3 kk katsoin 24/7 10-18 tuntia päivässä. Nyt näkyy pelkkää mustaa ruutua ja olen surullinen. Miten voi jäädä ihmisiin talossa näin koukkuun kun minä jäin. Itkettää ja olen samalla suunnattoman iloinen suosikkini Sarin voitosta, mutta Sarin ja muidenkin elämää talossa jään kaipaamaan niin suunnattomasti että kipeää tekee. Ja kyllä, minulla on mies ja elämä senkin jälkeen, mutta BB jätti suuren ison loven sydämmeeni jota nyt koitan paikkailla taas normi arjella. Rakastuin BB:hen ja sen asukkaisiin niin sydämmellä että menee päiviä että pääsen taas siihen elämään kiinni ennen kun alkoi BB. Kiitos ihana Sari kiitos kaikki asukkaat, teidän kanssa elin elämääni 3kk. Odotan jo malttamattomasti ensi vuoden BB:tä
Rakkaat
5
568
Vastaukset
- "kertoo ..
jotain tästä kansakunnasta"
- Kalehan se
paras sanoja on....noin tyhmää ja itsekeskeistä hahmoa ei löydy kuin elokuvista..."mää en kestä kun mua määrätään.." Ei voi olettaa kuin vaikeuksia elämässä tuolla asenteella, oma napa ..sen ympärillä näemmä kaikki pyörii..heti mulle kaikki sukupolvee ,mää mää mää...
- viisautta . . .
Kalehan se kirjoitti:
paras sanoja on....noin tyhmää ja itsekeskeistä hahmoa ei löydy kuin elokuvista..."mää en kestä kun mua määrätään.." Ei voi olettaa kuin vaikeuksia elämässä tuolla asenteella, oma napa ..sen ympärillä näemmä kaikki pyörii..heti mulle kaikki sukupolvee ,mää mää mää...
enemmän kuin tämän palstan kirjoittajilta yhteensä.
Ihmistä, joka uskaltaa sanoa mitä ajattelee vieroksutaan koska se tuntuu tavallisesta taapertajasta pelottavalta, että joku voi tulla ja sanoa suoraan päin naamaa hänen heikkouksistaan.
On myös omaa yksinkertaisuutta, ellei ymmärrä toisen viisautta.
Kale sanoi hyvät sanat; "kertoo jotain... " itse olen koko tämän kisan ajan ajatellut samoin näistä äänestäjistä mutta pitää ottaa huomioon myöskin se, että ne viisaammmat eivät liiku "näissä" piireissä. - Kattilaa
viisautta . . . kirjoitti:
enemmän kuin tämän palstan kirjoittajilta yhteensä.
Ihmistä, joka uskaltaa sanoa mitä ajattelee vieroksutaan koska se tuntuu tavallisesta taapertajasta pelottavalta, että joku voi tulla ja sanoa suoraan päin naamaa hänen heikkouksistaan.
On myös omaa yksinkertaisuutta, ellei ymmärrä toisen viisautta.
Kale sanoi hyvät sanat; "kertoo jotain... " itse olen koko tämän kisan ajan ajatellut samoin näistä äänestäjistä mutta pitää ottaa huomioon myöskin se, että ne viisaammmat eivät liiku "näissä" piireissä.soimaa...turha on tuon kaverin heittäytyä kovin filosooffiseks , itse hakeutunu ohjelmaan ..kylän kovin pyrkyri, "mää pelaan loppuun asti" pah...itkuiita....
- äly hoi
Aina löytyy tyhmiä jotka jää koukkuun vaikka paskalla istumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774