No miten vitussa laitetaan MP2:ssa pc:lle koodit?????
Nörtit hei!!!
10
2790
Vastaukset
- repoleved-
helppo homma google on keksitty vai riittääkö aivokapasiteetti??
- jakkivanukas
haista gerbiili ja mikä vit** on google???????
- öhöhö
googleta se, vitun nobo
- jakkivanukas
Äläkä vittu hauku noboksi saatanan sammakonturpa sun kanttis ruveta tekeen testamenttiä jo valmiiksi jos vittuilet mulle!!!!!!!!!
- hohoho
jakkivanukas kirjoitti:
Äläkä vittu hauku noboksi saatanan sammakonturpa sun kanttis ruveta tekeen testamenttiä jo valmiiksi jos vittuilet mulle!!!!!!!!!
Uuh
- JEESUSAUTTAA
jakkivanukas kirjoitti:
repeen, tiedätkö että tuo netissä uhoaminen on todella noloa.
"hui apuaa ilkee jakkivanukas uhoaa netissä ja tulee vetää mua lättyyn! apuaa poliisii! kutsukaa swat, fbi, ym."
tosiaankin käytä sitä googlea www.google.fi
- Kainuun Konkari
- mielestä
ei vitussa kannata vastata tollasille trolleille.
- väärä jakkivanukas
Mene http//www.google.fi ja sinne laitat max payne 2
koodit ni sieltä löytyy koodeja ku metsistä puita ku hiekkaa saharasta ku paskaa navetasta ja kun vettä maailmasta =)- fgddfgdfgf
cheatplanet.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3466387Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731