Delta Auto ryöstää sinut huoltohinnoilla

KIA Sorento todella kallis ...

Ottakaa aina huomioon autoa ostaessanne mitä maksaa sen huoltaminen. Ostin 2 vuotta sitten KIA Sorento maasturin enkä selvittänyt 5 vuoden takuun ideaa. Eli rahat otetaan huollosta. KIA Sorennossa vaihdetaan öljyt 7500 km välein 8 litraa. 30 000 km välein vaihdetaan jarru-, kytkin-, jäähdytys-, ohjaustehostimen, perien-
ja vaihdelaatikon nesteet ja öljyt. KIA:ssa öljynvaihto maksaa 150 €. 15000 km huolto 250 € ja 30000 km huolto 690 € eli 8000 mk/vuosi !!!!!

9

4889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,

      kuulostaa pahalta.varsinkin kun ton vääntää markoiksi!

    • fyukuiolo

      ei nykyään ole pakko teettää merkkiliikkeessä. Saattaa vähän hillitä kukkaron kevenemistä.

      • huollattaa

        autonsa liikkeissä ja maksaa siitä tai valohoidosta!


      • huollattaa kirjoitti:

        autonsa liikkeissä ja maksaa siitä tai valohoidosta!

        Sellaiset huollattaa autonsa liikkeessä, jotka haluaa että takuu pysyy voimassa.
        Sitten on myös sellaisia kädellisiä joiden olisi syytä huollattaa autonsa liikkeessä,kuten vävymies joka öljynvaihtoa tehdessään laski vaihdelaatikosta öljyt pois ja laitto moottoriin vaan öljyä lisää.
        Ja kukahan korvasi.....


      • tarvi
        huollattaa kirjoitti:

        autonsa liikkeissä ja maksaa siitä tai valohoidosta!

        olla kädetön, kaikki ei vain halua huoltaa autoaan itse, ja hyvä niin. Kysymyshän olikin siitä, että huoltojen hinnat Delta-autossa ovat kohtuuttomat, jopa muihin merkkeihin verrattuna. Vaikuttaa siltä, että se Deltan viiden vuoden takuu maksatetaan asiakkaalla viimeistä €uroa myöten.
        PS: Itse en ole kertaakaan käyttänyt autoa liikkeessä, minkään muun kuin pyöränkulmien säädön takia. Autoilua takana 23 vuotta.


      • näin !!
        vanha-erkki kirjoitti:

        Sellaiset huollattaa autonsa liikkeessä, jotka haluaa että takuu pysyy voimassa.
        Sitten on myös sellaisia kädellisiä joiden olisi syytä huollattaa autonsa liikkeessä,kuten vävymies joka öljynvaihtoa tehdessään laski vaihdelaatikosta öljyt pois ja laitto moottoriin vaan öljyä lisää.
        Ja kukahan korvasi.....

        Ettei tyttäresi pyöräytä mailmaan lisää omatoimisia koheltajia.


      • herman50
        tarvi kirjoitti:

        olla kädetön, kaikki ei vain halua huoltaa autoaan itse, ja hyvä niin. Kysymyshän olikin siitä, että huoltojen hinnat Delta-autossa ovat kohtuuttomat, jopa muihin merkkeihin verrattuna. Vaikuttaa siltä, että se Deltan viiden vuoden takuu maksatetaan asiakkaalla viimeistä €uroa myöten.
        PS: Itse en ole kertaakaan käyttänyt autoa liikkeessä, minkään muun kuin pyöränkulmien säädön takia. Autoilua takana 23 vuotta.

        Kukas sen takuun kustantaa ellei ostaja, joulupukkiko.
        Takuukustannus on osa tavaran hintaa.


      • asiakas
        herman50 kirjoitti:

        Kukas sen takuun kustantaa ellei ostaja, joulupukkiko.
        Takuukustannus on osa tavaran hintaa.

        maksaa kaiken, tosin tuossa tapauksessa ylimääräinen takuu, mainoskikkana, joutuu hiukan uudenlaiseen valoon. Takuu ei perustukkaan laatuun, vaan törkeään huoltojen hinnoitteluun.


    • tuntuu

      olevan, ei voi mitään.

      Ja mitä nuihin käsiin tulee, niin moni varmaan öljyt vaihtais itse mielellään ja muuta pientä mutta kun ei oo mitään paikkaa missä tehä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe