Eipäs Kalaa pahemmin näkynyt, fiksu, kun ilmeisesti on.
OLLI LUULI, ETTÄ KALA TULI VASTAAN
10
4270
Vastaukset
- lopussa,halaili ollin kanssa
juuri kun juonnettu lähetys loppui ja onnittelukierros oli ohi.Oli vaan ilmeisesti halunnut pysyä pois julkisuudesta,kyseenalaiseen julkisuuteen nousseen avomiehensä ansiosta.
- -Kamu-
Kala ei ole jättämässä Ollia.
Ei tullut vastaan ja ihan syystä.
Nyt on Ollilla selitysten paikka.
Kala ja Olli selvittävät tällaiset. Voin vain kertoa että Ollia "hiukan" vituttaa möhläilynsä. - vielä vierittää
syyn tuotannon piikkiin, tuskin näkee kalaa enää, hyvä niin tällä silsakasalle on niin ällötys kun voi vaan olla, luulee pelle itestään enemmän kun on, täys reppana koko mies, silsakasa, p-van näyttelijä, oksettava ällötys.
- itte maata...
Kotona ja syyä huonoon oloonsa!? Vittu mikä ällötys sä oot!! Kaikki häpee sua pölvästi!
- vielä vierittää...
syyn tuotannon piikkiin, tuskin näkee kalaa enää, hyvä niin tällä silsakasalle on niin ällötys kun voi vaan olla, luulee pelle itestään enemmän kun on, täys reppana koko mies, silsakasa, p-vaon näyttelijä, oksettava ällötys.
- ollia
mielestäni olli on niin ihana.. voi jos kala ei häntä enää ota niin minä kyllä otan..mielestäni olli on hyvännäköinen ja kunnon ihminen..äläpäs kuule ota kaikkea niin tosissaa mitä tv.ssä näytetään..ja tiedän muitakin samoin ajattelevia..ps. luulet kuitenkin et olen joku oksetus läski joka ei muita miehiä saa..väärässä olet voin ihan itsekin sanoa et olen kaunis ja hyvä ihminen t:Jenna80
- ???
ollia kirjoitti:
mielestäni olli on niin ihana.. voi jos kala ei häntä enää ota niin minä kyllä otan..mielestäni olli on hyvännäköinen ja kunnon ihminen..äläpäs kuule ota kaikkea niin tosissaa mitä tv.ssä näytetään..ja tiedän muitakin samoin ajattelevia..ps. luulet kuitenkin et olen joku oksetus läski joka ei muita miehiä saa..väärässä olet voin ihan itsekin sanoa et olen kaunis ja hyvä ihminen t:Jenna80
miksi haluat miehen joka pettää heti kun puoliso ei ole paikalla mutta viinaa on??? aiotko siis roikkua kaikissa biletyksissä riippana mukana?
Hyvä että olli sai kylmää vettä niskaansa!½ Oppiikohan tuo ees virheistään?
Nyt huomisessa verkkovieras tovissa kaikki kuumottamaan ollia tästä erheestä!!! - HYVÄNNÄKÖINEN,????
ollia kirjoitti:
kamalaa,kamalaa sanat ei riitä kertomaan.
- lähdetkö
ollia kirjoitti:
Jenna treffeille? Minä tarjoan...
- ...
kulta-poikaansa. Kukahan niiltä pelleiltä mainoksensa hankkii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837