Kertokaa nyt maalaisellekkin (joka ei kuule niitä paljon puhuttuja huhuja...), että kuka oli se mukamas julkkis, jonka kanssa sarin väitettiin sextailleen juur ennen taloon tuloa??? jossain aiemmassa ketjussa ehkä monessakin on spekuloitu sitä, mutta minä en oo kuullu huhun huhua jotta totuus pöydälle nyt!
Kuka se oli?
6
1183
Vastaukset
- oli Big Brother
Ainakin Sari pyysi sitä treffeille ja lauloi jossain vaiheessa että "iso veli tahdon rakastella sinua".
- .....
eiku ihan oikeesti, KUKA huhupuheiden mukaan se on? huhu ei tietty tarkota että todella ois...
- extrassa ja siitä oli siinä
..... kirjoitti:
eiku ihan oikeesti, KUKA huhupuheiden mukaan se on? huhu ei tietty tarkota että todella ois...
puhettakin.mies se oli ja ihan fiksukin vielä.
- kilaus
extrassa ja siitä oli siinä kirjoitti:
puhettakin.mies se oli ja ihan fiksukin vielä.
No KUKA se oli kun mä en oo nähny semmosta extraa??? on se nyt hemmetin kumma et jos tietoo on ni mix sitä ei voi sanoo... et siis taida tietääkkään mitään, kunhan feikkaat!?!
- dddyg
bb timon kanssa harrastanut seksiä ja tapaillut bb lintsi lindemania eli mikaa jotka ovat viimme vuoden bb:stä
- noi ei oo niitä
just joo, mä aattelin että ihan julkkis mutta eipä sitten... toi timo juttu on kansan mielikuvituksen tuotetta ainakin, muistan talk shown jossa timo oli ja jonka jälkeen täällä alettiin kirjotella moista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126088Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483596Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462780"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661160
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142947Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874