Eipäs Kalaa pahemmin näkynyt, fiksu, kun ilmeisesti on.
OLLI LUULI, ETTÄ KALA TULI VASTAAN
10
4271
Vastaukset
- lopussa,halaili ollin kanssa
juuri kun juonnettu lähetys loppui ja onnittelukierros oli ohi.Oli vaan ilmeisesti halunnut pysyä pois julkisuudesta,kyseenalaiseen julkisuuteen nousseen avomiehensä ansiosta.
- -Kamu-
Kala ei ole jättämässä Ollia.
Ei tullut vastaan ja ihan syystä.
Nyt on Ollilla selitysten paikka.
Kala ja Olli selvittävät tällaiset. Voin vain kertoa että Ollia "hiukan" vituttaa möhläilynsä. - vielä vierittää
syyn tuotannon piikkiin, tuskin näkee kalaa enää, hyvä niin tällä silsakasalle on niin ällötys kun voi vaan olla, luulee pelle itestään enemmän kun on, täys reppana koko mies, silsakasa, p-van näyttelijä, oksettava ällötys.
- itte maata...
Kotona ja syyä huonoon oloonsa!? Vittu mikä ällötys sä oot!! Kaikki häpee sua pölvästi!
- vielä vierittää...
syyn tuotannon piikkiin, tuskin näkee kalaa enää, hyvä niin tällä silsakasalle on niin ällötys kun voi vaan olla, luulee pelle itestään enemmän kun on, täys reppana koko mies, silsakasa, p-vaon näyttelijä, oksettava ällötys.
- ollia
mielestäni olli on niin ihana.. voi jos kala ei häntä enää ota niin minä kyllä otan..mielestäni olli on hyvännäköinen ja kunnon ihminen..äläpäs kuule ota kaikkea niin tosissaa mitä tv.ssä näytetään..ja tiedän muitakin samoin ajattelevia..ps. luulet kuitenkin et olen joku oksetus läski joka ei muita miehiä saa..väärässä olet voin ihan itsekin sanoa et olen kaunis ja hyvä ihminen t:Jenna80
- ???
ollia kirjoitti:
mielestäni olli on niin ihana.. voi jos kala ei häntä enää ota niin minä kyllä otan..mielestäni olli on hyvännäköinen ja kunnon ihminen..äläpäs kuule ota kaikkea niin tosissaa mitä tv.ssä näytetään..ja tiedän muitakin samoin ajattelevia..ps. luulet kuitenkin et olen joku oksetus läski joka ei muita miehiä saa..väärässä olet voin ihan itsekin sanoa et olen kaunis ja hyvä ihminen t:Jenna80
miksi haluat miehen joka pettää heti kun puoliso ei ole paikalla mutta viinaa on??? aiotko siis roikkua kaikissa biletyksissä riippana mukana?
Hyvä että olli sai kylmää vettä niskaansa!½ Oppiikohan tuo ees virheistään?
Nyt huomisessa verkkovieras tovissa kaikki kuumottamaan ollia tästä erheestä!!! - HYVÄNNÄKÖINEN,????
ollia kirjoitti:
kamalaa,kamalaa sanat ei riitä kertomaan.
- lähdetkö
ollia kirjoitti:
Jenna treffeille? Minä tarjoan...
- ...
kulta-poikaansa. Kukahan niiltä pelleiltä mainoksensa hankkii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768