sanon vaikken saisi sanoa

sinulle ei saa sanoa

En halua samaa enää,
en kestä sitä.
Tunnen turvattomuutta,
kun et puhu totta.
Inhoan puhumattomuutta,
inhoan jatkuvaa valehtelemista.
Niitä puolia sinussa.

Ota esille toinen puolesi,
olen kyllästynyt torsoihin.

7

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torso

sanoit.Ja tiedät senkin ,että minulle saa sanoa.Minähän vain loukkaannun,tuhahdan ja taas mennään,Valehtele vain en koskaan ,senkin tiedät.

• ei jaksa taaskaan vängätä

Jotkut nimittävät valehtelemista vitsiksi ja tyhmäksi sitä, joka uskoo.

Valehtelin eilen lapselleni, että vaikka hän sanoisi mitä, minä en kaadu. Olin ollut "kaatuneena" alkuviikon, polvet verillä jatkanut matkaa. Hylkää en. Noita sanotaan valkoisiksi valheiksi. Tosivalheet loukkaavat ja syvältä.

• ---------------

Menet pois tolaltasi, kun joudut kiinni asioista, joiden kanssa et ole ollenkaan sinut, etkä haluaisi kenenkään tietävän. Olet sitä mieltä, että se mitä ei varmuudella tiedä, sitä ei ole. Se on itsepetosta, sano mitä sanot. Lisäksi pidän sitä pelkuruutena ja avuttomuutena seistä tekojensa takana missään tilanteessa. Asioista, jotka olet tehnyt ja joita saatat osittain hävetä,
        ei saa puhua. Tavallaan splittaat toiseen omat heikkoutesi melko kovin otteinkin täällä "näkymättömyydessä" ja oikeassa elämässäkin.

Edellisestä huolimatta sinusssa, kuten kaikissa, on paljon hyvää. Vaikea vaan itse kullekin käsittää niitä piirteitä, joita ei itsessä ole siinä määrin, että niiden eteeen joutuisi toistuvasti.

Puhun sinä ja minä -muodoissa tarkoituksella. Niin on helpompaa, minulle.

• analyyseja
        --------------- kirjoitti:

Menet pois tolaltasi, kun joudut kiinni asioista, joiden kanssa et ole ollenkaan sinut, etkä haluaisi kenenkään tietävän. Olet sitä mieltä, että se mitä ei varmuudella tiedä, sitä ei ole. Se on itsepetosta, sano mitä sanot. Lisäksi pidän sitä pelkuruutena ja avuttomuutena seistä tekojensa takana missään tilanteessa. Asioista, jotka olet tehnyt ja joita saatat osittain hävetä,
        ei saa puhua. Tavallaan splittaat toiseen omat heikkoutesi melko kovin otteinkin täällä "näkymättömyydessä" ja oikeassa elämässäkin.

Edellisestä huolimatta sinusssa, kuten kaikissa, on paljon hyvää. Vaikea vaan itse kullekin käsittää niitä piirteitä, joita ei itsessä ole siinä määrin, että niiden eteeen joutuisi toistuvasti.

enää ikinä PLIIS!!!

• vaikka näin

Tämän vielä sanon, en muuta.
        Olen aika lailla sinut itseni kanssa.
        Olen vuosia tehnyt työtä sen eteen
        lukemalla ja puhumalla. Tiettyjen
        asioiden esiinnostamiseen vain
        ei ole tarvetta tällä hetkellä.
        Ehkä tuotan pettymyksen, kun
        sanon etten jaksa hävetä tekemisiäni. Tämän
        ikäisenä on turhaa tuhlata sellaiseen aikaa.

Pahin heikkouteni on mielestäni kiltteys.
        Nyt alan olla siinä vaiheessa etten enää
        jaksa olla sitä. Nyt on aika olla yksin ja
        ottaa vastaan kaikki se kiukku ja viha mitä
        siitä väistämättä seuraa. Olen päässyt itseni
        ymmärtämisessä siihen vaiheeseen, että tiedän
        ettei muuta mahdollisuutta ole.

• heikkous
        vaikka näin kirjoitti:

Tämän vielä sanon, en muuta.
        Olen aika lailla sinut itseni kanssa.
        Olen vuosia tehnyt työtä sen eteen
        lukemalla ja puhumalla. Tiettyjen
        asioiden esiinnostamiseen vain
        ei ole tarvetta tällä hetkellä.
        Ehkä tuotan pettymyksen, kun
        sanon etten jaksa hävetä tekemisiäni. Tämän
        ikäisenä on turhaa tuhlata sellaiseen aikaa.

Pahin heikkouteni on mielestäni kiltteys.
        Nyt alan olla siinä vaiheessa etten enää
        jaksa olla sitä. Nyt on aika olla yksin ja
        ottaa vastaan kaikki se kiukku ja viha mitä
        siitä väistämättä seuraa. Olen päässyt itseni
        ymmärtämisessä siihen vaiheeseen, että tiedän
        ettei muuta mahdollisuutta ole.

eikä koskaan pääse elämässä perille.Huomenna uudet mietteet.Lämmin kiitos,vaikka en ymmärrä.

• on helppo

analysoida
        on helppo huomata tikku
        mutta ei malkaa (hirsi)omassa silmässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe