetkin usein lööpeissä... :-)


      • joo....
        missä lehdissä? kirjoitti:

        Ei ne lehdissä ja telkussa oo ollu kuin muutaman kerran! Ei sentään niin suosittuja ole. Tai onhan Nykäsetkin usein lööpeissä... :-)

        Nykäset, Tappolat ja Mattilat... samaa sarjaan kuuluvat.


      • Suomen Kermaa
        joo.... kirjoitti:

        Nykäset, Tappolat ja Mattilat... samaa sarjaan kuuluvat.

        heh..nyt repes..illan paras!


    • upea

      Todella upea nuori artisti. Kaunis ääni, hyvät biisit, nätti ja hyväkäytöksinen. Mitä noista asioista ette kestä?

      • olet

        Rakas....


      • ...kun
        olet kirjoitti:

        Rakas....

        mun nimeni on paljon pidempi ja kaksiosainen ;D ei tosin hassumpi nimi tuo Tajakaan.


      • siinä se.
        olet kirjoitti:

        Rakas....

        Äiti Traja on päässyt julkkikseksi, tyttöjen siivellä ja saanut ihailijan. Sitähän hän on etsinyt, uutta miestä!


      • ihan...
        siinä se. kirjoitti:

        Äiti Traja on päässyt julkkikseksi, tyttöjen siivellä ja saanut ihailijan. Sitähän hän on etsinyt, uutta miestä!

        ...hölmö. Vai että ihan Traja, kuka se on? Joku sun sukulaises?


      • joko????
        siinä se. kirjoitti:

        Äiti Traja on päässyt julkkikseksi, tyttöjen siivellä ja saanut ihailijan. Sitähän hän on etsinyt, uutta miestä!

        Joko vanha mies on heivattu ulos? Tai ei se mikään este ole uutta hakemaan, sitten kun sen uuden löytää voi heivata vanhan mäkeen!


    • kannattaisi vaihtaa

      Iskelmä radion nimeks,Mattila&Tapio-radio..
      Kun ei siel muuta soikkaan ku,Mattiloiden ja Kari Tapion kappaleita...Kahden tunnin sisään,kolme Mattilan biisiä rupeaa olemaan jo hieman liikaa..
      Vaikkakin muiltakin artisteilta tulee uusia levyjä/biisejä,ja vielä erittäin hyviäkin.Ni niitä ei voi soittaa.

      • H&P

        Heh,Mattila&Tapio,kuten Harju&Pöntinen (joka muuten soittaa HYVIÄ kipaleita,joita kansa toivoo eikä joku Iskelmän ohjelmapäällikkö)!


      • JÄRVIRADIOO
        H&P kirjoitti:

        Heh,Mattila&Tapio,kuten Harju&Pöntinen (joka muuten soittaa HYVIÄ kipaleita,joita kansa toivoo eikä joku Iskelmän ohjelmapäällikkö)!

        ...NIIN ETTE ITKE AINAKAAN TURHAAN! YLEENSÄ TULEE TOSI MONIPUOLISESTI VANHAAKIN TANSSIMUSIIKKIA JA VÄLILLÄ EI KESTÄ PÄTKÄÄKÄÄN JA ON TAAS PAKKO VAIHTAA KANAVAA HETKEKSI! MATINTUPA RULES! ISKELMÄ ON SUOMEN SURKEIN RADIOKANAVA.


      • Puh!
        JÄRVIRADIOO kirjoitti:

        ...NIIN ETTE ITKE AINAKAAN TURHAAN! YLEENSÄ TULEE TOSI MONIPUOLISESTI VANHAAKIN TANSSIMUSIIKKIA JA VÄLILLÄ EI KESTÄ PÄTKÄÄKÄÄN JA ON TAAS PAKKO VAIHTAA KANAVAA HETKEKSI! MATINTUPA RULES! ISKELMÄ ON SUOMEN SURKEIN RADIOKANAVA.

        siis voi jumalauta!! Täällä on muutaman typeryksen kirjotukset, että Anne Mattila ja sisarukset on surkeita paskoja!! Kyllä sopii kyseisten ihmisten mennä kokeilemaan itse sitä laulamista sinne lavalle jos ne asennotki on niin helppo opetella!! Jokaisella laulajalla on tyylinsä laulaa ja jos se jotenkin häiritsee, kustantakaa ryhtikurssi! Kukaan ei pakota lähtemään sinne risteilylle , kuuntelemaan iskelmäradiota tai lukemaan niitä lehtiä.. Voi pyhä jysäys! Suomen kansa on tanssi kansaa ja nyt kun Annen uusin levy on tullut niin sehän on täynnä tanssittavia kappaleita! Menkää nyt hyvät ihmiset itseenne ja jos ei kiinnosta kuunnella vaihtakaa kanavaa.. Vai asuuko täälläkin jokaisessa pieni kateuden poikanen..


      • kysyä....
        Puh! kirjoitti:

        siis voi jumalauta!! Täällä on muutaman typeryksen kirjotukset, että Anne Mattila ja sisarukset on surkeita paskoja!! Kyllä sopii kyseisten ihmisten mennä kokeilemaan itse sitä laulamista sinne lavalle jos ne asennotki on niin helppo opetella!! Jokaisella laulajalla on tyylinsä laulaa ja jos se jotenkin häiritsee, kustantakaa ryhtikurssi! Kukaan ei pakota lähtemään sinne risteilylle , kuuntelemaan iskelmäradiota tai lukemaan niitä lehtiä.. Voi pyhä jysäys! Suomen kansa on tanssi kansaa ja nyt kun Annen uusin levy on tullut niin sehän on täynnä tanssittavia kappaleita! Menkää nyt hyvät ihmiset itseenne ja jos ei kiinnosta kuunnella vaihtakaa kanavaa.. Vai asuuko täälläkin jokaisessa pieni kateuden poikanen..

        kuis siel kotona muuten menee?


      • hehheeh
        Puh! kirjoitti:

        siis voi jumalauta!! Täällä on muutaman typeryksen kirjotukset, että Anne Mattila ja sisarukset on surkeita paskoja!! Kyllä sopii kyseisten ihmisten mennä kokeilemaan itse sitä laulamista sinne lavalle jos ne asennotki on niin helppo opetella!! Jokaisella laulajalla on tyylinsä laulaa ja jos se jotenkin häiritsee, kustantakaa ryhtikurssi! Kukaan ei pakota lähtemään sinne risteilylle , kuuntelemaan iskelmäradiota tai lukemaan niitä lehtiä.. Voi pyhä jysäys! Suomen kansa on tanssi kansaa ja nyt kun Annen uusin levy on tullut niin sehän on täynnä tanssittavia kappaleita! Menkää nyt hyvät ihmiset itseenne ja jos ei kiinnosta kuunnella vaihtakaa kanavaa.. Vai asuuko täälläkin jokaisessa pieni kateuden poikanen..

        Onk joku pissanu aamumuroihin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe