Rakkaat

palstalaiset myös KIITOS

3 kk katsoin 24/7 10-18 tuntia päivässä. Nyt näkyy pelkkää mustaa ruutua ja olen surullinen. Miten voi jäädä ihmisiin talossa näin koukkuun kun minä jäin. Itkettää ja olen samalla suunnattoman iloinen suosikkini Sarin voitosta, mutta Sarin ja muidenkin elämää talossa jään kaipaamaan niin suunnattomasti että kipeää tekee. Ja kyllä, minulla on mies ja elämä senkin jälkeen, mutta BB jätti suuren ison loven sydämmeeni jota nyt koitan paikkailla taas normi arjella. Rakastuin BB:hen ja sen asukkaisiin niin sydämmellä että menee päiviä että pääsen taas siihen elämään kiinni ennen kun alkoi BB. Kiitos ihana Sari kiitos kaikki asukkaat, teidän kanssa elin elämääni 3kk. Odotan jo malttamattomasti ensi vuoden BB:tä

5

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "kertoo ..

jotain tästä kansakunnasta"

• Kalehan se

paras sanoja on....noin tyhmää ja itsekeskeistä hahmoa ei löydy kuin elokuvista..."mää en kestä kun mua määrätään.." Ei voi olettaa kuin vaikeuksia elämässä tuolla asenteella, oma napa ..sen ympärillä näemmä kaikki pyörii..heti mulle kaikki sukupolvee ,mää mää mää...

• viisautta . . .
        Kalehan se kirjoitti:

paras sanoja on....noin tyhmää ja itsekeskeistä hahmoa ei löydy kuin elokuvista..."mää en kestä kun mua määrätään.." Ei voi olettaa kuin vaikeuksia elämässä tuolla asenteella, oma napa ..sen ympärillä näemmä kaikki pyörii..heti mulle kaikki sukupolvee ,mää mää mää...

enemmän kuin tämän palstan kirjoittajilta yhteensä.

Ihmistä, joka uskaltaa sanoa mitä ajattelee vieroksutaan koska se tuntuu tavallisesta taapertajasta pelottavalta, että joku voi tulla ja sanoa suoraan päin naamaa hänen heikkouksistaan.

On myös omaa yksinkertaisuutta, ellei ymmärrä toisen viisautta.

Kale sanoi hyvät sanat; "kertoo jotain... " itse olen koko tämän kisan ajan ajatellut samoin näistä äänestäjistä mutta pitää ottaa huomioon myöskin se, että ne viisaammmat eivät liiku "näissä" piireissä.

• Kattilaa
        viisautta . . . kirjoitti:

enemmän kuin tämän palstan kirjoittajilta yhteensä.

Ihmistä, joka uskaltaa sanoa mitä ajattelee vieroksutaan koska se tuntuu tavallisesta taapertajasta pelottavalta, että joku voi tulla ja sanoa suoraan päin naamaa hänen heikkouksistaan.

On myös omaa yksinkertaisuutta, ellei ymmärrä toisen viisautta.

Kale sanoi hyvät sanat; "kertoo jotain... " itse olen koko tämän kisan ajan ajatellut samoin näistä äänestäjistä mutta pitää ottaa huomioon myöskin se, että ne viisaammmat eivät liiku "näissä" piireissä.

soimaa...turha on tuon kaverin heittäytyä kovin filosooffiseks , itse hakeutunu ohjelmaan ..kylän kovin pyrkyri, "mää pelaan loppuun asti" pah...itkuiita....

• äly hoi

Aina löytyy tyhmiä jotka jää koukkuun vaikka paskalla istumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      316
      6161
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3646
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      148
      2827
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      101
      1742
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1212
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1065
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      973
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      948
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      894
    Aihe