Ottakaa aina huomioon autoa ostaessanne mitä maksaa sen huoltaminen. Ostin 2 vuotta sitten KIA Sorento maasturin enkä selvittänyt 5 vuoden takuun ideaa. Eli rahat otetaan huollosta. KIA Sorennossa vaihdetaan öljyt 7500 km välein 8 litraa. 30 000 km välein vaihdetaan jarru-, kytkin-, jäähdytys-, ohjaustehostimen, perien-
ja vaihdelaatikon nesteet ja öljyt. KIA:ssa öljynvaihto maksaa 150 €. 15000 km huolto 250 € ja 30000 km huolto 690 € eli 8000 mk/vuosi !!!!!
Delta Auto ryöstää sinut huoltohinnoilla
9
4889
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,
kuulostaa pahalta.varsinkin kun ton vääntää markoiksi!
- fyukuiolo
ei nykyään ole pakko teettää merkkiliikkeessä. Saattaa vähän hillitä kukkaron kevenemistä.
- huollattaa
autonsa liikkeissä ja maksaa siitä tai valohoidosta!
huollattaa kirjoitti:
autonsa liikkeissä ja maksaa siitä tai valohoidosta!
Sellaiset huollattaa autonsa liikkeessä, jotka haluaa että takuu pysyy voimassa.
Sitten on myös sellaisia kädellisiä joiden olisi syytä huollattaa autonsa liikkeessä,kuten vävymies joka öljynvaihtoa tehdessään laski vaihdelaatikosta öljyt pois ja laitto moottoriin vaan öljyä lisää.
Ja kukahan korvasi.....- tarvi
huollattaa kirjoitti:
autonsa liikkeissä ja maksaa siitä tai valohoidosta!
olla kädetön, kaikki ei vain halua huoltaa autoaan itse, ja hyvä niin. Kysymyshän olikin siitä, että huoltojen hinnat Delta-autossa ovat kohtuuttomat, jopa muihin merkkeihin verrattuna. Vaikuttaa siltä, että se Deltan viiden vuoden takuu maksatetaan asiakkaalla viimeistä €uroa myöten.
PS: Itse en ole kertaakaan käyttänyt autoa liikkeessä, minkään muun kuin pyöränkulmien säädön takia. Autoilua takana 23 vuotta. - näin !!
vanha-erkki kirjoitti:
Sellaiset huollattaa autonsa liikkeessä, jotka haluaa että takuu pysyy voimassa.
Sitten on myös sellaisia kädellisiä joiden olisi syytä huollattaa autonsa liikkeessä,kuten vävymies joka öljynvaihtoa tehdessään laski vaihdelaatikosta öljyt pois ja laitto moottoriin vaan öljyä lisää.
Ja kukahan korvasi.....Ettei tyttäresi pyöräytä mailmaan lisää omatoimisia koheltajia.
- herman50
tarvi kirjoitti:
olla kädetön, kaikki ei vain halua huoltaa autoaan itse, ja hyvä niin. Kysymyshän olikin siitä, että huoltojen hinnat Delta-autossa ovat kohtuuttomat, jopa muihin merkkeihin verrattuna. Vaikuttaa siltä, että se Deltan viiden vuoden takuu maksatetaan asiakkaalla viimeistä €uroa myöten.
PS: Itse en ole kertaakaan käyttänyt autoa liikkeessä, minkään muun kuin pyöränkulmien säädön takia. Autoilua takana 23 vuotta.Kukas sen takuun kustantaa ellei ostaja, joulupukkiko.
Takuukustannus on osa tavaran hintaa. - asiakas
herman50 kirjoitti:
Kukas sen takuun kustantaa ellei ostaja, joulupukkiko.
Takuukustannus on osa tavaran hintaa.maksaa kaiken, tosin tuossa tapauksessa ylimääräinen takuu, mainoskikkana, joutuu hiukan uudenlaiseen valoon. Takuu ei perustukkaan laatuun, vaan törkeään huoltojen hinnoitteluun.
- tuntuu
olevan, ei voi mitään.
Ja mitä nuihin käsiin tulee, niin moni varmaan öljyt vaihtais itse mielellään ja muuta pientä mutta kun ei oo mitään paikkaa missä tehä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453