3 kk katsoin 24/7 10-18 tuntia päivässä. Nyt näkyy pelkkää mustaa ruutua ja olen surullinen. Miten voi jäädä ihmisiin talossa näin koukkuun kun minä jäin. Itkettää ja olen samalla suunnattoman iloinen suosikkini Sarin voitosta, mutta Sarin ja muidenkin elämää talossa jään kaipaamaan niin suunnattomasti että kipeää tekee. Ja kyllä, minulla on mies ja elämä senkin jälkeen, mutta BB jätti suuren ison loven sydämmeeni jota nyt koitan paikkailla taas normi arjella. Rakastuin BB:hen ja sen asukkaisiin niin sydämmellä että menee päiviä että pääsen taas siihen elämään kiinni ennen kun alkoi BB. Kiitos ihana Sari kiitos kaikki asukkaat, teidän kanssa elin elämääni 3kk. Odotan jo malttamattomasti ensi vuoden BB:tä
Rakkaat
5
575
Vastaukset
- "kertoo ..
jotain tästä kansakunnasta"
- Kalehan se
paras sanoja on....noin tyhmää ja itsekeskeistä hahmoa ei löydy kuin elokuvista..."mää en kestä kun mua määrätään.." Ei voi olettaa kuin vaikeuksia elämässä tuolla asenteella, oma napa ..sen ympärillä näemmä kaikki pyörii..heti mulle kaikki sukupolvee ,mää mää mää...
- viisautta . . .
Kalehan se kirjoitti:
paras sanoja on....noin tyhmää ja itsekeskeistä hahmoa ei löydy kuin elokuvista..."mää en kestä kun mua määrätään.." Ei voi olettaa kuin vaikeuksia elämässä tuolla asenteella, oma napa ..sen ympärillä näemmä kaikki pyörii..heti mulle kaikki sukupolvee ,mää mää mää...
enemmän kuin tämän palstan kirjoittajilta yhteensä.
Ihmistä, joka uskaltaa sanoa mitä ajattelee vieroksutaan koska se tuntuu tavallisesta taapertajasta pelottavalta, että joku voi tulla ja sanoa suoraan päin naamaa hänen heikkouksistaan.
On myös omaa yksinkertaisuutta, ellei ymmärrä toisen viisautta.
Kale sanoi hyvät sanat; "kertoo jotain... " itse olen koko tämän kisan ajan ajatellut samoin näistä äänestäjistä mutta pitää ottaa huomioon myöskin se, että ne viisaammmat eivät liiku "näissä" piireissä. - Kattilaa
viisautta . . . kirjoitti:
enemmän kuin tämän palstan kirjoittajilta yhteensä.
Ihmistä, joka uskaltaa sanoa mitä ajattelee vieroksutaan koska se tuntuu tavallisesta taapertajasta pelottavalta, että joku voi tulla ja sanoa suoraan päin naamaa hänen heikkouksistaan.
On myös omaa yksinkertaisuutta, ellei ymmärrä toisen viisautta.
Kale sanoi hyvät sanat; "kertoo jotain... " itse olen koko tämän kisan ajan ajatellut samoin näistä äänestäjistä mutta pitää ottaa huomioon myöskin se, että ne viisaammmat eivät liiku "näissä" piireissä.soimaa...turha on tuon kaverin heittäytyä kovin filosooffiseks , itse hakeutunu ohjelmaan ..kylän kovin pyrkyri, "mää pelaan loppuun asti" pah...itkuiita....
- äly hoi
Aina löytyy tyhmiä jotka jää koukkuun vaikka paskalla istumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3166161Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483646Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1482827"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1011742- 671212
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811065Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145973Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10948Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11894