ensi vuoden bb

nuuski

onko kukaan muu menossa ens vuoden bb:n hakuun? mä itse ajattelin hakea vaikka edustankin enemmän sitä "Kaki-ikäluokkaa.."
veljen kanssa lyötiin veto et meistä kumpakin hakee.. saas nähdä miten käy..

136

38882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennäjuu

toivottavasti ens vuonna ei koko sarjaa edes tule...............

• Kannatan !

Tuli katsottua kummastakin tuotantokaudesta sen verran että on varaa arvostella. Kaupallinen kanva osaa tuhota kaiken mihin ryhtyy. Niin tämänkin formaatin, joka sinänsä ei ole kovin hyvä muutenkaan, mutta senkin vähän tuhokanava saa typeräksi. Siksi kolmas tuotantokausi on iditiomismia.

• JEEJEJJEE

NO ELÄ KATO JOS EI KIINNOSTA LESTA.

• _--_

kun se tulee ens vuonnakin!

• Sari ansaitsi voittonsa

• keski-ikäinen suomalainen mies
        Kannatan ! kirjoitti:

Tuli katsottua kummastakin tuotantokaudesta sen verran että on varaa arvostella. Kaupallinen kanva osaa tuhota kaiken mihin ryhtyy. Niin tämänkin formaatin, joka sinänsä ei ole kovin hyvä muutenkaan, mutta senkin vähän tuhokanava saa typeräksi. Siksi kolmas tuotantokausi on iditiomismia.

Suuri ja ratkaiseva merkitys on sisällä olevilla ihmisillä. Mielipiteeni on, että kilpailijat pitää edustaa mahdollisimman suurta skaalaa ihmistyyppejä, niin rodullisesti, ikäisesti ja sivistykseltään kuin taipumuksiltaan.
        Pitää olla nuorta, keski-ikäistä ja jopa varttuneempaa. Valkoista, mustaa, keltaista rotua ja mustalaista. Heteroa, homoa, Bi ja lesboa ennenkaikkea. Eli mahdollisimman sekalainen soppa. Samoin sopimukset pitää olla sellaiset, että siellä tohtii jokainen tehdä mitä vaan, kun ei loukkaa ruumiillisesti toisen terveytrtä! Räväkkyyttä, reipasta toimintaa, ei hyssyttelyä, vaan todellista luonnollista elämää. Tosi miehet ja naiset, jotka ei ujostele toimintaa.

• ikäkriisi
        keski-ikäinen suomalainen mies kirjoitti:

Suuri ja ratkaiseva merkitys on sisällä olevilla ihmisillä. Mielipiteeni on, että kilpailijat pitää edustaa mahdollisimman suurta skaalaa ihmistyyppejä, niin rodullisesti, ikäisesti ja sivistykseltään kuin taipumuksiltaan.
        Pitää olla nuorta, keski-ikäistä ja jopa varttuneempaa. Valkoista, mustaa, keltaista rotua ja mustalaista. Heteroa, homoa, Bi ja lesboa ennenkaikkea. Eli mahdollisimman sekalainen soppa. Samoin sopimukset pitää olla sellaiset, että siellä tohtii jokainen tehdä mitä vaan, kun ei loukkaa ruumiillisesti toisen terveytrtä! Räväkkyyttä, reipasta toimintaa, ei hyssyttelyä, vaan todellista luonnollista elämää. Tosi miehet ja naiset, jotka ei ujostele toimintaa.

Olen samaa mieltä että tälläinen pian keski-ikäinenkin voisi osallistua ensivuoden bb.hen.Sekä myös tummat ja muut vähemmistöt pitäsi olla edustettuna.

• hoo
        Kannatan ! kirjoitti:

kansa saa sitä mitä tilaa, jos suosittu ohjelma idiotismia niin soupanot, valtaväki määrää kuten vaaleissa ja nyt nukuttaa

• se on Meitsi täälä moi

Jos olet alkoholin perään, Bi-sex, pukeudut rumasti ja puhelet virpomisjuttuja,ruma naama ja vartalo niin ne ottaa sut.

• jennijee

mun pikkuserkku joka on goottityylinen 20vee niin hakee

• MUKAAN

Heti kun seuraavaan BB-kisaan alkaa haku, niin aion laittaa hakemuksen sisälle. Ja, aion päästä myös valituksi taloon.

Laitan siellä talossa kaiken sitten ranttaliksi !

Järjestän pyjama- / yöasu bileitä siellä,

aion juottaa kaikki känniin siellä joka
      toinen päivä....

aion järjestää siellä alastomuus bileitä kerran viikossa....

aion naitattaa itseäni jokaisella vastakkaisella sukupuolella siellä...

Ja, kaiken huipuksi käyn suihkussa kaikkien vastakkaisten sukupuolien kanssa YHTÄ AIKAA !

• moip

tyhmä viesti

• Vakooja

Jos olet nainen toi voisi onnistuakkin,mutta jos olet mies niin unta näet !!!!!!!!

• mitiä

ei suo kuitenkaan valita taloon.

• dfdfdf

vitu hoomo

• kokokokoko

lol :DDD:D::D:D:DD:D:D::D:D:D;ER FBFSBMED

• atkoo

tällainen olis kotona ,ei bb-taloon

Niin voihan se olla että kolmannella kaudella ei anneta viinaa kilpalijoille juuri ollenkaan... Tosin brittilässä siitä kaudesta tuli melkein floppi. Ei kuulema katsojia kiinnostanut katsella kun jengi vaan hengaa selvinpäin!

• ei bb fani

Toivottavasti sitä sarjaa ei koskaan olisi alkanutkaan. son ihan hirvee, ei kukaan täysjärkinen sinne hae saatika mene jos pääsee!!!!! MINÄ EN TYKKÄÄ

• Ohoo

Juu tottakai ne jo olleet kaudet peruutetaan ja pyyhitään ihmiskunnan muistista, eikä uusia tule, ei tietenkään kun sinä niin haluat.
        V***t mä sanon. Meitä on aika paljon jotka pitivät/pitävät ko. sarjasta, joten luulenpa katsojalukujen sanelevan aika pitkälti sen että uusia kausia tulee, vieläpä monta.
        Mikään eikä kukaan pakota sua sitä katsomaan, kanavan saa vapaasti vaihtaa. Enkä ymmärrä kuinka se voi sua häiritä, jos jollain kanavalla sattuu olemaan ohjelmaa jota et halua katsoa.

• totta kai kannattaa koittaa...

joo o sinne haetaan kaverin kanssa ja tavotehan on pistää bb talon suunnitelmat uusiks :D

• too young .. :(

ehdottomasti kannattaa hakee !!! tollasia tilaisuuksia ei useasti tuu !! :) eikä sellasia kokemuksia saa, kun vain sinne menemällä !! :) itse hakisin jos vaa voisin, mutta kun oon vasta 1 kk päästä täyttämäs 17, ni en vielä ensi vuonna pääse, mutta jos se on vielä 2008 vuonna, ni tottakai mä haen sinne ..

• omppu

Kyllähän sitä vois hakee. Olen tosin sillon vasta 19 vuotias että luultavasti haku kaatuu jo pelkkään ikään. Aina oon kyllä isosiskon kanssa liikkunu (12 vuotta vanhempi) että ei se henkinenikä oo numeroista kiinni vaan nehän ne aina ratkasee. Oon hirmu sosiaalinen tapaus että oishan se kiva päästä kokeilee mitä porukat tykkää.

• w-hammas

pitäis nyt semmonen pikkasen enemmän vaihtoehtoisempi porukka kasata. mukaan voisi laittaa esimerkiksi vammaisia, reilusti ylipainoisia sekä seksuaalisesti erilaisesti suuntautuneita.

• ihmeessä

olet sen verran erikoinen et pääset varmasti taloon kavereittes kanssa.

• ja vanhempia

Kyllä lähtisin jos olisi vähän eri aloilta ja kaiken ikäisiä.
      Siitähän sitä hyvä soppa syntyisi.
      BB terveisiä, varttuneempi ikäluokka olisi paikallaan ja nuoria myös.

• siellä

sitä sivistystä näkyi ja kaikki meni päin p:tä ja sotki vielä toisenkin kilpailijan omiin sotkuihinsa.

• -65

hakisin myös, mutta olen 41v. tunnen kyllä itseni aina nuoremmaksi.ja olisin kyllä ton porukan kanssa sopeutunut, eikö ne vois ottaa meitä nelikymppisiä välillä sinne, edes muutama.

• ggg

Ketä kiinnostaisi seurata ikäloppuja papparaisia?? EI KETÄÄÄN!
      Kaikki haluu nähdä nuorta kauneutta/komeetta,hulluutta.. tavallista suomalaisuutta ! mutta ei vanhoja. not.

• Ei ikäloppu

Kyllä siellä pitäisikin olla vähän vanhempia esim. jotain 40 täyttäneitä. He keksisivät kyllä muutakin tekemistä kuin sängyssä löhöilyn ja sanoisivat muutakin kuin niinku, niinku,niinku.

• eri mieltä

ja mitä tarkoitat sanalla "vanha"? Olenko vanha, kun olen syntynyt hieman ennen sotaa, en ole! Olisi hasukaa nähdä, miten aikuiset ihmiset pärjäävät tuollaisissa tiloissa ja noilla rekvisiitoilla. Saataisiin nauraa tai itkeä.

• Mymmelimyy

Eipä tuolla nytkään komeutta ja kauneutta nähty, Olli ällö, yks "pottunokka", kahjo "Kaki ja mitä niitä olikaan. Miksi ihmeessä vanhat ällöttää, itsekin vanhenet hyvää vauhtia.

• Usko Thansen
        eri mieltä kirjoitti:

ja mitä tarkoitat sanalla "vanha"? Olenko vanha, kun olen syntynyt hieman ennen sotaa, en ole! Olisi hasukaa nähdä, miten aikuiset ihmiset pärjäävät tuollaisissa tiloissa ja noilla rekvisiitoilla. Saataisiin nauraa tai itkeä.

Olen samaa mieltä kanssasi, jos mukana olisi vanhempia ihmisiä, siis järkeviä aikuisia eikä tuollaisia asenteeltaan "teinipissiksiä", ohjelmaa olisi hauskempi seurata. Vanhempi porukka osaisi keskustella järkevästi, eikä aika menisi turhanpäiväiseen lässytykseen. Varmasti olisi mielenkiintoisempia väittelyitä ja keskusteluja.

• Symppis

Mun mielestä ois ihan kiva jos tulis vähän vaihtelua.. Sinne ku pistää jtn. 40-50 v.
        ikäsiä, ni jotain tapahtuu!

• ihan ok
        Usko Thansen kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi, jos mukana olisi vanhempia ihmisiä, siis järkeviä aikuisia eikä tuollaisia asenteeltaan "teinipissiksiä", ohjelmaa olisi hauskempi seurata. Vanhempi porukka osaisi keskustella järkevästi, eikä aika menisi turhanpäiväiseen lässytykseen. Varmasti olisi mielenkiintoisempia väittelyitä ja keskusteluja.

mutta jos sinne laitettaisiin nelikymppisiä ja iäkkäämpiä ihmisiä, talon touhu rauhoittuisi liikaa.
        En usko keskustelujen ja väittelyiden kiinnostavan nuorempia aikuisia, jotka kuitenkin ovat BB:n kohdeyleisöä. Luulenpa että katsojaluvut romahtaisivat aika pahasti.
        Mutta ehkäpä tuotantotiimi voisi harkita kahden BB:n tuottamista, toinen nuoremmille, toinen "aikuisemmille"...

• hoitoon

mieluummin

• slammer

Terve!
      Kuka nyt haluaisi sulkeutua pieneen koppiin joukkoon ääliöiden kanssa ei kukaan, tai no tietty ne rahanhimoset pellet mut mut....

sitä en tajua et kuka vittu katselee tuollaista paskaa?!

• kärpix

Kyllä sinne pari-kolme 40-50 vuotiasta kiimaista miestä tai naista mahtuis hyvin sotkemaan vähän soppaa..

• oooonn

Esimerkiksi Hollannin BB-ohjelmassa oli useampikin yli nelikymppinen. Miksi ei meilläkin?

• Mymmelimyy

Voisin hakea mukaan jos ohjelmaan otettaisiin myös vanhempaa ikäluokkaa, joka osaisi puhua keskenään eikä aika menisi älyttömään ryyppäämiseen ja muuhun turhaan "kohkaamiseen". Seniorisarjassa voisi olla 40- 70 vuotiaita.

• _Von_

ei se vedä katsojia puoleensa. vitun ahneita sikoja jotka kumminkin ei tee sitä hommaa kunnolla.

• juju

Vanahoja ryppysiä naamoja ei kiitos.Aatteles ny eihän niitä vois tatuoidakkaan.Vanaha naama krapulaisena ei.Mä oon itteki vanaha.Siis 60ja kuoleman väliltä he he

• vois olla, että...
        juju kirjoitti:

Vanahoja ryppysiä naamoja ei kiitos.Aatteles ny eihän niitä vois tatuoidakkaan.Vanaha naama krapulaisena ei.Mä oon itteki vanaha.Siis 60ja kuoleman väliltä he he

vanhemmat uskaltais tehdä siellä yhtä sun toista paljon enemmän kuin nuoremmat ja eihän sitä nyt kovin ryppyisiä tarttis sinne kuitenkaan valita :D

• _Von_

Vittu se näyttää ihan sialta joka vitun kuvassa... oikeen nykylutka

• jenni**

kyllä vain, tarkoitus olis hakea, niin kun kahtena edellisenäkin kertana. Taloon pääseminen olis niin mahtava kokemus, tutustua uusiin ihmisiin ja samalla oppis itsestään uusia puolia.tsemppiä kaikille muille hakijoille!=)

• ilman teeveetäkin pärjää

Saman asian voi ajaa ihan kotoakin käsin.
        Sen kun menee ulos tutustumaan ihmisiin ja teettää itsellään luovaa toimintaa, niin ei tarvitse minnekään bb-taloon ryysiä.

• turhin ohjelma

15 minuuttia kuuluisuutta. Sitähän kaikki haluaa ja vuoden päästä kukaan ei muista kuka voitti viime vuonna.. hohhoijjaa... turhaaa....

• kamikaze 33

eli meinaaks SUB tosiaan jatkaa tätä skeidaa? Laittas nyt jo vähän parempaa ohjelmaa!!
      Voi VI...

• . Vastaaja

En ole ajatellut hakea mukaan.

• aikaa olla sielläkin

Mekin kaverin kanssa haetaan. Ikä 72v ja 68v.
      Saa nähdä , esiintyykö ikärasismia. Jos niin katsotaan , mitä tehdään

• vielä hake

Ei tulisi pieneen mieleenkään!!!! Eihän siinä muutako juopotellaan!!

• toivoa

että se typerä ohjelma olisi vihdoinkin loppunut;(

• yx vaan

toivotaan et joku viisastuu eikä sitä sontaa esitettäis,saati edes filmattais.kyl nyt ois jo aika jonkun ottaa järki käteen ja lopettaa tuollaisen paskan tuotto lopullisesti vai eikö suomesta enää löydy muita kuin älykääpiöitä jotka luulevat olevansa jotain "suurempaa".

• vihaaja

Kuka oikeesti jaksaa tämmöstä paskaa kattoo joka vuosi? Vois parempaakin ohjelmaa tulla. Täähän on tullu jo 2 kertaa ja ens vuonna uuestaan. Sama juttu kun jossain Selviytyjissä tai Amazing racessa, aina vaan uuestaan. Hankkikaa Canal plussa tai Mtv:n kanavapaketteja tai heittakää telkkunne järveen!

• jos pääsen

lupaan ärsyttää kaikkia talossa olevia raskaimman päälle niin että olen joka äänestyksessä. Teidän tehtävä on sitten pitää minut talossa. ;D

• Mira :)

*viheltelee*

• MÄÄ HALUUN

TEINI BIG BROTHER. JOS olisin 20vuotias niin hakisin mut oon 14. toivottavasti tulee.

• ihmettelijä nro 657458

Minä en ainakaan aio olla missään tekemisissä koko sarjan kanssa. Yhtään osaa en ole katsonut, enkä aio katsoa. Ärsytti suunnattomasti kuinka paljon siitä sarjasta iltapäivälehdissä ja Suomi24-sivuilla kirjoitettiin. Niinkuin ei olisi tärkeämpää uutisoitavaa. Pidän kaikkia ohjelmaan osallistuvia ihmisiä täydellisinä idiootteina.

• haen!

Joo siis mä oon niin hakemassa sinne! Ongelmana vaan pieni paljastumisen ja järkytyksen riski suurelle suvulleni alkoholin ja tupakan käytöstäni! :D

• aseass

Zapera on analyysi-instituutti,
      joka tekee kyselykaavaketutkimuksia Internetissä.

Nyt sinäkin voit liittyä joukkoon.
      Vastaamalla kyselyihin (saat niitä sähköpostitse) kerään pisteitä ja pisteillä voit tilata Panelstoresta tavaraa aina cd-levyistä elektroniikkaan.

Tämä ei tuki sähköpostiasi / puhelintasi mainoksilla, joten voit huoletta liittyä joukkoon ja ansaita palkintoja:

http://www.zapera.com/member/?cmd=Join&lang=FI&ID=FI12560

• tämmönen pelleily

Oikeesti v***u eikö teiän elämäs oo muuta ku BB BB BBB BB BB BB BB BB BB BB BB BB BB BB BB!!! Eikäö kellään muulla oo mitta täynnä sitä!??!!??

• ja hellät tunteet...

kyllä löytyy meitä innottomiakin...eipä sellanen touhu kiinnosta...onneks tulee muilta kanavilta muuta,canalia katotaan, eikä BB mainoksetkaan näy meidän toosassa...

• keitto

Ei totellakaan häirinny, oli heleppo seurailla, sen kun lukasi ossuuskaupan kassalla lööpit niin siinähän sitä pysy ajan hermolla.

Nyt ei häiritte senkään vertaa, mitä nyt se voittajatyttö oli vissiin keitoissa ittensä meikannu - oli aika hurja tapaus - ihankuin olisi käyny venäläisessä hiilikaivokessa.

• näköjään hakee

suomem bb eehen.

• näköjään hakee

suomem bb eehen.

• MollaMaia

Joopa joo....Katselin ensimmäisen BB:.n, toista en vilkaissutkaan. Olen 65 vuotias mummeli ja nyt ajattelin repäistä ja pyrkiä 3:een BB:hen. Käyn ensin rypyt silottamassa ja silikonit laitattaan. Jos kävis niin hyvä säkä että minut hyväksyttäisi, niin ottaisin liokuvoiteen mukaan kun tuota sexsiäkin siellä kuuluu harjoittaa... hahhaaa

• täällä kans mummeli

Eiköhän yritetä. Minä olen kyllä sua humattavasti nuorempi kun olen vasta 54v. sairaseläkkeellä! Tyttöset ne ne laittaa kassiin meikit ym. stringinsä. Minä pilleripurkit ja villahousut. Mun ei tarvi kun tekarit käyttää huollos ja ei kun menoks! Toivottavasti ottaa muutaman meidän ikäsen papparaisen niin saatais sutinaa aikaa! Eikä sen väliä vaikka olis tollanen MIKA joka kähmis en panis pahakseni! Eikä sit isoveljen tarvi tulla väliin!!!!

• r|i|a

nii kuten otsikko sanoo mistä???

• J0nppa

Vois sitä ihan vitsillä kokeilla, kun en kuitenkaan pääsis. Ei ne varmaan ees ottais mun ikäsiä sinne, oon sillon 19, jos hengissa ollaan. Millos se haku alkaa?

• häh höh

voi ilmoittua sinne....takuulla menen jos pääsen ja toiminnasta ei ole puutetta sen jälkeen.....tulee kaikkea mitä kansa haluaa nähdä...ilman estoja...

• HCCotD

lisää kakkua pullakansalle

• Kiki  

Ja tehdään vain yksi kausi vuodessa, miksi ei esim. kolmea kautta vuodessa?

Koska asiahan on näin että:

-Juorulehdet tykkää
      -Katsojat tykkää
      -Kilailijat tykkää
      -Subtv tykkää
      -Tuontanto tykkää

Joten miksi panata hyvää rahan lähdettä?

• en tykkää

ai katsojat tykkää...tänään luin lehdestä että katsojia vaivaiset 270 000, eipä taida kiinnostaa katsojia tollanen sekoilu. menkää töihin ja tienatkaa
        rehellisesti rahat....

• ?????
        en tykkää kirjoitti:

ai katsojat tykkää...tänään luin lehdestä että katsojia vaivaiset 270 000, eipä taida kiinnostaa katsojia tollanen sekoilu. menkää töihin ja tienatkaa
        rehellisesti rahat....

Onko jokaiselta suomalaiselta kysytty kattooko ne?

Ei ole!

Ja kaikki tykkää, joten miksi panatat siis?

• tykkää???

-Juorulehdet tykkää
        ------------------------
        takuulla paskasta on hyvä kirjoittaa!! se jää haisemaan pelkkää pahaa ihmisistä kertovat!!

-Katsojat tykkää
        -------------------------
        Rohkenen epäillä? tarvii olla melko yksikertainen
        jne....joka tätäkin roskaa haluaa seurata..

-Kilailijat tykkää
        Juu "kilailijat" varmaan...ovat henkisesti loppu ohjelman jälkeen...ja valmiit lataamoon!!

-Subtv tykkää
        ----------------------------
        Sub tv pitäisi haastaa käräjille roskan tuottamisesta juoksesti

-Tuontanto tykkää
        joo..."Tuontanto" niin varmaan!! hahahaha

Kun katsoo tänkin viesti kirjoitus virheet voidaan päätellä minkä tasoiset ihmiset tätä soopaa katsoo

• aaha..
        ????? kirjoitti:

Onko jokaiselta suomalaiselta kysytty kattooko ne?

Ei ole!

Ja kaikki tykkää, joten miksi panatat siis?

Kaikki ei todellakaan tykkää ku vain lukisit esimerkiksi tästä palstasta niin ainakin 70% vastauksista haukkuu BB:tä jos et ole huomannut, toiseksi laskelmat tulevat suoraan Tv asemilta kerran he voivat katsoja luvut nähdä!

ja jos sarjaa lähetettäisiin jatkuvasti innostus ideaan loppuisi ja kukaan ei enää katsoisi BB:tä

Itse inhoan syvästi tätä sarjaa koska se antaa erittäin huonon kuvan nuorille millainen muka "pitäisi" olla, BB boikottiin kiitoksia

• ergerw
        tykkää??? kirjoitti:

-Juorulehdet tykkää
        ------------------------
        takuulla paskasta on hyvä kirjoittaa!! se jää haisemaan pelkkää pahaa ihmisistä kertovat!!

-Katsojat tykkää
        Rohkenen epäillä? tarvii olla melko yksikertainen
        jne....joka tätäkin roskaa haluaa seurata..

-Kilailijat tykkää
        Juu "kilailijat" varmaan...ovat henkisesti loppu ohjelman jälkeen...ja valmiit lataamoon!!

-Subtv tykkää
        ----------------------------
        Sub tv pitäisi haastaa käräjille roskan tuottamisesta juoksesti

-Tuontanto tykkää
        joo..."Tuontanto" niin varmaan!! hahahaha

Kun katsoo tänkin viesti kirjoitus virheet voidaan päätellä minkä tasoiset ihmiset tätä soopaa katsoo

Kyllä juorulehdet tykkää, kirjoitti paskaa tai ei.

Ja jos katsojat ei tykkäisi, miksi näiden palstojen viestitahti olisi 4000 viestiä päivässä?

Ja kyllä yleensä tykätään kun saadaan hyvät esiintymispalkkiot, pääsee julkkikseksi, ja voittaja saa jopa ison potin, ne ketkä haluaa sinne, tykkää!

Ja toki sub tykkää, kun saa katsojia.

Eli kakki tykkää, kaikki.

Ja kirjoitusvirheet kuuluu kirjoittaa yhteen, ja pilkun käyttö on mys sallittua, ja itse en katso tuota soppaa, mutta miksi sarjaa pitää pantata, koska tosiaan se tuottaa todella hyvin, ja enemmän kausi kaudelta!

• zasxdcfvg
        aaha.. kirjoitti:

Kaikki ei todellakaan tykkää ku vain lukisit esimerkiksi tästä palstasta niin ainakin 70% vastauksista haukkuu BB:tä jos et ole huomannut, toiseksi laskelmat tulevat suoraan Tv asemilta kerran he voivat katsoja luvut nähdä!

ja jos sarjaa lähetettäisiin jatkuvasti innostus ideaan loppuisi ja kukaan ei enää katsoisi BB:tä

Itse inhoan syvästi tätä sarjaa koska se antaa erittäin huonon kuvan nuorille millainen muka "pitäisi" olla, BB boikottiin kiitoksia

Ai TV-asemat näkee kuinka monta katsoo heidön ohjelmiaan, mäkun oon luullut että analoginen ja digitaalinen tv on 100% yksisuuntainen...

Ja jos lähettäisiin niin että olisi vain kuukauden tauko, ei kiinnostus loppuisi, kun olisi kuitenkin aina uudet kilpailijat, ja uudet tehtävät jne. ja teemaohjelmiakin voitaisiin pitää, kuten että mukana olisi vain alle 25 sinkkuja homomiehiä

• iso-äiti
        ergerw kirjoitti:

Kyllä juorulehdet tykkää, kirjoitti paskaa tai ei.

Ja jos katsojat ei tykkäisi, miksi näiden palstojen viestitahti olisi 4000 viestiä päivässä?

Ja kyllä yleensä tykätään kun saadaan hyvät esiintymispalkkiot, pääsee julkkikseksi, ja voittaja saa jopa ison potin, ne ketkä haluaa sinne, tykkää!

Ja toki sub tykkää, kun saa katsojia.

Eli kakki tykkää, kaikki.

Ja kirjoitusvirheet kuuluu kirjoittaa yhteen, ja pilkun käyttö on mys sallittua, ja itse en katso tuota soppaa, mutta miksi sarjaa pitää pantata, koska tosiaan se tuottaa todella hyvin, ja enemmän kausi kaudelta!

Kannattaa kuitenkin harkita tarkkaan sinne hakeutumistaan.
        - Jos sinulla on hiukankaan luurankoja kaapissa, voit olla varma että ne kaivetaan kaikkien tietoon.

- Kaikki henk koht tapasi ja puutteesi ruoditaan ja retostellaan keskustelu sivuilla ja chateissa.

- Kaikki sanomisesi ja puheesi ruoditaan julkisuudessa.

- Todennäköisesti et kumminkaan voita, vain yksi voittaa. Häviät julkisuudesta tuotapikaa muuten, mutta kaikki nega mitä satut tekemään päätyy jukisuuteen vielä vuosienkin päästä.

- Kannattaako? Mieti tarkkaan!

• aaha...
        zasxdcfvg kirjoitti:

Ai TV-asemat näkee kuinka monta katsoo heidön ohjelmiaan, mäkun oon luullut että analoginen ja digitaalinen tv on 100% yksisuuntainen...

Ja jos lähettäisiin niin että olisi vain kuukauden tauko, ei kiinnostus loppuisi, kun olisi kuitenkin aina uudet kilpailijat, ja uudet tehtävät jne. ja teemaohjelmiakin voitaisiin pitää, kuten että mukana olisi vain alle 25 sinkkuja homomiehiä

Mites sää luulet että katsoja luvut lasketaan herra yksimielinen, ei sitä mennä kyselemään ovelta ovelle .

esim jos sarja ei kerää katsojia tarpeeksi katsoja lukuja niin se lopetetaan.

• jos vaan uskaltais

Haluaisin kyllä hakea, mutta enpä usko että pokkaa riittää. Ja haluaisko sitä olla 24/7 kameroiden alla? mut kokemus varmasti mahtava!

• hölmöä

en hae, eikä kiinnosta....jos katsojia ei ole 270 000
      enempää, hittoako tollasta törkyohjelmaa edes tehdään...

• juhani72

ajattelin myös hakia

• tajuisivat

ens kaudelle valita muitakin ku 3-kymppisiä pääkaupunkiseudulta!!

• taas lisää

Piisää nuorisolla (vanhemmilla) rahaa maksaa niitä äänesyslaskuja.. taas tulee tuota saastaa tuutin täydeltä..

• no name

jos bb -08 tulee niin haen sinne aivan varmasti.

• Kanenite

Se on kuulkaas sellanen juttu, että Big Brother in my ass! Huono sarja, yksi paskimmista mitä ikinä tullut. Mua kiinnostaakin kovasti mitä ihmiset tekee siellä 24/7. Porukka haluaa vaan näyttää lärvinsä telkasta jos ei muuta.

• Voitosta

ei niin väliä, kunhan nyt sais hetken kokemuksen paikasta. Kiinnostaa kyllä kokeilla että miten sitä niin isossa, mutta täysin uppo-oudossa, porukassa tulee muiden ihmisten kanssa toimeen.

• Kokkooooooooooookla

Jep. Aattelin hakea, koska olen paremman näköinen mies kuin Sari Nygren, ja paremman näköinen nainen kuin Kaarlo The Lunatic.

• hubalahöbala

Eieieieieiei enäääääään.
      Lopettais jo ajoissa.

• juptoni

kulje vain samaa tietä

• joonna87

olen silloin 20, kun ens kauden bb alkaa.. huoliskohan ne mut sinne :D
        alkoholia menee, en pihtaile ja olen hullu :D
        hmm :D

• joupa jou

Ei tiiä vielä.. Toisaalta juttujen ja iän perusteella sopisin sinne mut en harrasta tota alkoholi/pettämislinjaa, itellä kun on aviomies.. Tuskinpa edes pääsisin taloon asti..

• Toki

"Olen helppo ja tyhmä. Juon ja itken paljon ja mielelläni."

• noxxxxxx

Saisi olla ikähaarukka ja ihmiset eri suuntiin meneviä niin olis ainakin enempi vipinää ?
      UUsia ideota ,myös muillekkin jotain ,vaikka tavaroita jota käyttävät, palkkioksi.

• kotitonttu

hain muutes thon kakkoseenki ja varmaan siihen kolmanteenki jos vaan ensvuonna on semmonen tilanne.

• aaha...

BB:n finaalia seurasi 540 000 elämäänsä kyllästynyttä ihmistä joilla ei muutakaan tekemistä iltapäivällä ollut kuin katsoa kännisten teinin örvellystä televisiosta.

ja sitten tohon tulevaan BB kolmoseen, sanon vaan että eikö tästä paskasta päästä vielläkään eroon?
      On niin paljon muutakin ohjelmaa mitä SubTv voisi lähettää.

Suomalaiset reality sarjat boikotiin!
      ja jotain mielenkiintoista tilalle

• keskiikäänen

kyllä sitä ollaan niin tosikkoa, että.......
        onhan tosi tv niin tympeeää ja kuvottavaa, vai?
        toista se on fiktio, sitä se sulle pitää olla!

• aaha...
        keskiikäänen kirjoitti:

kyllä sitä ollaan niin tosikkoa, että.......
        onhan tosi tv niin tympeeää ja kuvottavaa, vai?
        toista se on fiktio, sitä se sulle pitää olla!

Fiktio on vain yksinkertaisesti parempaa katsottavaa kuin joidenkin nuorten känninen örvellys telkarissa. huonoa kuvaa näytetään nuorille että kännätä pitäis ja tehdä itsestään täysi luuseri ihmisten edessä.

itse ikää on 19 ja mielestäni tuolaiset ohjelmat ei sovellu muutakuin elämäänsä kyllästyneille joilla ei muuta tekemistä ole ku tv:n ääressä löhöily

• aaaaaa

No hakisin ihmeessä jos olisin täys ikänen:D
      Onnee teille hakemiseen.. ;))

• subtv

Ihan pimeetä vouhotusta tuollaisista roskaohjelmista.

• Sari ansaitsi voittonsa
    • jo vain kyllästynyt

kerta kaikkiaan älykääpiöitten ohjelma.

• Nimetön

Voi herran jumala. Paska ei ole hyvää edes kolmannella kerralla. Oikeasti voisi tosi-TV kuolla pois kuten mobiilipelit teeveestä ja ostostv.

• aaaaaaltonen

Kyllä sitä vähän tuli mieleen että jos vaikka hakis... 21 ikää vast kyllä on, mutta sen verran sekopää olen että vois olla hauska lähteä kokeilemaan onneaan :)

• KIINNOSTAA....

Onkohan oikeesti mitään älyttömämpää kuin moinen BB??? Käyttäis suppotv rahansa vaikka vähän fiksummin!!

• Herts

Kyllä on aivan tyhmä ,jo ajatuksenakin ,koko kolmas kerta

• mateni

En halua masentaa, mutta eikö ihmisillä ole muuta katsottavaa kuin tirkistely? Olen ihmeekseni nähnyt, kuinka 60 vuotiaat mummot hihkuvat kuin on kiva kurkistella BB-talossa asuvien killuttimia ja kuinka se sanoi sitä ja toinen tätä. Onko ihmiset niin loppu, että tuhlaavat aikansa tuijottamalla surkeita tv-ohjelmia illat pitkät?

• frage

ei jatku,täysin typerä ohjelma

• spock666

Halvalla!

KYllä tuottajalla ja rahankerääjillä on hymyt herkässä!

VEikkaanpa että ensivuonna kierto lyhenee ja jengii tulee ja lähtee ku stockan ovista konsanaan.

Kun näin tän formaatin ekan kauden ruotsin Kanal5:lta

Niin mielessä kävi että jos oisin vanhempi niin rupesin tekee tätä suomessa.. kesti about 3v ennen ku tää paska tuli suomeen. Aika hiljaista vintissä!

• Tavan tallustelija

Minun mielestä ei tarvitsisi koko sarjaa tulla enää ensi vuonna.Joten en todellakaan hae sinne.En ole niin huomionkipeä ja typerä ihminen.

• LIIAN KAUAN NETISSÄ

Eikö toin Sarin naaman jo sais pois tuolta Suomi24 etusivulta. Nainen ei ole edes nätti, vaan rumasti meikattu mimmi. BB:stä on vouhotettu jo tarpeeksi. Alkaa tympiä.

• rok-kari

Mä en ymmärrä haukkujia. Toivottavasti BB:hen tulee loputtomasti uuisa tuotantokausia. Ei siihen kyllästy ikinä. Mutta ei enempää kuin yksi tuotantokausi vuodessa.

• LIHOTIT
        rok-kari kirjoitti:

Mä en ymmärrä haukkujia. Toivottavasti BB:hen tulee loputtomasti uuisa tuotantokausia. Ei siihen kyllästy ikinä. Mutta ei enempää kuin yksi tuotantokausi vuodessa.

TUOTANTOYHTIÖN KUKKAROA ÄÄNESTYKSILLÄSI.
        HOMMA KUN ON TÄYTTÄ RAHASTUSTA. YMMÄRTÄISIN IDEAN, JOS PYSTYISI ÄÄNESTÄMÄÄN ESIM. NETISTÄ ILMAISEKSI.
        NÄIN KUN ITSE MAKSAA TV LUVAN, NIIN EI SITÄ VIITSI ENENPÄÄ SINNE RAHOJANSA TUHLATA.
        OYYAKOOT MAINOSTAJILTA ENENMMÄN RAHAA, JOS EIVÄT SITÄ PYSTY MUUTEN TUOTTAMAAN.
        STUDIOONKIN VOISI OLLA MAKSULLISET LIPUT ESIM. 100 EUROA ILTA. SILLOIN RAHASTETTAISIIN NIITÄ JOTKA SITÄ KIIHKEÄSTI HALUAVAT.

• Kake--
        LIHOTIT kirjoitti:

HOMMA KUN ON TÄYTTÄ RAHASTUSTA. YMMÄRTÄISIN IDEAN, JOS PYSTYISI ÄÄNESTÄMÄÄN ESIM. NETISTÄ ILMAISEKSI.
        NÄIN KUN ITSE MAKSAA TV LUVAN, NIIN EI SITÄ VIITSI ENENPÄÄ SINNE RAHOJANSA TUHLATA.
        STUDIOONKIN VOISI OLLA MAKSULLISET LIPUT ESIM. 100 EUROA ILTA. SILLOIN RAHASTETTAISIIN NIITÄ JOTKA SITÄ KIIHKEÄSTI HALUAVAT.

Samaa mieltä, täysin typerää ja lapsellista sekoilua jonka pitkittämisestä jotkut idiootit suostuvat maksamaan.

--
        TV -lupa menee ylelle eikä subtvlle joka on mainoskanava.

• kukaan-
        LIHOTIT kirjoitti:

pakota äänestämään, vai? Jostainhan se 50000 euroa on saatava palkat ym. kulut. Älä äänestä, niin ei vituta! Kyllä joku muu tyhmä tekee sen sun puolesta kuitenkin.

• djmemmu

oon ajatellu hakevani.

• .............

Haen, pääsen ja voitan!

• jaksoo

en oo kahtona enkä kato...sitä rietastelua näkee muuallakin.

• tuota

kuvaa!!

Siis hirveä vuorenpeikko..

Silmät sekaisin ja huonot hampaat todella "media seksikäs" persoona..

Naispuolinen Turhapuro.. HEHEH

• nikilii

ei voi tyhmempää ohjelmaa olla.ihan turha ohjelma ja vieläm kaikesta joudutaan maksamaan.tv-lupa huom.tuonkin tilalla voisi olla jotain parempaa,kun turhanpäiväistä koheltamista.

• mä-

turhin ohjelma koko tv-historiassa!!!!!
      en hae, en katso...

• öljynen

ja aion hakea ainaski ens vuoden bb:n
      Saa kato pitää duuneista lommaa& hypyttää
      noit nulikoit siellä samall kun tilill
      juoksee big mani...Kyllä isä osaa.

• hevari

Voi helvetti, taasko se paska tirkistely showw tulee? FUUUUUUUCK!!!!!!!!

• hankit 24/7 ?

Otin lomaa ja kattelit jo toisen kauden 24/7, kun oli ihan pakko?!?!

Hyvää Joulua! ja BB3 odottelua. Koita kestää!!!

• ei katso..

Ihan turha Ohjelma...Ei tarvi jatkaa..

• ...toista kertaa

...viitti mennä skabaileen. paska maku jäi suuhun ku eka kertaa olin mukana=)

• skorppari13

mäki oon hakemas sinne, mut epäilen etten pääse ku täytän vasta marraskuus 18vee

• yrjö6

Siis karmee lehmä tuo uusi voittaja!Yök!

• Suomiolli

on eurokelpoinen kansanedustaja Toni Halme,ja mielenilmaisija Juha Valjakkala.ja Tietysti hengenpelastaja Jutta Jussila.

• mie vaa

mäki ajattelin hakee ois kivaa päästä sinne

• Voiluojavoiluoja

Ei sitä jaksa katsella! Hullu kansa alistuu kyllä IHAN MIHIN TAHANSA rahasta, tämä ohjelma on siitä mainio esimerkki. Mitä seurattavaa siinä on? Tyypit törttöilevät eristyksissä muusta maailmasta, yksi putoaa aina pois.. ei minkäänlaista mielenkiinnonvangitsevaa häivääkään koko "sarjassa." Unohtakaa kolmas kausi; kai siellä parempiakin vaihtoehtoja on ohjelmiksi!! Vai onko tv-maailma menossa niin huonoon suuntaan Suomessakin..

• Hermoheppu

Eikö kukaan ajattele taloon aikoessaan sitä koko teknistä kokonaisuutta?? Jos menet taloon, sinua kuvataan jatkuvasti: ulostaessasi, virtsatessasi, mennessäsi kädelle/sormelle, oksentaessasi, saunoessasi, ollesasi suihkussa.. Kaikki tallenteet säilytetään ja ne leviävät nettiin jokaisen ihmisen kurkisteltaviksi. Tuottajan silmä ja palkalliset editoijat ovat jatkuvasti tiiraamassa ja naureskelemassa/wänkkäämässä talon asukkaiden yksityissille ruumiinosille sun muille yksityisille asioille...

Eikö kukaan ahdistu tästä? Minua tämmöinen yksityisyyden puute ja pakkojulkistaminen ainakin ahdistaa. En halua todellakaan, että joku kuvaa samalla kun ulostan naama punaisena ja pyyhin persettäni vessapaperilla.

Jos vessoissa ja kylppäreissä ei olisi kameroita, haluaisin päästä taloon, koska jatkuva sosiaalinen kontakti ei minua häiritse ja osaan sopeutua millaiseen seuraan tahansa.

• pekk-i pouta

mun mielestä nämä osallistujat valitsevat julkisuuden tai (jopa) hamuavat sitä

• minna88

mie ainakin haluun nää molemmat :D
      www.biisonimafia.net

• jeree-

joo sauli ja niko takas !!!! bb07 rocks adam sucks

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe